توضیح در مورد سفر استفن کری به نیویورک برای ملاقات با کوین دورانت

به مدت سه سال، استفن کری و کوین دورانت در کنار هم در رقابت های لیگ NBA و تیم ملی غوغا کرده بودند.

دلیل ملاقات استفن کری با کوین دورانت

از استفن کری و کوین دورانت به عنوان دو استعداد بزرگ در بسکتبال آمریکا و دنیا یاد می شود که در ظرف سه سال، آن ها توانستند به دو مقام قهرمانی NBA دست یابند. هنگامی که پنجره های نقل و انتقالاتی بازیکنان آزاد در ۳۰ ژوئن گشوده شد، خبرهایی به گوش رسید که استفن کری سفری به شهر نیویورک برای ملاقات با کوین دورانت داشته است. دورانت که دوبار به عنوان بهترین بازیکن فینال ها (MVP) از او یاد می شود، در تابستان امسال تصمیم گرفت که به عنوان بازیکن آزاد از جمع طلایی پوشان استیت خارج شود و این تیم را به مقصد بروکلین نتس ترک گوید. علیرغم تصمیم KD به ترک گلدن استیت، اما استفن کری با این فوق ستاره ۳۰ ساله ملاقاتی را در نیویورک پایه گذاری کرده بود. بسیاری دلیل این ملاقات را متقاعد کردن دورانت به بازگشت به وریرز می دانستند. کری در اوایل شروع نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان در آسیا بسر می برد و پس از آن تصمیم کرفت که در وقتی مناسب درباره شرایط جدید گلدن استیت با دورانت و پیشنهاد قراردادی سه ساله با او به صحبت بپردازد.

استفن کری کوین دورانت

مارکوس تامپسون در حاشیه برگزاری مسابقات گلف قهرمانی جهان در آمریکا در مصاحبه ای با اتلتیک گفته است:

من به خوبی زمان این تصمیم گیری او را می دانستم، هرچه بود، قرار به رفتن او (دورانت) از تیم بود. او خودش به خوبی می داند که چه کاری را باید انجام دهد و خواست تصمیمی را بگیرد که موجب خوشحالی اش شود. این کاری است که هر بازیکنی در لیگ انجام می دهد.

کوین دورانت در تمام مدت گفته بود که حاضر به ماندن در گلدن استیت نیست و همه از جمله استفن کری این را به خوبی می دانستند. کری به نیویورک سفر کرد تا با دورانت، هم‌تیمی سابقش پیشنهاد قرارداد جدیدی را برای سه فصل بدهد تا شاید از این راه او را متقاعد به ماندن کند. همان گونه که دورانت در دوران نقاهتش به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل که در بازی پنجم فینال مقابل رپترز به آن دچار گشت، به سر می برد و باید درمورد آینده اش بیندیشد، استفن کری نیز باید به فصل بعد و مسئولیتی که بر روی دوش او سنگینی می کند، فکر نماید. باری که فشارش با ترک کوین دورانت و مصدومیت کلی تامپسون فزونی یافته و بر روی دوش او و دریموند گرین بیش از سایرین سنگینی می کند. اینکه استفن کری بتوانند همچنان از تیمی چون گلدن استیت یک مدعی تمام عیار در منطقه کنفرانس غرب پدید آورد، چالش جدی در ۳۱ سالگی برای این ستاره برزگ در فصل آینده به حساب می آید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *