• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نیو اورلینز پلیکانز ۱۲۲-۱۳۰ تورنتو رپترز ؛ پیروزی مدافع عنوان قهرمانی

نیو اورلینز پلیکانز ۱۲۲-۱۳۰ تورنتو رپترز ؛ پیروزی مدافع عنوان قهرمانی

فرد ونویلت با کسب ۳۴ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران حرفه‌ای خود را بدست آورد، پاسکال سیاکم ۳۴ امتیاز و ۱۸ ریباند کسب کرد و تورنتو رپترز ، مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه ۱۳۰ بر ۱۲۲ نیو اورلینز پلیکانز را سه شنبه شب در وقت‌های اضافه شکست دهد.

پیروزی تورنتو رپترز در بازی افتتاحیه

کایل لوری ۲۲ امتیاز، شامل ۲ پرتاب آزاد، کسب کرد و سرجه ایباکا ۱۳ امتیاز بدست آورد تا تورنتو رپتورز هفتمین پیروزی متوالی دیدارهای افتتاحیه فصل خود را بدست آورد و هشتمین پیروزی خود در نه بازی انجام شده مقابل نیو اورلینز پلیکانز را جشن بگیرد. جرو هالیدی، گارد نیو اورلینز پلیکانز با پرتاب آزاد خود در ۲:۲۳ مانده به پایان وقت اضافه بازی، دیدار را در امتیاز ۱۲۲ به تساوی کشاند. لاری پرتاب‌های آزاد خوبی انجام داد و ون ویلت نیز یک پرتاب ۳ امتیازی داشت. برندون اینگرام ۲۲ امتیاز بدست آورد و جوش هارت ۱۵ امتیاز و ۱۰ ریباند برای نیو اورلینز پلیکانزی کسب کرد که فصل را بدون پیک شماره ۱ درفت خود، زاین ویلیامسون آغاز کرد. جی جی ردیک ۱۶ امتیاز بدست آورد، نیکولو ملی ۱۴ امتیاز کسب کرد و هالیدی نیز ۱۳ امتیاز به امتیازات نیو اورلینز پلیکانز افزود.

لاری ۲ پرتاب آزاد انجام داد تا بازی را فقط در ۲۹ ثانیه مانده به پایان وقت عادی در امتیاز ۱۱۷ به تساوی بکشاند و نورمن پاول، بازیکن تورنتو رپترز از پرتاب از دست رفته هالیدی توانست یک ریباند بدست آورد و در ۸.۹ ثانیه مانده به پایان وقت معمول بازی پرتاب دیگری را برای رپترز به ارمغان آورد. پاول توپ را در اختیار داشت اما پرتاب ۳ امتیازی او به پشت سبد برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود. قبل از بازی، تورنتو رپترز بزرگترین قهرمان تاریخ لیگ NBA بود و هواداران بنری را برای جشن گرفتن ششمین پیروزی متوالی بر گلدن استیت واریرز در فینال فصل قبل به همراه آورده بودند.

تورنتو رپترز

تورنتو رپترز، کوای لنارد، ارزشمندترین بازیکن فینال فصل قبل را از دست داد و این بازیکن در نقل و انتقالات آزاد به لس آنجلس کلیپرز پیوست و همچنین دنی گرین، گارد آن‌ها راهی لس آنجلس لیکرز شد. آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز می‌گویدهنوز بر این باور است که از دست دادن یک بازیکن ستاره همیشه به خوشبختی یک تیم آسیب نمی‌رساند. در نیمه اول بازی اینگرام ۱۲ امتیاز کسب کرد و ردیک ۱۱ امتیاز بدست آورد تا نیو اورلینز پلیکانز در این نیمه ۶۱ بر ۵۶ پیش بیفتد. ون ویلت در کوارتر سوم ۱۱ امتیاز بدست آورد و تورنتو با پیروزی ۸۸ بر ۸۶ به استقبال کوارتر چهارم رفت.

نکات بازی:

پلیکانز: انتظار می‌رود زاین ویلیامسون حداقل شش هفته ابتدایی لیگ را از دست بدهد. او در چهار بازی پیش‌فصل ۲۳.۲ امتیاز بدست آورد.

رپترز: تورنتو در این دیدار راندی هالیس جفرسون، فوروارد و پتریک مک کاؤ را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

دادستان کالیفرنیا روز سه شنبه اظهار داشت که آن‌ها ماسای یوجیری، رئیس باشگاه تورنتو رپترز را به خاطر اختلاف با معاون کلانتر متهم نخواهند ساخت تا خدشه‌ای به پیکره تیم قهرمان لیگ NBA وارد نشود. دفتر وزارت اطلاعات این شهر نیز اعلام کرد که این موضوع خارج از دادگاه بررسی خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *