• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • دردسر برای گلدن استیت؛ دست چپ استفن کری در بازی برابر فینیکس سانز شکست

دردسر برای گلدن استیت؛ دست چپ استفن کری در بازی برابر فینیکس سانز شکست

به نظر می‌رسد بدشانسی‌ها و تیره‌روزی‌های تیم گلدن استیت واریرز تمامی ندارد. پس از مصدومیت دو فوق‌ستارۀ این تیم در دیدارهای فینال فصل گذشته برابر تورنتو رپترز، حال نوبت به مصدومیت استفن کری رسیده است.

مصدومیت استفن کری

بامداد روز پنج‌شنبه و در ادامه دیدارهای منطقۀ کنفرانس غرب، گلدن استیت واریرز میزبان تیم فینیکس سانز بود که در پایان این تیم مهمان بود که توانست با ارائه یک بازی خوب با حساب ۱۲۱ به ۱۱۰ از سد طلایی‌پوشان بگذرد. این تنها ناکامی گلدن استیت و سرمربی آن‌ها استیو کر نبود و استفن کری، فوق‌ستاره و یکی از موثرترین بازیکنان این تیم نیز در کوارتر اول، دچار مصدومیت و شکستگی از ناحیۀ دست چپ شد. مسئولان تیم گلدن استیت واریرز، شکستگی دست چپ استف کری را تایید کرده‌اند، اما هنوز از مدت بازگشت او به میادین NBA خبری ارسال نشده است. در کوارتر نخست این دیدار و هنگامی که استفن کری ستاره گلدن استیت و آرون بایانس به دنبال توپ بودند، تعادل هر دو بازیکن به هم می‌خورد و سنتر بلند قامت و ۲.۰۸ متری فینیکس بر روی دست استفان کری می‌افتد تا بدین ترتیب، دست کری در این صحنه از مسابقه بشکند.

استفن کری

باب مایرز، مدیر تیم گلدن استیت واریرز در مصاحبه‌ای با کریت بورت، ورزشی‌نویس و خبرنگار بخش بسکتبال NBC Sports گفته است که کری در روز پنج‌شنبه (به‌وقت محلی) از دست خود سی‌تی اسکن خواهد گرفت تا میزان مصدومیت و اینکه آیا استف نیاز به عمل جراحی دارد یا نه مشخص خواهد شد. وی در ادامه افزود که هنوز به طور قطع و یقین نمی‌توان زمانی را برای دورماندن و یا بازگشت این بازیکن به میادین بسکتبال مشخص نمود. پس از صحنه برخورد استفن کری با آرون بایانس و مصدومیت ستارۀ گلدن، کری حتی قادر به پرتاب ضربۀ آزادش نیز نشد و به سرعت به سمت رختکن رفت. مصاف با سانز چهارمین دیدار فصل شاگردان استیو کر در مسابقات این فصل NBA بود که ماحصل این چهار بازی، سه شکست برابر تیم‌های کلیپرز، تاندر و سانز و تنها یک پیروزی مقابل پلیکانز بوده است. باید به نظاره نشست و دید که سرنوشت طلایی‌پوشان در غیاب دو فوق‌ستاره مصدوم آن‌ها، استفن کری و کلی تامپسون به چه شکلی رقم خواهد خورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *