برنامه شروع مجدد NBA اعلام شد

اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا، برنامه شروع مجدد لیگ حرفه ای این کشور را اعلام کرد.

با شیوع ویروس کرونا، تمامی رقابت‌های ورزشی در سرتاسر جهان متوقف شد. حال پس از گذشت حدود 4 ماه، پس از کاهش همه گیری این موج در جهان، کم کم رقابت‌های ورزشی فعالیت خود را از سر می‌گیرند و NBA نیز که هواداران بسیاری در سرتاسر جهان دارد، از این قاعده مستثنی نیست. با این حال، هواداران حرفه ای ترین لیگ جهان باید حدود یک ماه تا شروع دوباره رقابت‌ها صبر کنند.

طبق برنامه ای که اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا اعلام کرده، بازی ها از تاریخ نهم مرداد ماه دوباره شروع خواهند شد. این دیدارها در دیزنی ورلد شهر اورلاندو ادامه پیدا می‌کند تا از سفر‌ها جلوگیری شود و تمامی بازیکنان در یک مکان مشخص، در نوعی قرنطینه قرار بگیرند. برنامه هفته اول بازی ها به شرح زیر خواهد بود:

پنجشنبه 9 مرداد

یوتا جز – نیولورلینز پلیکانز، ساعت 18:30

لس آنجلس لیکرز – لس آنجلس کلیپرز، ساعت 21

جمعه 10 مرداد

بوستون سلتیکس، میلواکی باکس

هیوستون راکتس – دالاس موریکس

ساکرامنتو کینگز – سان آنتونیو اسپرز

اورلاندو مجیک – بروکلین نتس

ممفیس گریزلیز – پورتلند تریل بلیزرز

فنیکس سانز – واشنگتن ویزاردز

طبق برنامه ای که NBA اعلام کرده، هر روز حداقل 5 بازی برگزار خواهد شد. این دیدارها بین ساعت 12 تا 21 برگزار می‌شوند.

این اولین بار است که رقابت‌ها بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. در آمریکا حدود 2 میلیون و 500 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند و از همین رو حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها امری غیرممکن است. اما باشگاه‌ها تصمیم گرفته اند با برگزاری سیستمی جالب جای خالی تماشاگران را پر کنند. آنها نمایشگرهایی در دور تا دور زمین قرار خواهند داد و به صورت زنده، تصویر تماشاگران در حال تماشای بازی در خانه هایشان، پخش خواهد شد. تماشاگران می‌توانند در این موضوع شریک شوند و تصویر خود را به صورت استریم در اختیار پخش کننده ها بگذارند.

همچنین مرگ جورج فلوید نیز از دیگر موضوعاتی است که انتظار می‌رود روی رقابت ها تاثیر بگذارد. بازیکنان NBA پیش از این نیز در تحرکات ضد نژادپرستانه  حضور محکمی داشته اند و این اجازه نیز به آنها داده شده تا پشت پیراهن خود، شعاری که مناسب می‌دانند را ثبت کنند. باید دید که در شروع مجدد NBA دیگر چه چیزهای جدیدی منتظر تماشاگران هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *