• صفحه خانگی
  • >
  • مسابقات
  • >
  • اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در جام جهانی چین اعلام شد

اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در جام جهانی چین اعلام شد

لیست نهایی تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در جام جهانی بسکتبال ۲۰۱۹ چین اعلام شد. مهران شاهین طبع، سرمربی تیم ملی کشورمان ۱۲ بازیکن را برای مسابقات جام جهانی بسکتبال انتخاب کرد تا با خود به چین ببرد.

اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در جام جهانی چین

مسابقات جام جهانی بسکتبال از روز شنبهٰ ۹ شهریور ماه در چین آغاز خواهد شد و تیم ملی بسکتبال ایران هم در این مسابقات حضور خواهد داشت. اسامی ۱۲ بازیکن کشورمان برای حضور در این رقابت ها از سوی سرمربی اعلام شد.

اسامی بازیکنان تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی چین به شرح زیر است:

صمد نیکخواه‌ بهرامی ، حامد حدادی ، محمد جمشیدی ، بهنام یخچالی ، سجاد مشایخی ، محمد حسن‌ زاده ، مایک رستم‌ پور، آرون گرامی‌ پور، آرمان زنگنه ، میثم میرزایی ، حامد حسین‌ زاده ، رسول مظفری بازیکنان انتخاب شده از سوی مهران شاهین طبع برای حضور در جام جهانی چین هستند که باید کشورمان را همراهی کنند.

تیم ملی بسکتبال ایران

تیم ملی بسکتبال ایران در گروه C این مسابقات با کشور های اسپانیا، پورتوریکو و تونس هم گروه است و به باید به مصاف آن ها برود. کشورمان روز شنبه ۹ شهریور در اولین دیدار خود از ساعت ۱۳ به مصاف پورتوریکو خواهد رفت. در بازی دوم نیز روز دوشنبه ۱۱ شهریور، تونس از ساعت ۱۳ به مصاف ایران خواهد رفت. در آخرین دیدار مرحله گروهی، روز چهارشنبه ۱۳ شهریور از ساعت ۱۷ به مصاف اسپانیا خواهیم رفت. حال باید دید شاگردان مهران شاهین طبع در این رقابت های مهم که بزرگان جهان در آن حضور دارند می توانند شگفتی ساز شوند یا خیز.

همچنین طی چند جلسه، سرانجام شعار کشورمان در این مسابقات «برای ایران، برای بسکتبال» انتخاب شد و با این شعار در مهمترین مسابقات ملی بسکتبال حاضر خواهیم شد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *