بادی هیلد: از پیشنهاد مالی تمدید قرارداد ساکرامنتو کینگز ناراحت شدم

به نظر می‌رسد بادی هیلد و ساکرامنتو کینگز برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق رسیدند. کریس هینز، خبرنگار یاهو اسپرت روز چهارشنبه گزارش داد که ساکرامنتو کینگز قراردادی ۴ ساله به ارزش ۹۰ میلیون دلار به بادی هیلد پیشنهاد داد اما او احساس کرد که ارزش بیشتری دارد و پول بیشتری طلب کرد.

ناراحتی بادی هیلد از پیشنهاد مالی ساکرامنتو

بر طبق گزارشات، او و مدیرنامه‌اش به تمدید قرارداد ۱۱۰ میلیون دلاری می‌اندیشند که در میان دو طرف ۲۰ میلیون دلار اختلاف می‌اندازد. بادی هیلد از قیمت پیشنهادی شوکه نشده اما او هنوز از چیزی که ساکرامنتو کینگز پیشنهاد داد ناراحت است. بعد از دیدار تدارکاتی پیش‌فصل چهارشنبه شب مقابل ملبورن یونایتد، هیلد با خبرنگاران صحبت کرد و وقتی از شرایط تمدید قرارداد سخن به میان آمد احساساتی شد. بادی هیلد در مورد تمدید قرارداد خود با ساکرامنتو کینگز گفت:

اگر این تمدید قرارداد انجام نشد، من و تیمم به راه‌حل‌های دیگری می‌اندیشیم. شاید یک تیم دیگر! من عاشق ساکرامنتو هستم اما اگر آن‌ها من را نخواهند و احساس نکنند که من هم بخشی از ترکیب تیم‌شان هستم پس قطع همکاری خواهیم کرد. احترام و وفاداری را دوست دارم و احساس می‌کنم بخشی از این گروه تیم هستم و همه چیز را به باشگاه واگذار می‌کنم تا به دنبال نیازهای خود باشد. اما اگر آن‌ها من را برای تیم نخواهند یک تیم دیگر برای خود خواهم یافت.

بادی هیلد

بادی هیلد پس از پاسخ به سؤالات تعداد زیادی از خبرنگاران با خبرنگار Sacramento Bee مصاحبه کرد و بیشتر احساس خود درباره مذاکرات تمدید قرارداد و پیشنهاد ساکرامنتو کینگز را آشکار ساخت و گفت:

من به آن به چشم یک توهین می‌نگرم. احساس می‌کنم که ارزش بیشتری از رقم پیشنهاد آنها دارم. وقتی شما بگویید من پسر شما هستم و بخواهید تیم خود را با من بسازید نیاز دارم تا به شما این را نشان بدهم. عمل بلندتر از حرف صحبت می‌کند. اگر شما فقط لب و دهان باشید و چیزی ارائه ندهید، من به آن احترام نمی‌گذارم. من عاشق بازی در اینجا هستم. می‌خواهم در این تیم بمانم. اینجا خانه من است. در حال تلاش برای خرید خانه در این شهر هستم اما از آنجایی که مطمئن نیستم آن‌ها به من متعهد باشند همه چیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

بادی هیلد همه چیز را شفاف بیان کرد، کاری که بازیکنان به ندرت به انجام آن مبادرت می‌ورزند. او می‌خواهد تا در ساکرامنتو کینگز بماند و از گفته‌های خود خجالت نمی‌کشد یا از گفتن اینکه بعد از پیشنهاد ساکرامنتو چه احساسی به او دست داده است خجل نمی‌شود. اما اگرچه او می‌خواهد در این تیم بماند، نمی‌خواهد رقم پیشنهادی پایینی را بپذیرد. او می‌داند که چقدر برای ساکرامنتو کینگز ارزشمند است و بعد از رفتن به تیم دیگر تا چه اندازه برای آن تیم ارزش خواهد داشت. ددلاین تمدید قرارداد هیلد و ساکرامنتو کینگز دوشنبه است بنابراین هر دو طرف مایلند تا زودتر به نتیجه برسند. اگر آن‌ها برای تمدید قرارداد به نتیجه نرسند، لزوماً بدین معنا نیست که دوران حضور بادی هیلد در ساکرامنتو کینگز به پایان رسیده است. این تیم هنوز هم شانس تمدید قرارداد با هیلد را در تابستان سال آینده دارد اما در بازار نقل و انتقالات آزاد محدود!

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *