تادئوس یانگ : پوشیدن پیراهن تیم ملی بسکتبال آمریکا افتخار بزرگی است

تادئوس یانگ به سیزدهمین فصل حضورش در لیگ NBA پای می‌گذارد و در چالش جدید خود در اولین فصل حضورش در کنار جوانان رو به پیشرفت شیکاگو بولز به دنبال این است تا موفقیت‌های فصول قبل خود را ادامه دهد. علیرغم این‌که او باتجربه است و بازیکن کهنه‌کاری در لیگ NBA به حساب می‌آید، هنگامی که به تیم ملی آمریکا دعوت شد هیجان‌زده بود.

خوشحالی تادئوس یانگ از دعوت شدن به تیم ملی بسکتبال آمریکا

تادئوس یانگ در این باره می‌گوید:

من سیزدهمین فصل لیگ خود را تجربه می‌کنم و حالا این فرصت نصیب من شده است و باید از آن استفاده کنم.

در واقع اردوی تمرینی تیم ملی بسکتبال آمریکا که تا ۳۱ آگوست ادامه خواهد داشت برای یانگ حکم جایگزین تمرینات پیش‌فصل را خواهد داشت. پس از آن جام جهانی بسکتبال رسماً در تاریخ ۱ سپتامبر در شانگهای چین آغاز خواهد شد و آمریکا باید در این رقابت‌ها با جهموری چک و توماس ساتورنسکی، گارد جدید شیکاگو بولز روبرو شود. فینال جام جهانی بسکتبال در تاریخ ۱۵ سپتامبر برگزار خواهد شد و به نظر می‌رسد یک هفته قبل از تمرینات پایانی لیگ NBA باشد. یانگ فصل قبل به همراه ایندیا پیسرز در مرحله پلی‌آف حاضر بود اما با شکست پیسرز مقابل بوستون سلتیکس نتوانست صعود به مراحل بعدی را تجربه کند. ۱۳۰ دقیقه تجربه حضور وی در مرحله پلی‌آف کمترین حضور او از زمان ۲۲ سالگی‌اش در این مرحله بود.

تادئوس یانگ تیم ملی بسکتبال آمریکا

بنابراین همه از او انتظار دارند که در شیکاگو بولز آماده‌تر باشد. ترکیب تیم ملی بسکتبال آمریکا به ۱۲ بازیکن تقلیل خواهد یافت پس این احتمال وجود دارد که یانگ جزو نفرات پایانی نباشد اما صرف نظر از این امر، او از اینکه توانسته به تیم ملی آمریکا در مسیر آماده‌سازی جام جهانی کمک کند خوشحال است.

وی در این باره می‌گوید:

هر زمانی که در تیم ملی کشورت حاضر می‌شوی و لباس تیم ملی کشورت را بر تن می‌کنی، افتخار بزرگی است.

لازم به ذکر است فهرست نهایی تیم ملی بسکتبال آمریکا برای جام جهانی چین روز ۱۷ آگوست اعلام خواهد شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *