• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • توبیاس هریس بالاتر از جوئل امبید؛ سونی سیکسرز همچنان در خانه شکست‌ناپذیر!

توبیاس هریس بالاتر از جوئل امبید؛ سونی سیکسرز همچنان در خانه شکست‌ناپذیر!

به نظر می‌رسد توبیاس هریس با بازی هجومی خود یک منطقه امن در زمین یافته و برای دیگر رقبای فیلادلفیا سونی سیکسرز تبدیل به یک نگرانی شده است.

درخشش توبیاس هریس برابر پلیکانز

توبیاس هریس ۳۱ امتیاز بدست آورد، بن سیمونز ۲۴ امتیاز و ۱۱ پاس گل را به ثبت رساند و فیلادلفیا سونی سیکسرز توانست جمعه شب با نتیجه ۱۱۶ بر ۱۰۹ مقابل نیو اورلینز پلیکانز به برتری برسد. جوئل امبید در پنجمین پیروزی متوالی فیلادلفیا سونسی سیکسرز توانست ۲۴ امتیاز و ۱۱ ریباند کسب کند. همچنین این چهاردهمین پیروزی خانگی متوالی سونی سیکسرز بود. از زمان فصل ۶۷-۱۹۶۶ که این تیم با ۲۲ پیروزی متوالی خانگی در ابتدای فصل توانسته بود مقام قهرمانی بسکتبال NBA را بدست آورد، این رکورد طولانی‌ترین رکورد این تیم محسوب می‌شود. بعد از این‌که میامی هیت جمعه شب مقابل لس آنجلس لیکرز تن به اولین شکست خانگی خود داد، حالا فیلادلفیا سونی سیکسرز تنها تیمی است که شکست خانگی در این فصل نداشته است.

یک شب بعد از این‌که جوئل امبید در جریان پیروزی ۱۱۵ بر ۱۰۹ مقابل بوستون سلتیکس ۳۸ امتیاز و ۱۳ ریباند بدست آورد، در یارگیری شدید جوئل امبید توسط بازیکنان نیو اورلینز پلیکانز، این توبیاس هریس بود که توانست امتیازآورترین بازیکن تیمش لقب گیرد. هریس ۱۲ اقدام منطقه‌ای موفق از ۲۰ اقدام منطقه‌ای خود داشت. توبیاس هریس که در ۷ تقابل ماه دسامبر خود میانگین ۲۳.۶ امتیاز را به خود اختصاص داد در پایان بازی اظهار داشت:

می‌دانم وقتی سخت‌کوش هستم و هدفی را دنبال می‌کنم، گاردها کار مشکلی در مقابل من دارند.

برت براؤن، سرمربی فیلادلفیا سونی سیکسرز می‌گوید توبیاس هریس اثبات شده است و می‌افزاید:

او بسیار قابل اطمینان است و بازیکن کلیدی ما محسوب می‌شود. من در چند نقطه زمین از او استفاده کرده‌ام. او سالی جهنمی را برای رقیبان خود رقم خواهد زد.

توبیاس هریس در فوریه و در ددلاین نقل و انتقالاتی به جمع فیلادلفیا سونی سیکسرز اضافه شد. هریس در این باره می‌گوید:

این بازی یکی از بهترین بازی‌هایی بود که از زمان حضورم در اینجا انجام دادم. احساس می‌کنم در ریتم و توازن خوبی هستم. هیچ‌وقت نمی‌خواهم خارج از زمین بازی باشم. می‌خواهم هر کاری برای پیروزی از دستم برمی‌آید انجام دهم. فقط هماهنگ شدن با بازیکنان تیمم به من کمک کرده و موجب رشد من شده است. این‌که راهی را برای بازی با بن سیمونز و جوئل امبید در بازی پیدا کنید بسیار فوق‌العاده است. من چیزی بیشتر از آن‌چه که می‌خواستم فهمیدم.

توبیاس هریس

برندون اینگرام ۳۲ امتیاز و جی جی ردیک ۱۹ امتیاز برای نیو اورلینز پلیکانز بدست آوردند که در این بازی یازدهمین باخت خود را تجربه کرد. آلوین گنتری، سرمربی نیو اورلینز پلیکانز در پایان بازی اظهار داشت:

۹ پنالتی را در یک زمان از دست دادیم. مجبوریم روی این مورد کار کنیم. حاشیه خطای ما هنوز به آن اندازه کافی نیست که در اینب بازی‌ها سربلند بیرون بیاییم.

نیو اورلینز پلیکانز بعد از این‌که در نیمه اول با ۱۶ امتیاز اختلاف از حریف خود عقب افتاد، در لحظات کوتاهی از کوارتر سوم از نظر نتیجه تیم برتر میدان بود اما فیلادلفیا با کسب ۲۲ امتیاز و دادن فقط ۱۱ امتیاز به رقیب خود پاسخ داد تا برتری ۹۲ بر ۸۲ در این کوارتر داشته باشد.

نکات بازی

فیلادلفیا سونسی سیکسرز: آل هورفورد به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو و همسترینگ پای چپ دومین دیدار متوالی خود را از دست داد. هورفورد که روز پنج‌شنبه برای اولین بار نیمکت‌نشینی را تجربه کرد میانگین ۱۳.۸ امتیاز و ۶.۸ ریباند را به خود اختصاص داده است.

نیو اورلینز پلیکانز: دریک فیورز به ترکیب اصلی تیم خود بازگشت. فیورز تا پیش از این به دلیل مصدومیت زانو چند دقیقه قادر به انجام بازی بود و در اواخر نوامبر مادرش را از دست داد. وی در ۱۵ دقیقه توانست ۸ امتیاز و ۸ ریباند به دست آورد. جی جی ردیک برای اولین بار بعد از عقد قراردادش با نیو اورلینز پلیکانز در نقل و انتقالات آزاد تابستان به ولز فارگو سنتر بازگشت. ردیک در این دو فصل پیشتاز پرتاب‌کننده‌های سه امتیازی فیلادلفیا سونی سیکسرز است و ۴۰.۸ درصد پرتاب موفق داشته و میانگین ۱۷.۶ را به ثبت رسانیده است. یک ویدئو از او در پایان کوارتر اول پخش شد و همگی او را ایستاده تشویق کردند. زاین ویلیامسون، بالاترین پیک درفت پلیکانز بیست و دومینب ازی متوالی خود را به دلیل مصدومیت زانوی پای راست از دست داد. هیچ زمان مشخصی برای بازگشت ویلیامسون اعلام نشده است.

بازی بعدی:

فیلادلفیا سونی سیکسرز: یکشنبه شب مهمان بروکلین نتس خواهند بود.

نیو اورلینز پلیکانز: یکشنبه بعدازظهر از اورلاندو مجیک پذیرایی خواهند کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *