• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کارا لارسون به کادر فنی تیم بوستون سلتیکس اضافه خواهد شد

کارا لارسون به کادر فنی تیم بوستون سلتیکس اضافه خواهد شد

به نظر می‌رسد در فصل آینده باید شاهد حضور یک زن در کنار برد استیونز در کادر فنی تیم بوستون سلتیکس باشیم. آن زن کسی جز کارا لارسون ، بسکتبالیست سابق تیم ملی زنان ایالات متحده نخواهد بود.

حضور کارا لارسون در کادرفنی بوستون سلتیکس

کارا لارسون در زمان بازیگریش عضو باشگاه هایی چون ساکرامنتو، کانکتیکات سان و واشینگتن میستیکس بوده است. او همچنین به همراه تیم ملی زنان آمریکا در سال ۲۰۰۸ موفق به کسب مدال طلای بازی های المپیک چین نیز شده است. وی در بسیاری از برنامه های تلویزیونی ورزشی آمریکا به عنوان مفسر و تحلیلگر ورزشی به خصوص در شبکه ESPN حضور داشته و از چهره سرشناس خبری بسکتبال این کشور به حساب می‌آید. او همچنین سابقه فعالیت چند ساله با تیم واشینگتن ویزاردز را نیز در سوابق کاری خود به عنوان مشاور داشته است. حال بر طبق گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، قرار است کارا لارسون به عنوان دستیارِ برد استیونز به کادر فنی تیم بوستون اضافه گردد. البته هنوز این خبر به صورت عمومی اعلام نشده اما با توجه به شناخت خانم لارسون از وضعیت موجود سبزپوشان، شاهد حضور او در فصل آینده بر روی نیمکت این تیم خواهیم بود.

کارا لارسون بوستون سلتیکس

کارا لارسون به کادر فنی تیم بوستون سلتیکس اضافه خواهد شد

کارا لارسون با وجود اینکه مدارج مربیگری را نگذرانده و یا دوره خاصی نیز در این مورد ندیده است، اما به عنوان مشاور فنی در سه تیم بسکتبال آمریکا فعالیت کرده است. «کیتی اسمیت» مربی تیم نیویورک لیبرتی معتقد است که کارا لارسون بهترین گزینه برای دستیاری استیونز در بوستون بوده و وی حتما در کار خود موفق خواهد شد.

وی دراین باره می‌گوید:

کارا یک آنالیزور و مشاور خوب در این رشته به حساب می‌آید و سابقه فعالیت در سه تیم را نیز داشته است. او همیشه در حال مطالعه و یادگیری است و شخصیت عالی دارد که می‌تواند زود با بازیکنان و اطرافیانش ارتباط برقرار سازد. این شروع دوران سختی برای او به حساب می‌آید، اما مطمئنم که کارا به خوبی از عهده شغل جدیدش برمی‌آید.

کارا لارسون اگر به دستیاری تیم بوستون سلتیک برسد، آخرین زنی در لیگ NBA خواهد بود که موفق به انجام این کار شده است. پیش از او مربیان زنی همچون بِکی هامون در سن آنتونیو اسپرز، جِنی بوکِک در دالاس موریکس و لیندسی گوتلیب در کلیولند راه او را ادامه داده اند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *