بسکتبال NBA  ؛ پیش بازی یوتا جاز – لس آنجلس کلیپرز

بسکتبال NBA

یوتا جاز و لس آنجلس کلیپرز از سری رقابت‌های لیگ بسکتبال NBA در ورزشگاه ویوینت اسمارت هوم آرنا (ورزشگاه خانگی یوتا جاز ) بامداد پنجشنبه ساعت ۵:۳۰ به وقت ایران مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند. این بازی رقابت بین تیم‌های ششم و هفتم کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA خواهد بود. ۶ بازی آخر دو تیم، ۴ برد برای یوتا جاز و ۲ برد برای لس آنجلس کلیپرز را در پی داشته است. بسکتفا به عنوان بهترین سایت خبری بسکتبال ، این بازی بسیار حساس را به صورت دقیق تحلیل کرده است که امیدواریم در ادامه همراه ما باشید.

بسکتبال NBA ؛ یوتا جاز: درصدد چهارمین پیروزی پیاپی در خانه

تیم یوتا جاز اکنون در رده ششم جدول کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA قرار دارد و برای مستحکم کردن جایگاه خود در جدول نیاز به شکست دادن لس آنجلس کلیپرز رده هفتمی دارد. یوتا جاز فرم خوبی در بازی‌های خانگی دارد و توانسته سه بازی اخیر خانگی خود را به ترتیب مقابل فینیکس سانز، سن آنتونیو اسپرز و دالاس موریکس با پیروزی پشت سر بگذارد. در جریان پیروزی اخیرشان مقابل دالاس موریکس، داناوان میچل ستاره تیمش بود و توانست ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس منجر به امتیاز را ثبت کند. داناوان میچل تا بدین جای فصل از نظر امتیازگیری برترین بازیکن تیمش با میانگین ۲۲.۸ امتیاز در هربازی بوده است، رودی گابرت برترین بازیکن یوتا جاز از نظر ریباند، با میانگین ۱۲.۹ ریباند در هر بازی بوده است و همچنین بهترین پاسور این تیم ریکی روبیو با میانگین ۶.۱ پاس منجر به امتیاز در بازی بوده است. اگر بخواهیم نگاهی آماری به تیم یوتا جاز در این فصل از لیگ بسکتبال NBA  داشته باشیم، این تیم از در امتیاز گیری ضعیف کار کرده و با میانگین۱۱۰.۱ امتیاز در هر بازی در رده بیستم لیگ بسکتبال NBA از این نظر قرار دارد و همچنین موفقیت درپرتاب های سه امتیاز نیز از نقاط ضعف این تیم است، آنها تنها ۳۵ درصد از پرتاب های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده‌اند که از نظر در رده بیست ویکم لیگ بسکتبال NBA قرار می‌گیرند اما نقطه قوت این تیم ساختار دفاعی این تیم است که به تیم حریف کمتر امیتیاز می‌دهد، یوتا جاز با میانگین ۱۰۶.۷ امتیاز برای حریف در هر بازی از این نظر در رده چهارم لیگ بسکتبال NBA قرارداردوباید دید در مقابل یکی از بهترین خط حمله های لیگ چه خواهد کرد.

بسکتبال NBA

بسکتبال  NBA ؛لس آنجلس کلیپرز: کار سخت شاگردان تاد ریورز در سالت لیک سیتی

تیم لس آنجلس کلیپرز اکنون در رده هفتم جدول کنفرانس غرب لیگ بسکتبال NBA قرار دارد و برای رسیدن به رده ششم بهترین فرصت را در اختیار دارد تا با شکست دادن یوتا جاز به این جایگاه برسد. لس آنجلس کلیپرز در ۶ بازی اخیر خود در لیگ بسکتبال NBA چهار بار از سد حریفان خود گذشته و ۲ بار نیز مغلوب شده‌است. در آخرین بازی، آنها موفق شدند در خانه دالاس موریکس را بانتیجه ۱۲۱-۱۱۲ شکست دهند، در این بازی مونترزل هارل ستاره میدان بود و موفق شد آمار ۳۲ امتیاز، ۵ ریباند و ۵ پاس منجر به امتیاز را از خود به جای بگذارد و سبب پیروزی تیمش در این بازی دشوار شود. اگر بخواهیم نگاهی آماری به این تیم بیاندازیم، این تیم در این فصل از خط حمله خوبی برخوردار است و با میانگین آمار ۱۱۴ امتیاز در هر بازی از نظر تیم هفتم لیگ بسکتبال NBA هستند اما همانقدر که در حمله خوب هستند در دفاع متزلزل نشان داده‌اند و میانگین ۱۱۳.۸امتیاز در هر بازی به حریف تقدیم کرده‌اند که از این نظر در رده بیست وچهارم لیگ بسکتبالNBA  قرار می‌گیرند. این تیم بر خلاف حریف خود یوتاجاز، از تیم های موفق در پرتاب‌های سه امتیازی است، این تیم میانگین ۳۸ درصد موفقیت در پرتاب‌های سه امتیازی از این نظر در رده چهارم لیگ بسکتبال NBA قرار دارند. از نظر اماری این دو تیم کاملا در تضاد هستند و شاید همین باعث شود این بازی بسیار جذاب و دیدنی دنبال شود.

بسکتبال NBA

 

جذاب‌ترین مقالات و پیش‌بازی‌های لیگ بسکتبال NBA را در بسکتفا، بهترین سایت خبری بسکتبال دنبال کنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *