اخبار غیر رسمی پیرامون خریدهای کلیولند

 

 

فوروارد بدون تیم NBA برای حضور در تیم کلیولند کاوالیرز در فصل آینده به توافق رسید.

بنا بر گزارش یکی از افراد مطلع حوزه نقل و انتقالات ان بی ای، باشگاه کلیولند کاوالیرز با جوردن بل، مهاجمی که جزو بازیکنان آزاد محسوب می شد، به توافق رسید تا قراردادی 2 ساله امضا کند. همچنین این باشگاه با یک فوروارد دیگر به نام دین وید هم قرارداد بست.

این دو بازیکن در لیست کاوالیرز برای فصل آینده ان بی ای قرار خواهند گرفت. البته منبع این خبر که آن را در اختیار آسوشیتد پرس قرار داده، ناشناس مانده چرا که هنوز خود باشگاه این دو قرارداد را به صورت رسمی اعلام نکرده است.

بل که 6 فوت قد دارد، در رویداد ان بی ای درفت سال 2017 انتخاب شد و به تیم های لیگ حرفه ای بسکتبال راه پیدا کرد. در ابتدا این بازیکن پیراهن گلدن استیت وریرز را به تن کرد و 2 فصل عضو این تیم بود. در سال 2019 اما به عنوان سهمیه آزاد، راهی مینه سوتا شد و سپس ممفیس را به عنوان تیم بعدی خود انتخاب کرد. او تا کنون 154 بازی انجام داده که میانگین 3.8 امتیاز در هر دیدار را به ثبت رسانده است.

اما دین وید فصل گذشته 12 بازی برای کلیولند انجام داد. او به طور میانگین در هر دیدار 1.7 امتیاز به دست آورد و 1.6 ریباند داشت. او اکثر زمان فصل را برای کنتون، تیم وابسته به کلیولند کاوالیرز در لیگ پایین تر موسوم به جی لیگ بازی کرد. کلیولند از قابلیت تطبیق پذیری این بازیکن 6 فوت و 10 اینچی تحت تاثیر قرار گرفته است.

کاوالیرز در حال قوی کردن لیست خود همزمان با تماشای ادامه مسابقات فصل ان بی ای در فلوریدا از راه دور است. آنها یکی از 8 تیمی بودند که از برنامه ادامه فصل در اورلاندو که از اواخر جولای شروع می شود، خارج شدند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *