مارکوس اسمارت: کمبا واکر یک بازیکن دفاعی خوب است

یکی از نکات بارزی که در مورد کمبا واکر وجود دارد این است که او امتیازآور فوق‌العاده‌ای است. مارکوس اسمارت به تمجید از وی پرداخت.

تمجید مارکوس اسمارت از کمبا واکر

گارد رأس جدید بوستون سلتیکس تمام‌کننده خوبی است، او پرتاب‌های ۳ امتیازی خوبی دارد و می‌تواند با دریبلینگ خود اقدام به پرتاب نماید. کمبا واکر در دوران اوج کاری خود در فصل قبل ۲۵.۶ امتیاز در هر بازی برای شارلوت هورنتس کسب کرد و در تیم سوم منتخب NBA جای گرفت. امتیازآوری تنها قابلیت واکر نیست. توانایی‌های دفاعی او هم بد نیست و مارکوس اسمارت ، هم‌تیمی‌اش در بوستون سلتیکس و تیم ملی بسکتبال آمریکا در گفتگو با سکو اسمیت، خبرنگار سایت NBA نگرش مثبتی بر توانایی های دفاعی این بازیکن داشته است:

اگر نظر من را بخواهید، اگر کمبا واکر بخواهد در فاز دفاعی بازی کند واقعاً توانایی انجام این کار را دارد. می‌دانید وقتی که او در شارلوت هورنتس چه نیرویی برای فاز هجومی تیم می‌گذاشت چقدر سخت است که چنین انتظاری از او داشته باشیم، اما او واقعاً یک بازیکن دفاعی خوب است مخصوصاً به واسطه قدی که دارد.

مارکوس اسمارت کمبا واکر

وی افزود:

شما می‌فهمید که بازیکنان کوتاه مبهم و سرسخت هستند اما او می‌تواند دفاع کند و شما واقعاً در نگاه خود نمی‌توانید متوجه شوید که چون او در فاز هجومی حضور دارد پس حضور در فاز دفاعی برای او دشوار است.

مارکوس اسمارت حتماً می‌داند که دفاع خوب به چه دفاعی اطلاق می‌شود. او یکی از بهترین مدافعان لیگ است و فصل قبل در تیم اول منتخب دفاعی NBA قرار گرفت. کمبا واکر و مارکوس اسمارت باید تا چند وقت دیگر در زمین بسکتبال در کنار یکدیگر برای بوستون سلتیکس بازی کنند بنابراین فرصت یادگیری گرایش هر دو بازیکن در اردوی تمرینی تیم ملی آمریکا میتواند سرعت هماهنگی این دو را افزایش دهد. به خاطر حضور برد استیونز، به عنوان سرمربی، تیم سلتیکس یکی از بهترین تیم‌های دفاعی لیگ NBA بوده است و اگر واکر بتواند جزئی از این موفقیت باشد بوستون در میان تیم‌های مدعی فصل بعد حاضر خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *