آنتونی دیویس، در کمپ تمرینی تیم ملی آمریکا شرکت نخواهد کرد

به منظور آمادگی برای فصل جدید با لس آنجلس لیکرز، آنتونی دیویس، بازیکن جدید این تیم، احتمالا در کمپ تمرینی تیم ملی آمریکا و جام جهانی بسکتبال شرکت نخواهد کرد و به تمرینات با لیکرز خواهد پرداخت.

منابع آگاهی که این خبر را به خبرنگاران ESPN داده اند، اعلام کردند که وی، علاقه به بازی در المپیک 2020 دارد اما در این تابستان، فقط می خواهد که بر روی کارش در لس آنجلس لیکرز و شانس قهرمانی این تیم در فصل 2019-2020 تمرکز کند و علاقه به ای حضور در کمپ تمرینی تیم ملی آمریکا ندارد.

دیویس در ابتدا قرار بود که در این کمپ حضور نداشته باشد تا اسم خود را از لیست بازیکنان آمریکا در جام جهانی 2019 حذف کند. وی که سابقه حضور و گرفتن مدال طلا در المپیک 2012 را دارد، پیش از این در جام جهانی 2014 برای تیم ملی کشورش به میدان رفته بود.

آنتونی دیویس، یکی از بازیکنان جدید لس آنجلس لیکرز برای فصل آینده است که به تازگی رسما به عنوان بازیکن این تیم معرفی شده است. وی در یک ترید که لانزو بال، جاش هارت، برندن اینگرام، پیک 4 درفت امسال و دو پیک دیگر راند اول درفت را به همراه پول به نیوارلانز و موریتز واگنر، آیزاک بانگا، جمریرو جونز و یک پیک راند دوم را به واشنگتن ویزاردز فرستاد، راهی لس آنجلس لیکرز شد.

به غیر از دیویس، دمارکوس کازینز، دنی گرین و آیوری بردلی نیز بازیکنان جدید لیکرز هستند که با حضور دیویس و این بازیکنان در کنار بازیکنانی مثل لبران جیمز و راجان راندو، لس آنجلسی ها شانس بسیار خوبی برای قهرمانی در لیگ فصل بعد با خود اختصاص می دهند و از این روی، دیویس نیز به منظور تلاش برای کسب همین مقام قهرمانی، از حضور در تمرینات تیم ملی آمریکا سر باز زده است.

مسابقات جام جهانی بسکتبال، از اواخر آگوست در چین برگزار می شود که طبعا تیم ملی آمریکا، مدعی اصلی قهرمانی در این مسابقات شناخته می شود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *