برنامه بازی های فصل جدید NBA مشخص شد؛ جدال لس آنجلسی ها در کریسمس

فصل جدید NBA

در روزهای اخیر، برنامه فصل جدید NBA رفته رفته مشخص شده است که مهم ترین بازی های آن، یعنی بازی های روز اول و مسابقات روز کریسمس نیز در کنار این برنامه ها مشخص شده اند.

لیکرز و کلیپرز، دیدار تکراری روز اول و روز کریسمس فصل جدید NBA

مطابق اعلام منابع، در روز کریسمس، دو تیم لس آنجلسی کلیپرز و لیکرز در استیپلس سنتر به مصاف یک دیگر می روند. دیداری که در روز اول مسابقات NBA نیز تکرار می شود. لیکرز و کلیپرز، دو تیم پر خبر دوران نقل و انتقالات آزاد بوده اند و در حالا در روزهای مهم فصل جدید NBA، باید به مصاف هم بروند.

لیکرزی ها با جذب آنتونی دیوس، دمارکوس کازینز، آیورلی بردلی، دنی گرین و حضور ستارگانی مثل لبران جیمز، راجان راندو، جول مک گی و کانتیویس کالدول پاپ، تیم خوبی را برای فصل آینده بسته اند و یکی از انتظارات قهرمانی در فصل جدید NBA هستند و در طرف دیگر، لس آنجلس کلیپرز هم انتقال های بزرگی را در تابستان رقم زده و کوای لنارد، پال جرج و پاتریک بورلی را به خدمت گرفته است که در کنار دیگر بازیکنان این تیم، کلیپرز را تقریبا به بهترین تیم لیگ و از اصلی ترین شانس های قهرمانی مبدل کرده است.

دیگر بازی روز نخست NBA، بین دو تیم نیوارلانز پلیکانز و تورنتو رپتورز خواهد بود. این بازی نیز از جهتی که اولین بازی انتخاب اول درفت 2019، زایان ویلیامسون در نیوارلانز است که باید در برابر قهرمان فصل گذشته انجام شود، بسیار جذاب خواهد بود. به جز این اتفاق، رونمایی از قهرمان فصل گذشته در فصل جدید و همینطور تیم جوان شده پلیکانز با ستارگانی همچون لانزو بال، برندن اینگرام و جاش هارت در کنار زایان، از نکات جذاب دیگر این بازی است که در روز نخست انجام می شود.

در طرف دیگر، روز کریسمس در NBA بازی های دیگری از جمله نیوارلانز پلیکانز و دنور ناگتس و همینطور بوستون سلتیکس و تورنتو رپتورز  برگزار می شود. همینطور MVP فصل گذشته، یانیس آنته توکومپو به همراه تیمش، میلواکی باکس، در شب کریسمس در فصل جدید NBA به مصاف فیلادلفیا سونی سیکسرز می روند تا یکی از حساس ترین بازی های فصل در کنفرانس شرق را برگزار کنند.

دیگر فینالیست فصل گذشته، گلدن استیت وریرز نیز در ورزشگاه جدیدش، چیس آرنا، در روز کریسمس میزبان جیمز هاردن، راسل وستبروک و هیوستون راکتس خواهد بود.

در صورتی که اتفاقی نیافتد، لبران جیمز در این فصل برای چهاردهمین سال پیاپی در روز کریسمس به میدان می رود که فقط شکیل اونیل و کوبی براینت با 16 دوره حضور، بیشتر از وی در روز کریسمس به میدان رفته اند. گفتنی است که لبران همینطور 338 امتیاز در روز کریسمس کسب کرده است که پشت سر کوبی براینت با 395 و اسکار رابرتسن با 377 امتیاز، در رده سوم امتیازآورترین بازیکنان روز کریسمس است.لبران جیمز در فصل جدید NBA

گفتنی است که فصل جدید NBA، اواخر اکتبر و پس از پایان جام جهانی بسکتبال چین و شروع تمرینات تیم ها، آغاز خواهد شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *