• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • اوکلاهاما سیتی چگونه گلدن استیت واریرز را در هم کوبید؟

اوکلاهاما سیتی چگونه گلدن استیت واریرز را در هم کوبید؟

بالاخره هواداران اوکلاهاما سیتی تاندر نیز رنگ لبخند را روی لب خود دیدند.

پیروزی اوکلاهاما سیتی

روز شنبه دنیس اسچرودر ۲۲ امتیاز کسب کرد تا به اوکلاهاما سیتی تاندر کمک کند تا با پیروزی ۱۲۰ بر ۹۲ مقابل گلدن استیت واریرز اولین برد فصل خود را جشن بگیرد. پس از آن‌که اوکلاهاما سیتی تاندر راسل وستبروک را در پایان فصل قبل ترید کرد و در ازای انتقال او کریس پال به این تیم آمد، مدت زیادی طول کشید تا هواداران این تیم چنین پیروزی را به چشم خود ببینند. بعد از انتقال تاندر به سیاتل در فصل ۰۹-۲۰۰۸ پیروزی مقابل گلدن استیت واریرز مهم‌ترین برد دوران این تیم بود. پال در پایان این بازی گفت:

فکر می‌کنم این پیروزی بیشتر حاصل تلاش خودمان بود تا ضعف گلدن استیت واریرز. ما می‌خواهیم هویت خود را بدست آوریم. چگونه باید به صورت هجومی یا به طور دفاعی بازی کنیم؟ گام برداشتن، حمل توپ و یک بازی الهام‌بخش!

حالا، کریس پال و راسل وستبروک دوشنبه شب در هیوستون مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد. پال می‌گوید تا حدودی استرس‌زاست اما زیاد فکر آن را مشغول به آن نمی‌کند. پال در این باره گفت:

همانطور که می‌دانید از زمانی‌که ترید شدم، این اولین‌باری است که به هیوستون بازمی‌گردم و حالا در نقطه مقابل قرار دارم. باید ادامه داد. چندین صورت آشنا را می‌بینم و حال آن‌ها را می‌پرسم. اما باید ادامه داد.

گلدن استیت واریرز هنوز راه زیادی تا تیم شدن دارد. استفن کری روز یکشنبه ۲۳ امتیاز بدست آورد و ۷ پرتاب از ۱۸ پرتاب او تبدل به امتیاز شد و این در حالی است که بقیه واریرزی‌ها ۲۳ پرتاب از ۷۴ پرتاب خود را تبدیل به امتیاز کردند. گلدن استیت واریرز از باخت به لس آنجلس کلیپرز پای به این میدان می‌گذاشت. کوین دورانت، واریرز را به مقصد بروکلین نتس ترک کرد و کلی تامپسون با مصدومیت پارگی رباط صلیبی احتمالاً کل فصل را از دست می‌دهد. اما با این حال انتظار می‌رفت در این فصل هم گلدن استیت واریرز را در جمع مدعیان ببینیم. اوکلاهاما سیتی تاندر در نیمه اول ۷۰ بر ۳۷ پیش افتاد. ۵۶.۵ درصد پرتاب‌های تاندر در نیمه اول به درون سبد رفت ولی اجازه نداد تا پرتاب‌های تبدیل به امتیاز شده گلدن استیت واریرز به ۲۷.۵ درصد برسد! دنیس اسچرودر ۱۶ امتیاز و ۶ ریباند در نیمه اول کسب کرد.

اوکلاهاما سیتی

یک پرتاب ۳ امتیازی از دنیلو گالیناری تاندر را در چهار دقیقه مانده به پایان کوارتر سوم ۹۵ بر ۵۶ پیش انداخت و واریرز را مجبور کرد تا درخواست تایم اوت کند. گالیناری ۲۱ امتیاز کسب کرد و شای گیلگئوس الکساندر نیز ۱۹ امتیاز و ۹ ریباند برای اوکلاهاما سیتی تاندر به دست آورد. گلدن استیت واریرز به تاندر اجازه داد تا ۵۶ درصد از فیلد پرتاب داشته باشد و در مقابل کلیپرز این آمار ۶۳ درصد بود. گرین در این باره گفت:

همه عاشق خط حمله ما بودند اما داین خط حمله ما نبود که ما را تبدیل به تیم بزرگی کرد. دفاع ما بود. من سال‌ها این را گفتم. در حال حاضر دفاعی نداریم. حتی فکر نمی‌کنم که در حال حاضر بدانیم دفاع چیست!

نکات بازی

گلدن استیت واریرز: کوین لونی به خاطر مصدومیت همسترینگ خود روی نیمکت نشست. گلدن استیت واریرز در نیمه اول ۱۲ بار توپ را لو داد. استفن کری به واسطه خطا روی ترنس فرگوسن با خطای فنی روبرو شد. دی آنجلو راسل در کوارتر سوم از بازی بیرون آمد. او بازی را با ۶ امتیاز به پایان رساند.

اوکلاهاما سیتی تاندر: آندره رابرسون به واسطه مصدومیت زانویش هنوز هم از ترکیب تیم دور است و تاندر او را ۱ سال و نیم است که به درون زمین نمی‌فرستد.

بیلی داناوان، سرمربی تاندر درباره تقابل با راسل وستبروک در روز دوشنبه اظهار داشت:

او همیشه شاگرد خوبی برای یک مربی است. چیزی که همیشه برای آن وستبروک را تحسین و تمجید می‌کنم این است که او همیشه آماده بازی است.

دریموند گرین درباره این که چگونه اوضاع تغییر کرده است گفت:

احساس نمی‌کردم که اوضاع این‌گونه پیش برود. چیزی را در تصور خود داشتم که رخ نداد. واقعاً شرایط بدی داریم.

کریس پال گفت شاید از بازی روز دوشنبه و حضور در هیوستون نهایت استفاده را ببرد و خانه خود در این شهر را به فروش برساند. ترنس فرگوسن، بازیکن تاندر اولین فیلد گل خود را در این فصل در کوارتر اول بازی به ثمر رساند. او در این بازی ۱۳ امتیاز کسب کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *