استیو نش برای پوشش رسانه‌ای لیگ NBA با شبکه TNT همکاری خواهد کرد

استیو نش برای دومین سال با تونر اسپورتس برای پوشش رسانه‌ای لیگ NBA همکاری خواهد کرد.

همکاری استیو نش با شبکه TNT برای پوشش لیگ NBA

این شبکه اینترنتی روز سه شنبه اعلام کرد که استیو نش به استودیوی پخش لیگ قهرمانان اروپا فوتبال بلیچر ریپورت در شبکه TNT و B/R Live بازخواهد گشت. همچنین او در ماه اکتبر و زمان شروع بازی‌های لیگ با شبکه TNT برای پوشش رسانه‌ای این لیگ همکاری خواهد کرد. استیو، که در NBA دو بار عنوان ارزشمندترین بازیکن بازی را به دست آورده پیشنهاد شده است که از ماه ژانویه هر سه‌شنبه‌ به آنالیز عملکرد بازیکنان حاضر در این لیگ بپردازد.

استیو نش در جریان یک مصاحبه تلفنی در این باره می‌گوید:

من هنوز در کنار بسکتبال هستم و برایم عزیز است. از فرآیند کار با تونر و بلیچر ریپورت در سال گذشته لذت بردم و بهترین برنامه‌ها و محتواها در آن‌ها در نظر گرفته شد.

وظیفه اصلی استیو، آنالیز لیگ قهرمانان در فصل گذشته بود اما کارهای دیگری هم انجام می‌داد. کمپانی تولید محتوای رسانه‌ای که متعلق به استیو نش است به همکاری خود برای تولید محتوای جام باشگاه های اروپا ادامه خواهد داد.

استیو نش لیگ NBA

قرارداد سال گذشته او شامل تور آکادمی جوانان لاماسیای باشگاه بارسلونا و مستندی درباره عشق به فوتبال ترائه یانگ، گارد آتلانتا هاکس بود.

کرک بری، مسئول تولید محتوای رسانه‌ای تونر اسپورتس دراین باره می‌گوید:

یکی از نکاتی که در مورد آن بحث می‌کردیم میزان علاقه استیو به فوتبال و توانایی‌اش در بیرون و درون زمین فوتبال بود. وقتی عملکرد او را در سال گذشته مشاهده کردیم تصمیم گرفتیم که چگونه وی را برای پوشش رسانه‌ای NBA آماده کنیم.

فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا در ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. لازم به ذکر است که استیو نش از قدرتمندترین بازیکنان لیگ NBA به شمار می‌آید. وی به فاصله سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۲ هشت بار آل استار شد و دو بار عنوان ارزشمندترین بازیکن بازی را از آن خود کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *