بررسی بازیکنان گلدن استیت ؛ استفن کری مسئولیت سنگینی فصل آینده خواهد داشت

ترکیب گلدن استیت بسیار متفاوت‌تر از زمان مشابه در فصل گذشته است. گلدن استیت با مصدومیت کلی تامپسون و بدون بازیکنان اصلی خود نظیر کوین دورانت، آندره ایگودالا و شان لیوینگستون پای به عصر جدیدی در چیس سنتر می‌گذارد. واریرز در حال سپری کردن پیش‌فصل خود است و بر این تیم متحول شده مروری خواهیم داشت. این قسمت: استفن کری

وظیفه سنگین استفن کری در گلدن استیت

قرارداد استفن کری با گلدن استیت سه ساله به ارزش ۱۲۹.۰۱۹.۸۶ دلار است. استفن کری علیرغم از دست دادن ۱۳ بازی در فصل گذشته با میانگین ۲۷.۳ امتیاز، ۵.۲ پاس و ۵.۳ ربباند در هر بازی و ۴۳.۷ درصد پرتاب سه امتیازی یکی از بهترین فصول دوران ورزشی خود را سپری کرد. به طور کلی او ۳۵۴ پرتاب سه امتیازی داشته است، شامل ۱۱ سه امتیازی در پیروزی اوایل فصل گلدن استیت مقابل واشنگتن ویزارد می‌باشد که در آن بازی مجموعاً ۵۱ امتیاز گرفت. اما مصدومیت کشاله ران در ماه نوامبر او را ۱۱ بازی روی نیمکت نشاند که منجر به سیر نزولی گلدن استیت واریرز با ۵ پیروزی و ۶ شکست شد. بدتر از آن، هنگامی که استفن کری بر روی نیمکت بود، دعوای کوین دورانت و دریموند گرین در زمین بازی می‌رفت تا واریرز را از مسیر موفقیت دور کند. استفن کری سعی کرد تا پس از فصل عادی بار دیگر خود را اثبات کند و با میانگین ۲۸.۲ امتیاز در پلی‌آف به گلدن استیت واریرز کمک کرد تا به پنجمین فینال متوالی لیگ NBA خود برسد. کری بیشتر این موفقیت‌ها را بدون کوین دورانت بدست آورد چراکه دورانت قبل از این‌که در پنجمین دیدار فینال NBA دچار پارگی آشیل پا شود دچار کشیدگی از ناحیه مفصل ران شده بود.

گلدن استیت استفن کری

با توجه به این که کوین دورانت روی نیمکت می‌نشست و کلی تامپسون به خاطر پارگی رباط صلیبی‌اش نمی‌توانست در میادین حاضر باشد، پرتاب‌های استفن کری در دیدار ششم فینال از دست رفت تا این دیدار به بازی هفتم کشیده شود و در نهایت واریرز در حسرت قهرمانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ باقی ماند.

استفن کری یازدهمین فصل خود را در واریرز سپری می‌کند. با توجه به این‌که کلی تامپسون به دلیل مصدومیت اغلب بازی های فصل پیش رو را از دست خواهد داد و کوین دورانت حالا با لباس بروکلین نتس در کنفرانس شرق حضور دارد، گلدن استیت واریرز حالا به این فکر می‌کند که چگونه دو نفر را در کنار هم در زمین مسابقه قرار دهد تا ۴۷ امتیاز در هر بازی را کسب کنند. جذب دی آنجلو راسل در نقل و انتقالات پیش فصل می‌تواند این فرآیند را بهبود بخشد اما هواداران گلدن استیت واریرز بر روی استفن کری بیش از هر زمان دیگری حساب باز می‌کنند تا هشتمین فصل متوالی آن‌ها را به مرحله پلی‌آف برساند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *