• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • تاریخ‌سازی ترنس دیویس در ترکیب تورنتو رپترز ؛ یازدهمین برد متوالی رپترز

تاریخ‌سازی ترنس دیویس در ترکیب تورنتو رپترز ؛ یازدهمین برد متوالی رپترز

ترنس دیویس عدم حضور در چالش آل‌استارهای در حال رشد را فراموش نکرده است. با این حال، بازیکن فصل اولی تورنتو رپترز به دلیل ستاره شدن در یک بازی خوشحال است.

پیروزی تورنتو رپترز با درخشش ترنس دیویس

دیویس به عنوان یار تعویضی به بازی آمد و با کسب ۳۱ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازی خود را بدست آورد تا تورنتو رپترز با کسب یازدهمین پیروزی متوالی با رکورد تیمی خود مساوی کند و شیکاگو بولز را ۱۲۹ بر ۱۰۲ مغلوب سازد. پاسکال سیاکم ۱۷ امتیاز بدست آورد، سرجی ایباکا ۱۶ امتیاز کسب کرد، کریس بوچر ۱۵ امتیازی شد و کایل لاری ۱۴ امتیاز به اندوخته‌های مدعی عنوان قهرمانی NBA اضافه کرد. رپترز در نیمه دوم برتری ۶۹ بر ۳۹ مقابل حریف داشت تا دوازدهمین برد خود را در بازی‌های برابر شیکاگو بولز جشن بگیرد. ترنس دیویس با ۱۲ پرتاب موفق از ۱۵ تلاش فیلدگل خود که شامل ۶ پرتاب موفق از ۷ پرتاب سه امتیازی او بود بالاترین آمار دوران بازیگری خود را بدست آورد. ترنس دیویس در پایان بازی اظهار داشت:

توپ‌هایم به درون سبد رفت و من هم به پرتاب‌هایم ادامه دادم.

دیویس ششمین بازیکن فصل اولی تاریخ تورنتو رپترز است که حداقل ۳۰ امتیاز در یک بازی بدست می‌آورد و اولین بازیکنی است که به عنوان یار تعویضی موفق به ثبت این رکورد می‌شود. نیک نرس، سرمربی تورنتو رپترز درباره دیویس اظهار داشت:

او پاداش بازی پرتلاش خود را بدست آورد.

دیویس در پایان بازی گفت:

نمی‌خواهم بگویم نمی‌خواستم در بازی‌ها حاضر باشم چون بازی کردن یک رویداد خاص است اما ترجیح می‌دادم در پلی‌آف بازی کنم.

این بازیکن فصل اولی که از دانشگاه میسی سیپی در مراسم درفت شرکت کرد و انتخاب نشد ۲ بار در این فصل ۲۳ امتیاز در بازی کسب کرد که آخرین‌بار در مقابل واشنگتن و در تاریخ ۱۷ ژانویه بود. او با کسب ۱۳ امتیاز در کوارتر چهارم این رکورد خود را پشت سرگذاشت و در ۳:۱۲ مانده به پایان بازی در آغوش کایل لاری قرار گرفت. دیویس در پایان بازی اظهار داشت:

این مسئله فقط به شما نشان می‌دهد که در چه نوع تیمی حضور دارید. ما هعمه عشاق یکدیگر هستیم، همه مراقب هم هستیم و صادقانه بگویم نمی‌خواهم در هیچ‌جای دیگری باشم.

ترنس دیویس تورنتو رپترز

تادئوس یانگ ۲۱ امتیاز کسب کرد و زاچ لاوین ۱۸ امتیاز بدست آورد. چندلر هاتچیسون ۱۷ امتیاز کسب کرد و رایان آرسیدیاکونو و کوبی وایت هر کدام ۱۲ امتیاز برای شیکاگو لولز بدست آوردند. بولز در بازی‌های خارج از خانه آمار ۸ پیروزی و ۱۸ شکست را از خود به جای گذاشت. تورنتو رپترز نرمن پاول، گارد خود را که در بازی جمعه مقابل دترویت پیستونز با شکستگی انگشت روبرو شد در اختیار نداشت. مارگ کسول سومین بازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت همسترینگ پای چپ از دست داد. هر دو بازیکن تا مدت نامشخصی نمی‌توانند بازی کنند. کایل لاری در این باره گفت:

با توجه به غیبت نرمن، دیویس این فرصت را برای بازی بدست آورد و از این موقعیت توانست استفاده کند.

کریس دان، گارد شیکاگو بولز اولین بازی فصل خود را از دست داد و هاتچیسون به جای او بازی کرد. جیم بویلن، سرمربی شیکاگو بولز در این باره گفت دان از ناحیه لیگامنت زانوی چپ دچار مصدومیت شده است. کریس دان در اولین موقعیت باخت روز جمعه مقابل بروکلین نتس مصدوم شد. او شنبه به شیکاگو بازخواهد گشت تا تیم پزشکی شرایط او را مورد ارزیابی قرار دهد. دنیل گافورد، مهاجم شیکاگو بولز بعد از سقوط بد در کوارتر اول مصدوم شد و دیگر به بازی برنگشت اما بویلن حال او را خوب توصیف کرد. گافورد ۹ بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از ناحیه انگشت شست راست از دست داده بود. شیکاگو در نیمه اول با نتیجه ۶۳ بر ۶۰ از حریف پیش بود اما تورنتو در ۵ دقیقه اول کوارتر سوم ۱۷ امتیاز کسب کرد و فقط ۴ امتیاز به حریف داد.
جیم بویلن در پایان بازی اظهار داشت:

در کوارتر سوم با سر پایین بازی کردیم، پرتاب‌هایمان به درون سبد نرفت و آن‌ها جولان خود را شروع کردند.

سیاکم ۹ امتیاز و سرجی ایباکا ۸ امتیاز در کوارتر سوم بدست آوردند تا رپترز با برتری ۹۵ بر ۸۵ به استقبال کوارتر چهارم برود.

نکات بازی:

شیکاگو بولز: لاری مارککنن ششمین بازی متوالی خود را از دست داد.

تورنتو رپترز: تورنتو رپترز چهارمین پیروزی متوالی خانگی خود را بدست آورد. راندی هولیس جفرسون (مصدومیت مچ پای راست) چهارمین بازی متوالی خود را از دست داد. نیک نرس گفت هولیس جفرسون می‌تواند چهارشنبه شب بازگردد و این تیم را برابر ایندیانا پیسرز همراهی کند. مالکوم میلر به علت مصدومیت از ناحیه گردن در این بازی حاضر نبود. رپترز در زمینه امتیازگیری یاران ذخیره با نتیجه ۶۶ بر ۳۰ بر حریف برتری داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *