میلواکی باکس قراداد کریس میدلتون را تمدید کرد

تیم میلواکی باکس قرارداد کریس میدلتون فوروارد آل استاری اش را تمدید کرد تا در این تیم باقی بماند.

تمدید قرارداد میلواکی باکس با کریس میدلتون

جان هورست سرمربی میلواکی باکس در این باره گفت:

کریس عضو مهمی از تیم ماست. بعنوان یک ستاره، او نقش مهمی در ۶۰ پیروزی ما در فصل گذشته و رسیدن به فینال کنفرانس شرق داشت. او همچنین در داخل خارج از زمین بخوبی نقش یک رهبر را ایفا می کند و ما او را راضی کردیم تا در میلواکی بماند و باهم موفقیت های بیشتری را بدست آوریم.

کریس میدلتون ۲۷ ساله فصل گذشته میانگین ۱۸.۳ امتیاز، ۶.۰ ریباند و ۴.۳ پاس منجر به امتیاز در هر بازی را به ثبت رساند و برای اولین بار در آل-استار قرار گرفت. ۴۴.۱ درصد از شوت های کریس از منطقه رنگی و ۳۷.۸ درصد از شوت های او از پشت خط سه امتیازی موفق بود و از ۷۷ حضور او در ترکیب باکس، آن ها در ۶۰ بازی به پیروزی رسیدند. علاوه بر این میدلتون در هر ۱۵ دیدار باکس در پلی آف حاضر شد.

میلواکی باکس کریس میدلتون

او در پلی آف میانگین ۱۶.۹ امتیاز، ۶.۳ ریباند و ۴.۴ پاس منجر به امتیاز را ثبت کرد و ۴۳.۵ درصد از اقدام های سه امتیازی اش موفق بود. او همچنین به اردوی تیم ملی بسکتبال آمریکا که بین ۵ تا ۹ آگوست برگزار می‌شود دعوت شد و تلاش می‌کند تا در بین ۲۰ نفر انتخابی حاضر در جام جهانی ۲۰۱۹ چین که از ۳۱ آگوست آغاز می‌شود باشد. او در ژوئیه ۲۰۱۳ طی تریدی پس از فصل فوق العاده ای که سپری کرد از دیترویت پیستونز به میلواکی باکس پیوست؛ میدلتون میانگین ۱۶.۳ امتیاز، ۴.۶ ریباند، ۳.۴ پاس منجر به گل و ۱.۳ توپ گیری در ۶ فصل حضورش در باکس به ثبت رسانده است. او با ۷۴۲ پرتاب سه امتیازی، نفر سوم بهترین سه امتیازی زن های تاریخ میلواکی است. کریس میدلتون در مجموع ۳۵ بار در پلی آف برای باکس بازی کرده است که طی آن رکورد میانگین ۱۷.۹ امتیاز، ۵.۳ ریباند، ۳.۹ پاس منجر به امتیاز و ۱.۲ توپ گیری انجام داده است و ۴۴.۹ درصد شوت صحیح از منطقه رنگی و ۴۴.۶ درصد شوت سه امتیازی صحیح به درون سبد انداخته است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *