بردلی بیل هنوز هم درباره تمدید قراردادش با واشنگتن تصمیم گیری نکرده است

بردلی بیل به تازگی در NBC Sports حاضر شده و در جدیدترین اپیزود پادکست ویزاردز، به صحبت با کریس میلر پرداخته است.

موضوع تمدید قرارداد بردلی بیل با هیوستون راکتس

بردلی بیل در مورد اینکه آیا قراردادش را با واشنگتن ویزاردز تمدید می‌کند یا خیر، گفت:

گرچه ممکن است با من دعوا کنید اما صادقانه می‌گویم تاکنون به تمدید قراردادم فکر نکردم. عملکرد من در حال بهبود یافتن است و مدیربرنامه‌هایم، تامی شپارد و هر شخص دیگری که نزدیکم بوده در این معامله نقش خواهد داشت. هرروز تعدادی از مردم پیشم می‌آیند و از من می‌پرسند: «بیل، از اینجا می‌روی؟» و من به آن‌ها می‌گویم که هنوز در دی سی هستم و جایی نرفتم.

به این ترتیب، پیش‌بینی می‌شود که تمدید قرارداد بردلی بیل با واشنگتن ویزاردز سه ساله باشد و ارزشی بالغ بر ۱۱۱ میلیون دلار داشته باشد. در حالی‌که به نظر می‌رسد بردلی بیل تمام تمرکزش را روی تمرینات پیش فصل خواهد گذاشت و تمام مسائل مربوط به تمدید قراردادش را به مدیربرنامه‌ها و مدیریت باشگاه واشنگتن ویزاردز واگذار می‌کند.

بردلی بیل

اما هواداران تیم از او یک جواب می‌خواهند:

صحبت نکردن در مورد این موضوع دشوار است؛ چراکه گوشی دارم که می‌شنوم و چشمی دارم که همه چیز را با آن می‌بینم. من می‌توانم عکسی را در شبکه‌های اجتماعی بگذارم و سپس کامنتی که در آن یک نفر از نیازم به آفتاب میامی گفته است را لایک کنم، اما چنین کاری نمی‌کنم. این مسئله که بسیاری از مردم در واشنگتن از عملکردت راضی باشند و خواهان ادامه حضورت در اینجا باشند بسیار خوشحال‌کننده است و چنین شرایطی را دوست دارم.

بردلی بیل تا روز ۲۱ اکتبر فرصت دارد تا تصمیم نهایی‌اش را اعلام کند. این شوتینگ گارد ۲۶ ساله که متولد سنت لوییزِ میسوری می‌باشد، عملکرد بسیار خوبی در تیم دانشگاهی فلوریدا داشت و به عنوان پیک سوم سال ۲۰۱۲ به واشنگتن ویزاردز پیوست. او که با تیم ملی آمریکا به قهرمانی بازی‌های جام جهانی زیر ۱۶ و ۱۷ ساله‌ها رسیده، در سال ۲۰۱۳ در جمع بهترین بازیکنان تازه وارد NBA حضور یافت و طی دو سال اخیر جزو بازیکنان حاضر در آل استار بوده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *