بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA ؛ پیروزی مدافع عنوان قهرمانی در مقابل ممفیس

 مسابقات بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA که از هفته گذشته به صورت رسمی بازی‌های خود را پس از پنج ماه دوری، آغاز کرد دیشب در چند بازی دیگر ادامه یافت که در ادامه به بررسی نتایج آن خواهیم پرداخت.

در ادامه بازی‌های بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA چه نتایجی رقم خورد؟

همان طور که در خبرهای روزهای گذشته سایت بسکتفا خواندید پیش از آغاز رسمی رقابت‌ها، تیم‌های حاضر در لیگ NBA به مدت یک هفته در قالب بازی‌های دوستانه با یکدیگر به رقابت پرداختند تا تیم‌ها یک دیگر را محک بزنند و همچنین آمادگی بازیکنان خود را بررسی کنند چرا که به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات به مدت پنج ماه به حالت تعلیق درآمد. در این بازی‌های دوستانه هرکدام از تیم‌ها در سه بازی با یکدیگر به رقابت پرداختند و تیم‌های مدعی برای سایر تیم‌ها خط و نشان کشیدند. در ادامه مطلب به نتایج آخرین دیدارهایی که برگزار شد می‌پردازیم.

در یک بازی تورنتو رپترز و ممفیس گریزلیرز با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم کانادایی موفق شد با نتیجه ۱۰۸ – ۹۹ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۲۰ – ۲۵ به نفع تیم بازنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما تورنتو رپترز توانست با نتیجه ۴۰ بر ۲۹ پیروز به رختکن برود. در کوارتر سوم لس آنجلس که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق نشد تا فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۲۸ – ۱۷ ست را واگذار کرد. اما در کوارتر چهارم باز ممفیس که عزم خود را برای پیروزی جزم کرده بود، این ست را نیز با نتیجه ۲۰ بر ۲۸ پیروز شد که ولی مجموع کلی ۱۰۸ – ۹۹ تورنتو پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن تورنتو رپترز پاسکال سیاکم بود که در مدت زمان ۳۶ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۶ امتیاز، ۱ ریباند و ۳ اسیست بدست آورد و نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن ممفیس گریزلیرز  دایان بروکس بود که در مدت زمان ۳۵ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۵ امتیاز، ۶ ریباند و ۲ اسیست را به نام خود ثبت کند.

در دیگر بازی بوستون سلتیکس و اورلاندو مجیک به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۱۲۲ بر ۱۱۹ به نفع بوستون به پایان رسید. در ست اول اورلاندو موفق شد با نتیجه ۲۸ – ۲۹ حریف خود را شکست دهد. کوارتر دوم با نتیجه ۲۷ بر ۲۲ به نفع بوستون پایان رسید. در کوارتر سوم دنور ناگتس که تلاش خود را دو چندان کرده بود و نمی‌خواست که در این بازی شکست بخورد موفق نشد پیروز به رختکن رود و با نتیجه ۳۲ – ۳۵ ست را واگذار کرد تا اختلاف امتیازی باقی بماند. کوارتر چهارم نیز تیم بازنده مجددا موفق شد نتیجه ۲۵ – ۲۶ را رقم بزند ولی در مجموع کلی بوستون با نتیجه ۱۲۲ – ۱۱۹ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن بوستون سلتیکس جیسون تاتوم بود که در مدت زمان ۴۲ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۹ امتیاز،۹ ریباند و ۶ اسیست بدست آورد و نقش پررنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن اورلاندو مجیک نیکولا ویکوویچ بود که در مدت زمان ۳۸ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۶ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۱ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بسکتبال حرفه‌ای آمریکا NBA

پورتلند تریل بلیزرز و فیلادلفیا با یکدیگر به رقابت پرداختند که تیم پورتلند موفق شد با نتیجه ۱۲۴ – ۱۲۱ حریف خود را شکست دهد. کوارتر اول با برتری ۳۳ – ۱۹ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما فیلادلفیا توانست با نتیجه ۳۴ بر ۳۹ پیروز به رختکن برود. در کوارتر سوم فیلادلفیا که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۲۴ – ۳۴ ست را پیروز شد. اما در کوارتر چهارم باز پورتلند که عزم خود را برای پیروزی جزم کرده بود، این ست را نیز با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ پیروز شد که ولی مجموع کلی ۱۲۴ – ۱۲۱ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن پورتلند تریل بلیزرز دامین لیارد بود که امتیاز عجیبی را به دست آورد. او در مدت زمان ۴۰ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۵۱ امتیاز، ۳ ریباند و ۷ اسیست بدست آورد تا نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن فیلادلفیا جاش ریچاردسون بود که در مدت زمان ۳۸ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۴ امتیاز، ۵ ریباند و ۶ اسیست را به نام خود ثبت کند.

بازی میان بروکلین نتس و لس آنجلس کلیپرز با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۲۰ به نفع بروکلین به اتمام رسید. کوارتر اول با برتری ۴۵ – ۲۴ به نفع تیم برنده به اتمام رسید. کوارتر دوم اما تیم لس آنجلسی توانست با نتیجه ۲۹ بر ۳۹ پیروز به رختکن برود. در کوارتر سوم کلیپرز که تلاش خود را دو چندان کرده بود موفق شد تا فاصله امتیازی را جبران کند و با نتیجه ۲۴ – ۳۱ ست را پیروز شد. اما در کوارتر چهارم باز بروکلین که عزم خود را برای پیروزی جزم کرده بود، این ست را نیز با نتیجه ۳۱ بر ۲۶ پیروز شد که در مجموع کلی ۱۲۹ – ۱۲۰ پیروز اعلام شد. در این بازی امتیازآورترین بازیکن بروکلین نتس کریس لورت بود که در مدت زمان ۳۵ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۲۷ امتیاز، ۴ ریباند و ۱۳ اسیست بدست آورد تا نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشته باشد. از سوی دیگر نیز امتیازآورترین بازیکن لس آنجلس کلیپرز کای لئونارد بود که در مدت زمان ۳۷ دقیقه ای حضورش در زمین توانست ۳۹ امتیاز، ۲ ریباند و ۶ اسیست را به نام خود ثبت کند.

قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *