امیدواری آلتون برند، مدیرکل فیلادلفیا از آینده تیمش با حضور آل هورفورد

آل هورفورد ستاره سه فصل قبل بوستون سلتیکس سرانجام با مدیران تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز به توافق رسید و چند روز پیش قرارداد خود را با این باشگاه نهایی کرد.

سخنان مدیرکل تیم فیلادلفیا خصوص تیمش و آل هورفورد

آل هورفورد در فیلادلفیا شماره ۴۲ را به تن خواهد کرد و مدت قرارداد او نیز چهار ساله و به ارزش ۱۰۹ میلیون دلار خواهد بود. سنتر جدید فیلادلفیا در مورد حضور در باشگاه جدیدش می گوید:

من الان هیجان زده هستم. حضور در شهر و تیمی جدید، هر بازیکنی را هیجان زده می کند.

فیلادلفیا برای چهار سال آینده خانه هورفورد خواهد بود. شهری که نزدیک به ۳۶ سال است، رژه قهرمانی و شادی هوادارانش را برای کسب جام قهرمانی NBA به خود ندیده است. آن ها آخرین بار در سال ۱۹۸۳ و با برتری ۴-۰ در مجموع بازی های فینال به مقام قهرمانی رسیدند. عنوانی که پس از سال های ۱۹۵۵ و ۱۹۶۷ سومین قهرمانی آن ها در طول تاریخ برگزاری این رقابت ها به شمار می رود. این تیم تا قبل از حضور همزمان بن سیمونز و جوئل امبید به آن شکل بازیکن ستاره ای را به خود ندیده بود و حال در فصل جدید می تواند از حضور این دو ستاره در کنار آل هورفورد بهره ببرد. سیکسرز و هورفورد به یکدیگر نیاز داشتند تا بتوانند به رویاهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی و یا حداقل فصلی درخشان در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا رقم بزنند. آل هورفورد می تواند فصل متفاوتی را برای هواداران سیکسرز رقم بزند، نه به آن دلیل که او سابقه چهار بار حضور در تیم آل استار را دارد و یا اینکه شوت زنی قهار به خصوص در پرتاب های سه امتیازی به حساب می آید، بلکه او می تواند جانشینِ مطمئنی برای جوئل امبید ستاره مصدوم فیلادلفیا در پست سنتر محسوب گردد.

التون برند مدیر کل فیلادلفیا سونی سیکسرز درباره امبید، ستاره مصدوم تیمش اظهار می دارد:

ما یکبار طعم تلخ بازی بدون امبید را تجربه کرده ایم. جوئل بازیکن فوق العاده ای بخصوص در فاز دفاعی به شمار می رود. بازی ششمِ مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق مقابل تورنتو رو به یاد بیاورید. امبید ستاره بی چون و چرای آن دیدار بود و توانست ۴۰ امتیاز بدست آورد. ولی وقتی مصدوم شد، ما هم نتیجه را واگذار کردیم. بدون جوئل امبید، هیچ شانسی نداشتیم. این مشکل بزرگ ما در فصل گذشته بود که توانستیم با حضور آل هورفورد آن را جبران نماییم.

آل هورفورد

حضور آل هورفورد به این معنا خواهد بود که فیلادلفیا می تواند در میان غول های بزرگ کنفرانس شرق همچون میلواکی باکس، تورنتو رپترز، بوستون سلتیکس و بروکلین نتس خودی نشان دهد و آن ها نیز شانس خوبی برای رسیدن به مراحل بالایی در دور حذفی و شاید حضور در فینال داشته باشند. هورفورد می تواند با بازیکنان تازه واردی نظیر جاش ریچاردسون، رائول نتو، کایل اُکوئین بازی کرده و یا با بازیکنان آزادی چون جیمز انیس و توبیاس هریس که به فیلادلفیا پیوسته اند، به بازی مشغول شود. هریس یکی از دو پیک انتخابی مهم فصل گذشته بود که با قراردادی پنج ساله و به ارزش ۱۸۰ میلیون دلار به فیلادلفیا پیوست. دلیل دیگری که می توان حضور آل هورفورد را در فیلادلفیا مهم ارزیابی کرد، خروج جیمی باتلر ستاره تاثیرگذار این تیم در فصول گذشته بود که با قراردادی چهار ساله و به ارزش ۱۴۲ میلیون دلار راهی میامی هیت شد. او شوتری فوق العاده در ترکیب فیلادلفیا به حساب می آمد که نقش موثری در حضور این تیم در مراحل بالایی پلی آف فصل گذشته و بخصوص بازی مقابل تورنتو رپترز داشت؛ جایی که قهرمان فصل ۱۹-۲۰۱۸ مسابقات NBA به سختی و با نتیجه ۴-۳ از سد فیلادلفیا گذشت تا در نهایت برای نخستین بار طعم شیرین قهرمانی در NBA را بچشد.

التون برند درباره جیمی باتلر می گوید:

اگر به عقب بازگردم، دوباره این ترید را انجام خواهم داد. بازی او در فصل گذشته و مرحله پلی آف معرکه بود، اما من از این انتقال ناراحت نیستم.

به هر حال بنظر می رسد پس از بهبودی جوئل امبید، حضور ستارگانی چون امبید، هورفورد و بن سیمونز که همگی آن ها شوترهایی قهار به حساب می آیند تا چه حد می تواند به فیلادلفیا در فصل آینده کمک کند. شاید به همین خاظر است که مدیرکل سیکسرز در پایان صحبت های خود اظهار می دارد:

ما DNA قهرمانی را در یک تیم نخبه برای سال های آینده کاشته ایم و در فصول بعد از فیلادلفیا صحبت های زیادی خواهید شنید.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *