بسکتبال حرفه ای NBA ؛ تورنتو رپترز در لحظات آخر به فینال صعود کرد

درخشش کوای لنارد در دیدار بین تورنتو رپترز و فیلادلفیا سونی سیکسرز

در چهارچوب مسابقات بسکتبال حرفه ای nba در بازی هفتمی که بین تورنتو رپترز و فیلادلفیا سونی سیکسرز برگزار شد، در نیمه نهایی کنفرانس شرق، تورنتو رپترز توانست در ثانیه‌های پایانی با نتیجه ۹۲ بر ۹۰ به پیروزی برسد و مسابقات فینال صعود کند.
این دو در مجموع ۷ بازی انجام دادند که تورنتو توانست با نتیجه ۴ بر ۳ پیروز شود و به مسابقات فینال اعزام شود. در کوارتر اول بازی هیچ کدام از تیم ها خوب بازی نکردند اما رپترز به نسبت بهتر بود و بهتر بازی کرد و توانست با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ کوارتر اول را به نفع خود به اتمام برساند. در کوارتر دوم تورنتو رپترز باز هم بازی را بهتر آغاز کرد و توانست اختلاف بین دو تیم را از ۶ به ۸ برساند. درخشش دو بازیکن فیلادلفیا رودیک و امبید برای سیکسرز با عث شد تا آن ها بتوانند اختلاف بین را جبران کنند و حتی از حریف پیش بیفتند.

صعود تورنتو رپترز به فینال بسکتبال حرفه ای NBA

صعود تورنتو رپترز به فینال بسکتبال حرفه ای NBA

کوارتر دوم با نتیجه ۲۷-۲۶ به پایان رسید. نیمه دوم که شروع شد و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند ولی فیلادلفیا موفق شد یک ران ۱۶ بر صفر را ایجاد کند و ۷ امتیاز پیش بیفتد.
لاوری و لنارد بازیکنان رپترز توانستند با درخشش خود تورنتو را به بازی گردانند و اختلاف امتیاز به ۱ رسید و فیلادلفیا ۲۴-۲۳ این کوارتر را پیروز شد. کوارتر چهارم را رپترز بهتر آغاز کرد و با امتیاز بیشتر پس افتاد. چند بازیکن این تیم با پرتاب های بسیار خوب خود توانستند این اختلاف را بیشتر کنند. اما بازیکنان فیلادلفیا نیز برای اینکه اختلافات بیشتر نشود تمام تلاش خود را کردند و ثانیه های آخر بازی با هیجان و نفس گیری زیادی در حال برگزاری بود و همه چیز به چند ثانیه آخر بستگی داشت. رپترز در ثانیه های آخر جلو افتاد اما در فاصله چند ثانیه بازیکنان فیلادلفیا توانستند بازی را به تساوی بکشانند. اما پرتاب لنارد در ثانیه های پایانی باعث شد تا تورنتو رپترز بتواند بازی را از حریف خود با امتیاز ۹۲ بر ۹۰ ببرد.
در زیر آمار این بازی را مشاهده نمایید:

تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اوور ریباند
تورنتو رپترز 38.2% 23.3% 10 49
فیلادلفیا 43.1% 34.6% 15 41
تیم بازیکن امتیاز بازیکن ریباند بازیکن اسیست
تورنتو رپترز کوای لنارد 41 سیاکام/گسول 11 کایل لاوری 6
فیلادلفیا جوئل امبید 21 جوئل امبید 11 بن سیمنز 5

بد نیست بدانید در این بازی تورنتو رپترز میزبان بود و این بازی در ورزشگاه اسکاتیا بانک آرنا برگزار شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *