بهترین پرتاب کننده ان بی ای از هر نقطه ای

ان بی ای

در حالی که کارآمدترین بازی NBA نیست ، این انزوا می تواند جذاب ترین مجموعه آن باشد. این بازی درون بازی است ، یک تانگو دو نفره در میان یک مسابقه 10 نفره. همچنین مسئولیت برخی از خاطره انگیزترین لحظات تاریخ انجمن ، از خنجر کلاچ کیری ایروینگ گرفته تا چنگال مایکل جردن بر بالای برایون راسل تا یک میلیون سطل بزرگ زمان دیگر قبل از آنها است.

سوپراستارها حرفه های خود را از درخشش در انزوا ساخته اند ، و حتی اگر این نوع نمایش ها مانند گذشته رواج نداشته باشند – بیشتر در همه جای خارج از هوستون ، یعنی بسیاری از استعدادهای برتر امروزی در انزوا هستند.

بنابراین ، ما تصمیم گرفتیم تا تعدادی از اعداد (با استفاده از داده های نوع بازی NBA.com از چهار سال گذشته) را جمع کنیم ، آنها را با تست چشم مخلوط کرده و نتایج را برای کشف بهترین بازیکنان انزوا در هر موقعیت ، تجزیه و تحلیل کنیم. به عبارت دیگر ، آمار تنها ابزاری نبود که در این رده بندی ها به کار رفته بود ، اما بیشترین ورودی را داشتند.

بهترین پرتاب کننده ها

پرتاب کننده

 

گارد راس: استفن کری جنگجویان گلدن استیت

شاید فکر کنید که تعهد Golden State Warriors به بازی زیبا – سبکی که در مورد حرکت بازیکن و توپ پیش بینی شده است – باعث می شود استفان کاری از این بحث خارج شود.

اشتباه می کنید!

در حالی که به اندازه برخی از همسالان موقعیت او به اندازه کمترین پرتاب کننده ایزو نیست ، کیفیت ایزو دو بار MVP بی نظیر است. فصل گذشته ، او به همه گاردها امتیاز كه 50 عدد انزوا را با 1.08 امتیاز در هر توپ (صدك 90) اختصاص داده بودند ، قدم زد. در طول سه سال قبل ، او هرگز در رتبه پایین تر از ششم قرار نگرفت و دو بار حداقل در صدک 94 لیگ در جایگاه خود قرار گرفت.

او جعبه ابزار مورد نیاز برای سوار کردن مدافعان یک به یک را دارد. او با مهارت و نشان دادن یک آدم کشی متخصص ، دریبل می زند ، و در هر زمان هم پرتاب کننده است و هم تهدید عبور می کند. او حتی با وجود این که انفجاری ترین ورزشکار نیست ، اما به دلیل داشتن یک لمس نرم و توانایی کار در زاویه هایی مانند یک بیلیارد طرفدار ، مرتباً به عنوان یک مدال آور نخبه (بدون شوت 64.6 درصد پرتاب کننده در سه پا) درجه بندی می شود.

آیا اگر گلدن استیت بیشتر به این ظاهر بنشیند ، آیا بازده ایزو او از بین خواهد رفت؟ شاید ، اما شاید عدم مواجهه به سادگی به کمیت او آسیب برساند. با قضاوت در مورد تیراندازی سه سطح ناعادلانه او (حتی 45.3 درصد از اواسط کار در حد متوسط) و ایجاد شوت حیله گر (کمتر از 33 درصد از حرفه ای های وی به دو امتیاز کمک کرده است) ، می تواند برای هدایت لیگ در ایزو به چالش بکشد.

یادآور افتخارات

گزارش های تأیید نشده ای وجود دارد که ارتش آمریكا سعی كرده است راهی برای اسلحه سازی دسته های كریوی ایروینگ پیدا كند. 39.0 درصد سکته مغزی حرفه ای را پشت سر می گذارد و او در لیست ناچیزی از قاتلان انزوا برتر لیگ قرار دارد.

کریس پاول و دامیان لیلارد به صورت نیمه ردیف در پشت ایروینگ می نشینند ، و اگر اشعیا توماس هرگز به باسنش آسیب نرساند ، در این بحث نیز عمیق خواهد بود. توماس در سال 2016-17 ، نه تنها هدایت تمام مدافعان با 1.12 امتیاز در هر یک از انزوا را به دست آورد ، بلکه او در صدک 96 لیگ نیز به میدان رفت.

راس پرتاب کننده: جیمز هاردن، هاستون راکتس

رویکرد تحلیلی او برای انتخاب شات ، hypermodern است ، اما او از طریق یک جریان انزوا از بین می رود. توصیف حملات خود به خودی خود به همان اندازه سخت است. آنها غالباً با زدن توپ به زمین شروع می شوند ، گلی که جریان را مختل می کند اما به طور بالقوه مدافعان را به خواب می برد. اما هنگامی که هاردن حرکت خود را انجام می دهد – جلو ، عقب یا یک طرف در کنار – او فوراً رفته است.

مایک د انتونی ، مربی هوستون راکتز گفت: “برای من شگفت انگیز است که شما بهترین ورزشکاران جهان را بر روی او دارید و سپس او در یک یا دو حرکت می تواند فضای کافی را برای گرفتن سه بازه گسترده ایجاد کند.” ویل گوتلیب رینجر. “مردم فقط این کار را نمی کنند. تقریبا غیرممکن است.”

فصل گذشته ، وی 1280 بار جدا شد. اوکلاهما سیتی تندر دومین انزوا را پشت سر گذاشت و آنها با 854 تیم به عنوان تیم پایان یافتند. هاردن از هر تیم خارج از هیوستون و بروکلین (965) تعداد بیشتری از مسابقات (943) را برداشت. وی واژگان هوپس را گسترش داده است تا اصطلاحاتی مانند “دو قدم عقب” و ، احتمالاً آمدن در سال 2019-20 ، “یک پله عقب یک پا” را در بر بگیرد.

در طول راه ، او همچنین به طور باورنکردنی امتیاز زیادی به دست آورده است ، معمولاً به شیوه ای کارآمد. او در طی دو فصل گذشته ، دو عنوان گلزنی کسب کرده است ، همه را در نقاط انزوا (با یک مایل) قرار داده و در صدک 93 یا بهتر در انزوا به پایان رساند.

 

یادآور افتخارات

یک حرکت به شهر آلامو از تولید انزوا DeMar DeRozan کم نکرده است ، زیرا او به طور میانگین امتیازهای پنجمین ایزو 2018-19 (4.1) را به طور متوسط بدست آورد در حالی که آن نمایشنامه ها را در صدک 81 تبدیل می کند. مرد فوق العاده ششم لو ویلیامز یکی دیگر از قاتلان ایزو است و در سال های 2016-16 ، در هر مالکیت 1.19 امتیاز فوق العاده ای به دست آورد (صدک 97).

دو شیاطین آبی دوتایی سابق نیز در اینجا مستحق لقمه هستند. آستین ریورز با راندمان ایزولاسیون در هر دو فصل گذشته (حداقل 50 موقعیت) در بین نگهبانان تیراندازی سوم یا بالاتر به پایان رسیده است ، در حالی که رودنی هود در طی چهار بازی گذشته سه فینال برتر را کسب کرده است.

مهاجم کوچک: گوین دورانت، بروکلین نت

کوین دورانت دارای اندازه ارسال ، دستگیره های پیرامونی و دقت یک متخصص است. او ممکن است هدیه خدایان بسکتبال به پرتاب کننده های انزوا باشد و او از لحظه ورود به عنوان دومین انتخاب کلی در سال 2007 ، دفاعی دفاع را از بین می برد.

کیسه های گلزنی او پر از آب است ، اما با این وجود او هنوز هم با مطالعه برخی از مشهورترین مهاجمان انزوا در ورزش ، به آن اضافه می کند.

Durant می تواند مدافعان را از دریبل خاموش کند یا از بالای آنها پرتاب کند. علی رغم داشتن برخورداری لازم برای انقلاب سه توپ (38.1 درصد از زندگی حرفه ای) ، او شوت میانی را از زرادخانه خود حذف نکرده است. در واقع ، او درصد بیشتری از عکس های خود را 10 تا 16 فوت در فصل گذشته نسبت به گذشته (23.8 درصد) انجام داد.

از ضعف ها تا اتمام های هوایی ، ضربات یو پی اس تا بعد از یو پی اس ، او همه چیزهایی را که می خواهید در یک گلزن انزوا داشته باشید از جمله نتایج است. قهرمان چهار گلزن در رده های جدا شده در هر مالکیت در رده سوم یا بهتر از بین مدافعان واجد شرایط کوچک (حداقل 50 اموال) در هر چهار فصل گذشته و دو بار مقام برتر را کسب کرد.

یادآور افتخارات

در میان 94 بازیکن با انزوا 50 به علاوه فصل گذشته ، فقط جیمز هاردن به طور متوسط امتیاز بیشتری را در اختیار داشت تا خریس میدلتون (1.09 ، صدک 92). این تقریبا بهترین فصل میدلتون در طول چهار سال گذشته در این رده بود ، اما صعود All-Star او مستحق شناخت است.

بقیه این موقعیت نشان می دهد که شما چگونه انتظار دارید. لبرن جیمز (یک لوکوموتیو 6’8 “، 250 پوند) ، کاوی لئونارد (یک پرتغوی غیرقابل طول 6’7” که از پارچه کوبه بریده شده است) و جیمی باتلر (“جیمی می شود سطل می گیرد فقط یک نام هوشمندانه نیست) دور هم جمع شدند.

مهاجم قدرتی: بلیک گریفین، دیترویت پیستولز

چیزی که شما می خواهید برای از بین بردن چیست؟ جواب آسان گراسین های گریفین است ، زیرا هنر هوایی وی پتانسیل ویروسی دارد و به دلیل گزارش پیشاهنگی قدیمی – و همیشه نادرست – گزارش شده است که او کاملاً مستقل است.

به حقیقت گفته می شود ، هیچ پاسخ راحتی وجود ندارد. گریفین پس از نقل مکان به موتور شهر ، حتی عمیق تر وارد زرادخانه تهاجمی خود شد تا به منزوی ایزوله شده باشد.

کوین دورانت در مورد جیمز ال. ادواردز سوم از ورزشکار گفت: “او خیلی از درختان پرتاب می کند و توپ را به صورت وانت در بالای کلید اداره می کند.” “… فکر می کنم بلیک به عنوان یک بازیکن خوب به دور است و هر سال اوضاع بهتر می شود. او سه مرحله برگشت ، سه دریبل را اضافه می کند ، و این باعث می شود او را برای محافظت سخت کند.”

مدافعان یک بر صفر شانس زیادی در فصل گذشته نداشتند ، وقتی 0.97 امتیاز گریفین به ازای هر انزوا ، او را در بین قدرت های واجد شرایط به جلو و در 73 درصد NBA در رده چهارم قرار داد. سپس دوباره ، او همیشه مانند پوشه های دشوار مانند 2016-2016 ، زمانی که در طول فصل کوتاه مصدومیتش به اندازه کافی انجام داد تا در رده دوم قدرت در جلو و در صدک 93 با 1.06 امتیاز برای هر مالکیت در جایگاه دوم قرار بگیرد.

یادآور خاطرات

این موقعیت شاهد تغییر نگهبان است و اگر در یک یا دو سال دوباره آن را مجدداً بررسی کنیم ، احتمالاً یک فرد کاملاً مجروح مدعی رتبه اول است. واضح ترین نامزد سلطنت MVP Giannis Antetokounmpo است ، اگرچه 0.95 امتیاز او برای هر یک از انزواها کاملاً نخبه نبود (ششم در قدرت ، صدک 69). پاسکال سیاکام (0.97) و جارن جکسون جونیور (0.96) نیز در همین جا قرار دارند.

توبیاس هریس فصل گذشته قدرت پیش رو را با 0.99 (صدک 77) به دست آورد ، که این دیگر گواهی بر پیشرفت تقریباً همیشگی وی است. رودی گی و مایکل بیزلی در دهه 30 خود باقیمانده از سطل گیر هستند ، هرچند که آخرین بار در فصل گذشته از دست دادن مقدار کم شد.

راس: کارل آنتونی تونز، مینسوتا

کارل-آنتونی تاونز مانند یک بروکر داخلی از سالهای بسکتبال به نظر می رسد و مانند یک برادر چلپ چلوپ از دست رفته طولانی (40.9 درصد از عمق بیش از دو فصل گذشته) پرتاب کننده باشد.

او می تواند پست کند. او می تواند عبور کند. او نمایشنامه ها را از دریبل می سازد. او با ضربات محکم و تیرهای قلاب ، توری را خرد می کند. و اگر راهی به لبه پیدا کرد ، کسی را روی پوستر می گذارد.

دیوید فیزدال ، مربی نیویورک نیکس ، گفت: “او یکی از باهوش ترین بچه ها در این لیگ است.” “او در ردیف مراکز قرار دارد ، بدون شک در مورد آن … او همه مواد لازم را دارد.”

حقوق Towns یک 248 پوند است که تقاضاهای سالانه را به باشگاه مشهور 50/40/90 ارسال می کند. وی هنوز پذیرفته نشده است. با توجه به اینکه تازه 23 سال دارد ، مانند یک رسمیت احساس می کند.

او عدم تطابق راه رفتن ضرب المثل است. تعداد معدودی برای اداره او وجود دارد ، و کسانی که با ترکیبی از سرعت ، چابکی و راحتی در محیط پیرامون خود مبارزه می کنند.

همه اینها به مجموعه ای از مهارت های گلزنی ایزوله کمک می کند که هیچ کس در این موقعیت نمی تواند مطابقت داشته باشد. در سه دوره از چهار فصل NBA ، او در هر یک از انزواها در بین مراکز واجد شرایط اول یا یک بار یا دوم (دو بار) به پایان رسیده است.

یاداور افتخارات

نیکولا جوکیچ بیشتر از 1B شبیه به بازیکن دوم جداسازی انزوا است ، اما او به دلیل آهسته بودن او تا جرأت توهین آمیز و سازگاری کمتر از آنچه که شما می خواهید تصور کنید در بیرون تیراندازی صدمه دیده است. با این وجود ، او دارای ثروت و استعدادی یک به یک از رنگ تا محیط است.

آنتونی دیویس فصل گذشته در مراکز صدر جدول را هدایت کرد (0.98 ، صدک 76) ، اما او دو سال دیگر هم در خارج از پنج سال برتر داشت. جوئل امبیید – یکی از جدیدترین هاکیم اولاجاوهون- می تواند با کسب سه امتیاز برتر در هر سه دوره NBA خود در صدر جدول شهرها قرار بگیرد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *