تصویری عجیب از لبرون جیمز که خبرساز شد

کوچک‌ترین حرکت بازیکنان مشهور دنیای بسکتبال با هیاهوی رسانه ای و عکس العمل هواداران در شبکه های اجتماعی روبرو می شود. لبرون جیمز یکی از مشهورترین بازیکنان حال حاضر بسکتبال جهان و NBA به شمار می رود. تصویری از او که در گوشه ای از نیمکت ذخیره ها به تنهایی نشسته است، سوژه رسانه ها و کاربران شبکه اجتماعی در روزهای اخیر شده است. ادامه مطلب را با بسکتفا همراه باشید.

حقیقت ماجرای تصویر لبرون جیمز

قبل از هر چیز، لس آنجلس لیکرز (Los Angeles Lakers) در این مسابقه توسط ایندیانا پیسرز (Indiana Pacers) نابود شدند. لبرون جیمز نیز عضو تیم لیکرز است و همین مسئله می تواند بخشی از قضیه را شفاف کند.

البته می توان به صورت کامل این قضیه را توضیح داد. اگر دقت کنید، لبرون با فاصله 3 صندلی از بقیه تیم در گوشه بالا نشسته است. تصویر نیز فوتوشاپ نیست و همه چیز کاملاً طبیعی است. موضوع اینجا است که صندلی های خالی متعلق به بازیکنانی است که در حال بازی هستند یا تازه به زمین بازی رفته اند. تصور کنید که لبرون جیمز به خاطر این مسئله به شکل عجیبی شروع به حرکت به سمت بقیه تیم کند تا اینکه مبادا رسانه ها از این قضیه سوء استفاده کنند. موردی که ممکن است بارها در طول بازی های مختلف رخ دهد اما همان طور که گفتیم، برخی از ستاره های دنیای بسکتبال بیش از حد مورد توجه رسانه ها هستند.

مواردی این‌چنینی معمولاً به سرعت در رسانه ها پخش شده و هرکسی نیز پیازداغ آن را زیاد می کند. البته ویدیویی نیز در این خصوص در رسانه توییتر منتشر شده که مسئله را آن‌طور که باید شفاف نمی کند. ابتدا مشخص است که فاصله 3 صندلی به وجود آمده به خاطر ورود برخی بازیکنان تیم به زمین است. سپس برخی بازیکنان از زمین خارج می کنند و از نشستن کنار لبرون خودداری می کنند. همین مسئله است که این تصویر را بیش از آنچه که هست خبرساز کرده است.

قضیه لبرون جیمز و جوجه های زمستانی

NBA یک لیگ حرفه ای با کلی بازیکنان قوی هیکل است که لبرون جیمز یکی از آن ها است. یکی از مواردی که این لیگ را جذاب می کند، صندلی های کوچک نیمکت ذخیره ها است. این صندلی های کوچک تناسبی با هیکل بازیکنان ندارد و گاهی اوقات آن‌ها را وادار می کند که تا جای ممکن خود را کوچک کنند تا بتوانند روی آن‌ها جا شوند. جوجه و گنجشک ها در فصل زمستان نیز برای مقابله با سرما همین کار را انجام می دهند و شباهت این دو همیشه ما را به خندیدن وادار می کند.

اکنون تصور کنید یک مرد 2 متر و 3 سانتی متری با 115 کیلوگرم وزن، به شکل معمول دوست دارد که اطرافش باز باشد و علاقه ای به تقسیم صندلی کناری خود با هم تیمی ها ندارد. تصور کنید در یک اتوبوس با صندلی های خالی قرار دارید و کسی هم برای نشستن روی صندلی قرار ندارد. آیا داوطلبانه به دیگر افراد نزدیک می شوید و جای راحت خود را از دست می دهید؟ قاعدتاً این‌چنین نیست و سعی خواهید کرد هرچند صندلی خالی که امکان دارد را اشغال کنید.

صندلی لیکرز نیز مانند همین اتوبوس خالی بود. تیم در حال نابود شدن توسط تیم پیسرز بود. بازیکنان نیز تنها منتظر اتمام بازی و خلاص شدن از عذاب بودند. در چنین حالتی که همه تیم عصبانی است، معمولاً بازیکنان علاقه ای به نشستن کنار همدیگر ندارند. در روزهای خوش و برنده شدن تیم است که همه به هم نزدیک می شوند؛ با هم خوش و بش می کنند و جوک تعریف می کنند.

بخصوص اگر شما یکی از بازیکنان شاخص تیم باشید و انتظار بیشتری از شما برود، بیشتر در خودتان فرو می روید و ناراحتی بیشتری شما را در بر می گیرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *