اخبار بسکتبال | استفن کری و ثبت رکورد بیشترین سه امتیازی NBA

اخبار بسکتبال استفن کری

به گزارش بسکتفا – کمتر کسی وجود دارد که نام استفن کری و رکوردهای بی شمار او در بسکتبال NBA را نشنیده باشد چرا که او مدام در حال ثبت رکوردی جدید به نام خود است. این باز استفن کری موفق شد بیشترین پرتاب سه امتیازی موفق در یک فصل در تاریخ NBA را تا حدودی به نام خود به ثبت برساند.

ورود به سایت بتکارت

استفن کری و رکورد ۲۵۶۱ پرتاب سه امتيازى موفق در فصل عادی لیگ NBA

همان طور که مشاهده کردید گلدن استیت وریرز در مقابل یوتا جاز متحمل شکست شد ولی این موضوع از یک جهت برای استفن کری خوش بود چرا که موفق شد رکوردی تازه را به اسم خود به ثبت برساند. کری با ۵ پرتاب سه امتیازی موفق در جریان این بازی ، به ۲۵۶۱ پرتاب سه امتیازی در فصل عادی لیگ NBA رسید و با عبور از رجی میلر، اکنون تنها ری الن را بالاتر از خود می بیند. كرى براى رسيدن به ۲۵۶۱ پرتاب سه امتيازى موفق به ۷۱۵ بازى نياز داشت در حالى كه رى الن همين تعداد را در ۱۰۷۴ بازى به ثمر رسانده بود.

اخبار بسکتبال | آخرین وضعیت جدول NBA در کنفرانس غرب و شرق

 

همان طور که می‌دانید این بازیکن نابغه گلدن استیت وریرز است که در این تیم به ۳ قهرمانی NBA و ۲ عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل رسیده است، در تاریخ پلی آف نیز با ۴۷۰ پرتاب سه امتیازی موفق، بالاتر از لبران جیمز و ری الن رکورددار است. کری ۳۲ ساله که به نظر می رسد در آینده از رکورد الن هم عبور کند، بسیاری از رکوردهای پرتاب سه امتیازی تاریخ NBA را در دست دارد که از آن ها می توان به بیشترین سه امتیازی موفق در یک فصل (۴۰۲)، بیشترین سه امتیازی در یک دوره پلی آف (۹۸، مشترک با کلی تامپسن)، بیشترین سه امتیازی در یک بازی فینال (۹)، بیشترین بازی متوالی فصل عادی با به ثمر رساندن حداقل یک پرتاب سه امتیازی (۱۵۷) و بیشترین بازی متوالی پلی آف با به ثمر رساندن حداقل یک پرتاب سه امتیازی (۹۰) اشاره کرد که حال او شب گذشته نیز موفق شد رکوردی تازه را از خود برجای بگذارد.

اخبار بسکتبال استفن کری

در جدول زیر آمار بیشترین پرتاب موفق سه امتیازی در تاریخ پلی آف لیگ NBA را مشاهده می‌کنید که این رکورد به نام استفن کری به ثبت رسیده است:

# بازیکن تعداد پرتاب
1 استفن کری 470
2 لبران جیمز 414
3 ری الن 385
4 کلی تامپسن 374
5 مانو جینوبلی 324
6 رجی میلر 320
7 جیمز هاردن 317
8 کوین دورنت 304
9 جی آر اسمیت 294
10 کوبی برایانت 292
قبلی «
بعدی »

این‌جا می‌خواهیم دور از دنیای سیاه فقط از بسکتبال بخوانیم...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *