برخی بازیکنان ان بی ای که در حال ستاره شدن هستند.

سان آنتونیو – برایان فوربز سال اول خود را به عنوان یکی از بازیکنان ان بی ای سپری کرد. در شورولت ایمپالا در سال 2010 بین سان آنتونیو و آستین ، تگزاس شاتل زد. او با امتداد 80 مایلی Interstate 35 که دو شهر را به هم وصل می کند ، بسیار آشنا شد. گاهی اوقات موسیقی می نوازد. بعضی اوقات با تلفن صحبت می کرد. بعضی اوقات سکوت می کرد.

او گفت: “این تقریباً مثل مراقبه است ،” فقط رانندگی و فکر کردن. ”

لحظاتی در آن بازی N.B.A. 2016-17 بود. فصلی که فوربس در مورد آینده نامشخص خود به عنوان یک نگهبان تیراندازی بدون پیش نویس و بدون قرارداد تضمینی فکر می کند. یا درباره بازی پیش رو او در آن شب با آستین اسپورز ، وابسته G لیگ سن آنتونیو. یا در مورد بازگشت وی به سان آنتونیو صبح روز بعد ، برای تمرین با تیم او خواب دید که تمام وقت به او بپیوندد.

فوربز به عنوان یکی از بازیکنان ان بی ای

اکنون که Forbes 26 ساله برای Spurs شروع می کند و به طور متوسط ​​12.9 امتیاز دارد ، با پرداخت احتمالی احتمالی تابستان آینده به عنوان یک عامل آزاد بدون محدودیت ، او غالباً خود را در مسیر غیرممکن خود می بیند.

فوربس گفت: “من چیزی راجع به آنچه گذشتم تغییر نمی دهم ، زیرا این نوع آفریده من است که اکنون هستم – اخلاق کار ، همه آن”. “اما من نمی دانم که آیا می توانم این کار را دوباره انجام دهم.”

فوربس در این دوران طلایی برای بازیکنان ان بی ای ناآرام تنها نیست. فرد وان ولت با تورنتو رپتورز قهرمانی تازه است. الکس کاروسو به عنوان یک مانع دفاعی برای لس آنجلس لیکرز ظاهر شده است. آرون Baynes وزن خود را برای Suns ققنوس پرتاب کرده است. و در میامی ، کندریک نون و دانکن رابینسون در حال انجام کارهای دیوانه کننده برای هیت هستند ، مانند ترکیب 70 امتیاز در یک برد اضافه کاری اخیر مقابل آتلانتا هاوکس – بیشترین امتیاز تاکنون توسط یک جفت هم تیمی نادیده گرفته.

از آنجا که بازی جهانی پیش رفته است ، چشم اندازهای بیشتری از همیشه وجود دارد – زیرا بازیکنان ان بی ای خوبی نسبت به همیشه وجود دارند. و همه آنها نمی توانند جزء 60 انتخاب پیش نویس ضعیف هر ژوئن باشند.

وسلی متیوز ، نگهبان کهنه کار با میلواکی باکس که در سال 2009 از مارکز خارج شد و گفت: “شما 60 بار درست نمی خواهید آن را بدست آورید.” این استخر بسیار بزرگتر از آن چیزی است که به نظر می رسد. ”

در عین حال ، برای افراد غیرمجاز فرصت های بیشتری برای افراد غیرمجاز وجود دارد. به گزارش N.B.A ، بعد از اینکه در این فصل 92 بازیکن ضبط نشده در دقیقه 2016-17 دقیقه به طول انجامید ، لیگ حداکثر اندازه بازیکنان تیم را از 15 به 17 گسترش داد و تعداد بازیکنان ناشناس در فصل بعد به 136 رسید.

بازیکنان ان بی ای

در حال حاضر در این فصل ، بیش از 100 بازیکن ناآرام راه خود را به زمین مسابقه پیدا کرده اند – و بسیاری از آنها نقش های مهمی را ایفا می کنند. آنها همچنین بخشی از یک برادری غیر رسمی هستند که از سخت و طاقت فرسا که از ستارگان بین متقابل لیگ ناآشنا مانده اند ، زنده مانده اند. مثل بازی در G G League. یا نمی دانم که آیا آنها در طول ناهار قطع می شوند یا خیر.

کاروسو گفت: “شما باید متمرکز شوید و به یک چیز سوق دهید و این یک سفر سخت است.” “اگر نیستید ، و به یک راه یا دیگری متلاطم هستید ، فردا از بین می روید.”

وی گفت: “پس تصور می کردم که احساسات فوق العاده ای را برای نام بردن از شما داشته باشد.” او چند ماه اول خود را با تیم در یک هتل گذراند. در ماه دسامبر ، او به یک آپارتمان کوچک نقل مکان کرده بود ، اما اجاره نامه او ماه به ماه بود زیرا او نمی دانست که آیا جاز او را حفظ خواهد کرد یا خیر. معلوم شد که آنها می خواهند او بماند.

حتی اکنون ، پس از کسب بیش از 100 میلیون دلار در طی 11 فصل ، متیوسی می تواند صبحگاهی را که جاز اولین قراردادش را تضمین می کند ، به یاد بیاورد.

متیز گفت: “همه چیز برای بازیکنان ناشناس که چیزی از آن خارج می شوند ، به آن وارد می شود.” “آماده سازی زیادی ، ایثار ، مهارت زیادی ، شانس زیادی.”

گرسنگی بازیکنان دست نخورده حتی می تواند بخشی از جذابیت آنها باشد. گرگ پوپوویچ ، مربی تیم ملی اسپورز ، بازیکنان ملکی خود نقطه نرمی دارد. تیم وی سهم خود را از بازیکنان ناشناخته داشته است: اوری جانسون ، بروس بوون ، جاناتون سیمونز.

پوپوویچ گفت: “من فکر می کنم که این بچه ها درک می کنند که باید سخت تر از افراد دیگر کار کنند.”

فوربس از چالشها بهتر از بیشتر قدردانی می کند. به گفته وی ، در بیشتر زندگی خود احساس نادیده گرفتن و سایه افکنده است. وی که به راحتی در دبیرستان استخدام شده بود ، در ایالت کلیولند فرود آمد. او بعداً به ایالت میشیگان انتقال یافت و در آنجا 48.1 درصد از خط 3 امتیاز به عنوان ارشد شلیک کرد. اما او در بین بیش از 60 بازیکن دعوت شده به ترکیب پیشاهنگی سالانه N.B.A نبود و بیشتر پیش نویس های پیش نویس او را نادیده گرفتند.

فوربس که بخاطر موقعیت خود در 6 فوت 2 اینچ در نظر گرفته نشده بود ، دارای 12 تمرین از قبل با 12 تیم از جمله سان آنتونیو بود. وی به ویژه یکی از افراد Spurs را تحت تأثیر قرار داد: چیپ Engelland ، دستیاری که از آنچه او به عنوان سکته مغزی “تکرار شونده” Forbes توصیف کرده بود ، شیفته آن شد.

انگلاند گفت: “واضح بود كه او كسی بود كه زمان زیادی را سپری می كرد.” این مانند این است که اگر یک پیانیست عالی را می شنوید. شلیک او کاملاً خالص بود. ”

پوپوویچ نیز در تمرین شرکت کرد. یاد او: “بچه خوب. توپ را شلیک می کند. نوع کوچک. ”

چند روز بعد ، فوربس پیش نویس را از طریق تلویزیون در خانه مادرش در East Lansing ، میشل مشاهده کرد ، نماینده وی ، مایک لیندمن ، به وی گفت که چند تیم علاقه مندند او را در دور دوم انتخاب کنند تا یک “پیش نویس و ستایش” انجام دهند. ، “به این معنی که آنها می خواستند حقوق او را تضمین کنند تا بتوانند او را برای مدت نامحدودی چاشنی به اروپا یا مستقیماً به لیگ G ارسال کنند. فوربس به لیندمن گفت که مودبانه از بین برود. او می خواست گزینه های خود را وزن کند و آینده خود را کنترل کند.

در نتیجه ، او در پیش نویس شب در صلح بود. در حقیقت ، او خوابید. ساعت از خواب بیدار شد و او دید که چندین تماس تلفنی را از دست داده است ، از جمله یکی از جردن هوونستین ، دوست کودکی که در بخش ارتباطات اسپورز مشغول به کار بود. آنها عادت داشتند که استخر را به مدرسه برسانند. حالا ، هاونستین به فوربس می گوید كه دفتر مقدم اسپرز حدود 15 دقیقه در تلاش است تا به او برسد: چرا او جواب تلفن خود را نداد؟

فوربس به او گفت: “من خواب بودم ، مادرم.”

اگرچه فوربس گفت اسپرز و 76ers هر دو علاقه داشتند كه او را برای معاملات غیرقابل تضمین امضا كنند ، اما اسپورها به ویژه قاطع بودند.

انگلاند گفت: “ما نمی خواستیم آن شب را ترک کنیم تا زمانی که او را امضا کنیم.”

بیشتر چشم اندازهای مرزی که در N.B.A. مشاغل سودمندی می یابند. پوپوویچ گفت: یک مهارت ارزشمند و به راحتی قابل شناسایی دارد. وی استناد به دنیس رودمن (ریباندینگ) و پاتریک بورلی (مدافع) را به عنوان نمونه های پرمحتوا که هر دو انتخاب دور دوم بودند.

پوپوویچ گفت: “اگر مهارت داشته باشید ، فرصتی دارید که در یک مقطع به کسی علاقه مند شوید.”

با استفاده از فوربس ، این مهارت ویژه تیراندازی پیرامون او بود. اما پوپوویچ در اوایل به فوربس گفت كه اگر در دفاع خود بهبود نیاورد ، هرگز این كار را نخواهد كرد. پوپوویچ همچنین به او گفت که بیشترین فصل اول خود را در لیگ G سپری خواهد کرد ، جایی که پاپوویچ از او خواسته بود او را در پاسگاه پاس بگذارد ، موضع گیری ای که فوربس هرگز بازی نکرده بود.

فوربز به یاد بیاورید که پوبوویچ به او گفت: “اگر بتوانید دو موقعیت بازی کنید ، بسیار با ارزش تر خواهید بود.”

احساس غالب فوربس در فصل اول ، فشار: فشار برای یادگیری ، فشار برای انعطاف پذیری ، فشار برای زنده ماندن از ترافیک درایوهای او به آستین و فشار برای پیدا کردن راه بازگشت به اسپورز بود. اما او می دانست که چگونه کار کند ، زیرا این تنها چیزی بود که او تاکنون می دانست ، و این چیزها از ابتدا برای مربیان مشخص بود.

انگلاند گفت: “یک اخلاق کاری باورنکردنی.” “او فقط تلاش زیادی می کند ، که یک چیز بزرگ مربی پاپ است.”

در اواخر آن فصل ، فوربس در بازی با اسپرز فاصله زیادی داشت و یک بازی برای به یاد آوردن در برابر دالاس ماوریکس: 27 امتیاز در 10 تیر از 19 بازی در یک پیروزی 13 امتیاز. این کمک کرد که فصل بعد او را به سمت چرخش تغییر دهد.

پوپوویچ گفت: “من واقعاً به او افتخار می کنم.” برایان نمی شود لااماروس الدریج یا تیم دانکن باشد. اما او O.K است با آن. او فقط می خواهد به عنوان یک فرد در حد توان بهتر شود. ”

فوربز فصل گذشته پس از عقد قرارداد دو ساله با اسپورز به ارزش 6 میلیون دلار به یک استارت آپ تمام وقت تبدیل شد.

فوربس گفت: “آنها برنامه ای برای من داشتند.” “و من فکر نمی کنم کسی – حتی آنها” را بداند که چطور اتفاقات می افتد. اما آنها برنامه ای برای کمک به رشد من داشتند. “

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *