بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA ؛ اوج حساسیت در ادامه دیدارهای برگزار شده

بسکتبال حرفه‌ای آمریکا

در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA ، شب گذشته تورنتو رپترز مدافع عنوان قهرمانی، پورتلند، کلیپرز و ایندیانا در مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در ادامه بازی‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA چه نتایجی رقم خورد؟

همان طور که در خبرهای روزهای گذشته سایت بسکتفا خواندید پیش از آغاز رسمی رقابت‌ها، تیم‌های حاضر در لیگ NBA به مدت یک هفته در قالب بازی‌های دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تیم‌ها یک دیگر را محک بزنند و همچنین آمادگی بازیکنان خود را بررسی کنند چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات به مدت پنج ماه به حالت تعلیق درآمد. در این بازی‌های دوستانه هرکدام از تیم‌ها در سه بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های مدعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشیدند. در ادامه مطلب به نتایج آخرین دیدارهایی که برگزار شد می‌پردازیم.

در یک بازی تورنتو رپترز و دنور ناگتس با یکدیگر به رقابت پرداختند که رپترز موفق شد با نتیجه ۱۱۷ – ۱۰۹ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۳۱ – ۲۳ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما با نتیجه ۲۷ – ۲۷ مساوی به پایان رسید. در کوارتر سوم دنور که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق نشد تا فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۲۷ – ۲۶ ست را واگذار کرد. اما در کوارتر چهارم این تیم توانست با نتیجه ۳۲ بر ۳۳ پیروز شود ولی در مجموع کلی ۱۱۷ – ۱۰۹ رپترز بود که پیروز میدان اعلام شد. در این بازی امتیاز آورترین بازیکن تورنتو رپترز استنلی جانسون بود که در مدت زمان ۲۹ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند و ۶ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن دنور ناگتس پی جی دوزیر بود که در مدت زمان ۳۱ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۰ امتیاز، ۵ ریباند و ۸ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بازی میان لس آنجلس کلیپرز و اوکلاهاما سیتی تاندر با نتیجه ۱۰۷ بر ۱۰۳ به نفع تیم لس آنجلسی به اتمام رسید؛ این بازی که فراز و نشیب‌های زیادی داشت، کلیپرز با یک کامبک و کشیده شدن به ست پنجم توانست پیروز میدان باشد. در کوارتر اول اوکلاهاما موفق شد با نتیجه ۲۱ – ۲۲ به پیروزی برسد. کوارتر دوم نیز به همین صورت با نتیجه ۱۶ بر ۲۵ پیروز به رختکن رفت. در کوارتر سوم اما ورق برگشت و کلیپرز با یک کامبک فوق العاده با نتیجه ۳۳ – ۱۶ حریف خود را از پیش رو برداشت. اما فقط در کوارتر چهارم بود که مجددا اوکلاهاما موفق شد با نتیجه ۱۷ – ۲۴ حریف خود را شکست دهد و در این جا همه چیز به تساوی کشیده شد تا بازی به ست پنجم کشیده شود. ست پنجم نیز با نتیجه ۲۰ – ۱۶ به نفع کلیپرز به پایان رسید و این تیم در مجموع کلی ۱۰۷ – ۱۰۳ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیاز آورترین بازیکن لس آنجلس کلیپرز ترنس من بود که در مدت زمان ۴۲ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۵ امتیاز و ۱۴ ریباند و ۹ اسیست بدست آورد تا نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن اوکلاهاما سیتی تاندر حمیدو دیالو بود که در مدت زمان ۴۰ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۷ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA

در دیگر بازی پورتلند تریل بلیزرز و بروکلین نتس به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۳۴ بر ۱۳۳ به نفع پورتلند به پایان رسید. در ست اول نتیجه مساوی ۳۱ – ۳۱ رقم خورد. کوارتر دوم با نتیجه ۴۲ بر ۳۶ به نفع پورتلند به پایان رسید. در کوارتر سوم بروکلین که تلاش خود را دو چندان کرده بود و نمی‌خواست که در این بازی شکست بخورد موفق شد پیروز به رختکن رود و با نتیجه ۲۴ – ۳۷ به پیروزی رسید تا همه چی به اوج حساسیت خود برسد. کوارتر چهارم اما ورق برگشت و پورتلند موفق شد نتیجه ۳۷ – ۲۹ را رقم بزند و در مجموع کلی با نتیجه بسیار نزدیک ۱۳۴ – ۱۳۳ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن پورتلند تریل بلیزرز دامین لیارد بود که در مدت زمان ۴۴ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۴۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۱۲ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن بروکلین نتس کریس لورت بود که در مدت زمان ۳۳ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۷ امتیاز، ۶ ریباند و ۹ اسیست را به نام خود ثبت کند.

ایندیانا اسپرز و میامی هیت نیز در مسابقه‌ای دیگر با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم ایندیانا موفق شد با نتیجه ۱۰۹ – ۹۲ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۲۸ – ۱۳ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما میامی توانست با نتیجه ۳۰ بر ۳۱ پیروز به رختکن برود. کوارتر سوم نتیجه ۲۶ – ۲۶ مساوی شد. اما در کوارتر چهارم باز ایندیانا  که عزم خود را برای پیروزی جزم کرده بود، این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ پیروز شد که در مجموع کلی ۱۰۹ – ۹۲ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن ایندیانا اسپرز داگ مکدرمات بود که در مدت زمان ۲۲ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۳ امتیاز، ۴ ریباند بدست آورد تا نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن میامی هیت کندریک نان بود که در مدت زمان ۳۳ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۳ امتیاز، ۲ ریباند و ۴ اسیست را به نام خود ثبت کند.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *