تیراندازی در مراسم استقبال هواداران تورنتو رپترز از تیم قهرمان بسکتبال NBA

تورنتو رپتورز

تورنتو رپترز با برتری ۱۱۴ به ۱۱۰ برابر گلدن استیت وریرز در بازی ششم خود توانست برای نخستین باز در تاریخ خود به مقام قهرمانی مسابقات بسکتبال NBA دست یابد.

در مراسم استقبال از تیم تورنتو رپترز قهرمان بسکتبال NBA تیراندازی شد

روز دوشنبه و در مرکز شهر تورنتو بیش از ۱.۵ میلیون نفر به استقبال کاروان تیم قهرمان بسکتبال NBA آمدند و هم پای بازیکنان تیم محبوبشان به جشن و پایکوبی پرداختند. هر چند در میان این هیاهو و شادی هواداران تیم قهرمان بسکتبال NBA نیز پلیس شهر تورنتو مجبور به دخالت شد که به همین دلیل نیز دو نفر مصدوم و دو نفر دیگر نیز بازداشت شدند.

آلیسون اسپارکس سخنگوی پلیس شهر تورنتو در این باره به خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت:

در حال حاضر هیچ حادثه خاصی به ما گزارش نشده است. بیشتر مردم در آرامش کامل به جشن پرداختند، تنها در این بین برخی افراد اقدامات خرابکارانه‌ای انجام دادند که پلیس آن ها را بازداشت نمود. این اقدامات خرابکارانه شاهد تیراندازی در خیابان آلبرت و میدان ناتان فلیپس صورت گرفت که این افراد در بین طرفداران تیم رپترز اقدام به شلیک کردند.

در طول سخنرانی بازیکنان تیم تورنتو رپترز قهرمان بسکتبال NBA، پلیس از مدیران تیم رپترز خواست تا صحبت‌های خود را متوقف کنند چرا که آن ها با یک مشکل امنیتی مواجه شده‌اند. جاستین ترودو نخست وزیر کانادا، شهردار تورنتو و کوای لنارد بازیکن تورنتو رپترز در فینال های بسکتبال NBA نیز در میدان ناتان فلیپس حاضر بودند. آن ها در جای خود باقی ماندند تا سخنرانی پایان یافت.

تورنتو رپترز

یکی از هواداران تورنتو رپترز در این باره می‌گوید:

ما در حال جشن و شادی بودیم که متوجه شدیم یکی از حاضران اسلحه کشید. من فقط فرصت کردم دستان خود را روی سرم گذاشته و فرار کنم. به غیر از این مورد، تمام مراسم به خوبی برگزار شد.

پلیس تورنتو حضور پرتعداد و گسترده‌ای در مرکز شهر و محل تجمع هواداران داشت و فضای امنیتی سنگینی در این نقطه شهر حکفرما بود. پلیس پس از این حادثه از ورود دیگر هواداران به میدان ناتان فلیپس جلوگیری به عمل آورد و به خاطر مسائل امنیتی چندین مترو نزدیک به این میدان را نیز به طور موقت تعطیل نمود. هر چند حادثۀ تیراندازی در مرکز شهر این مراسم را تحت الشعاع قرار داد ولی تورنتویی ها برای تیم تاریخ سازشان سنگ تمام گذاشتند.

کوای لنارد که عنوان بهترین بازیکن فینال های (MVP) بسکتبال NBA را به دست آورد در جمع هواداران رپترز گفت:

خیلی عالی بود. با تشکر از شما تورنتویی های عزیز که از تیم خودتون حمایت کردید. با حمایت شما به موفقیت‌های بیشتری دست خواهیم یافت.

لنارد بهترین بازیکن تیم قهرمان بسکتبال NBA پس از صحبت هایش به برخی از هواداران امضاء داد و با آن ها عکسی به یادگار گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *