استیو کر: شان لیوینگستون یک بسکتبالیست به تمام معنا است

گلدن استیت واریرز در این فصل چند خروجی داشت، اما از دست دادن آندره ایگودالا و شان لیوینگستون بیشتر از همه برایشان گران تمام شد.

تمجید سرمربی گلدن استیت از شان لیوینگستون

ایگودالا به ممفیس گریزلیز ترید شد تا جا برای جذب دی آنجلو راسل باز شود و شان لیوینگستون با خارج شدن از لیست، واریرز را ترک کرد و حالا گلدن استیت دو بازیکن دوست‌داشتنی و کهنه‌کار خود را از دست داده است. در حالی که خروج لیوینگستون از قبل پیشبینی می‌شد، بدان معنی نیست که این خداحافظی استیو کر از یکی از بازیکنان کلیدی این تیم دشوار نبوده باشد.

استیو کر در محل تمرین تیم ملی آمریکا در لس آنجلس به LetsGoWarriors گفت:

این مسئله موردی است که به خاطر سن او پیش‌بینی می‌شد. برای خروج این بازیکن آماده شده بودم اما از حیث رهبری تیم این یک فقدان بزرگ است. شان یکی از آن افرادی بود که شما در هر شرایطی دوست داشتید در تیم بماند. او باهوش، جذاب و فروتن است. شان انسان بسیار محترمی است. وی یک بسکتبالیست به تمام معنا و یک هم تیمی خوب به شمار می‌آید. زبانم قاصر از این است که بگویم در این پنج سال چه لذتی از بودن در کنار شان لیوینگستون بردم.

استیو کر شان لیوینگستون

لیوینگستون اکنون بازیکن آزاد به شمار می‌آید اما بسیاری بر این عقیده هستند که این گارد کفش‌های خود را آویزان و خداحافظی خواهد کرد. شان هر تصمیمی گرفته انجامش داده است و کر مشکلی با این مسئله ندارد که از سایر ظرفیت‌های او در واریرز استفاده شود. کر در این باره می‌گوید:

او شخصی است که من آرزو می‌کنم برای سال‌های طولانی با سازمان ما همکاری داشته باشد. اگر بتوانیم این کار را می‌کنیم اما او حالا کمی می‌خواهد از محیط بسکتبال دور و آزاد باشد و قبل از آنکه به این فکر کند که در آینده چه اتفاقی برایش می‌افتد، می‌خواهد از بودن در کنار خانواده‌اش لذت ببرد.

شان لیوینگستون در سال ۲۰۱۵ به گلدن استیت پیوست. در طول ۵ سال حضورش در واریرز، وی میانگین ۵.۴ امتیاز در هر بازی را کسب کرد و ۵۲ درصد از پرتاب‌هایش تبدیل به امتیاز شد اما تأثیر او بر یکی از تاریخی‌ترین دوران تاریخ NBA فراتر از آمارهاست. دستیار سرمربی شدن می‌تواند شروع مجدد خوبی برای شان لیوینگستون باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *