• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کسب رتبه دوم کنفرانس غرب با رودی گوبرت، ستاره همیشه درخشان یوتا جاز

کسب رتبه دوم کنفرانس غرب با رودی گوبرت، ستاره همیشه درخشان یوتا جاز

یک بار دیگر رودی گوبرت توانست تفاوت را برای یوتا جاز رقم بزند.

پیروزی یوتا جاز با درخشش گوبرت

در فرصت‌های اندک لحظات پایانی، رودی گوبرت، بازیکنی که ۲ بار بهترین مدافع سال بسکتبال NBA شده است توانست بلاکی حساس را انجام دهد. رودی گوبرت ۲۲ امتیاز، ۱۷ ریباند و ۵ بلاک بدست آورد و یوتا جاز شنبه توانست با نتیجه ۱۱۲ بر ۱۰۷ مقابل دالاس ماوریکس به پیروزی برسد. داناوان میشل، هم‌تیمی رودی گوبرت درباره او گفت:

مشخصاً عالی نبودیم اما رودی بسیاری از خطاهای ما را پوشش داد. او همیشه برای ما بازی می‌کند.

داناوان میشل ۲۵ امتیاز و بوگدان بوگدانوویچ ۲۳ امتیاز برای یوتاجاز بدست آوردند. جاز ۱۴ بازی از ۱۵ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است. لوکا دانچیچ ۲۵ امتیاز برای دالاس ماوریکس بدست آورد. ماوریکس بعد از ۴ پیروزی متوالی، ۲ بازی از ۳ بازی اخیر خود را با شکست پشت سرگذاشته است. سث کری ۱۹ امتیاز برای دالاس کسب کرد. دانچیچ در کوارتر پایانی فقط ۲ امتیاز به نام خود ثبت کرد. ریک چارلیزل، سرمربی دالاس ماوریکس در پایان بازی اظهار داشت:

هر تیمی قصد دارد تا حدذ امکان شرایط را برای لوکا دانچیچ سخت کند. من متوجه این قضیه هستم. باید به او وظایف بهتر در موقعیت‌های بهتر بدهم.

سه امتیاز کسب شده گوبرت –یک دانک و یک پرتاب آزاد – برای اولین بار یوتا جاز را بعد از نیمه اول پیش انداخت و بازی ۹۶ بر ۹۵ شد. دالاس ماوریکس با یک پرتاب سه امتیازی از جانب سث کری و دو پرتاب آزاد دلون رایت جواب تیم حریف را داد. گوبرت بازی را در امتیاز ۱۰۴ به تساوی کشاند و بعد از پرتاب‌های سه امتیازی رویس اونیل و تیم هارداوی جی آر، در حالی که به نظر می‌رسید دلون رایت لی‌اوپ آسانی پیش رو داشته باشد، رودی گوبرت او را بلاک کرد. میشل دو پرتاب آزاد انجام داد و پس از آن رودی گوبرت از پرتاب از دست رفته لوکا دانچیچ ریباند گرفت و روی او خطا شد. او یکی از دو پرتاب پنالتی را تبدیل به امتیاز کرد. با این عملکرد، هواداران بهانه خوبی برای سر دادن نام رودی گوبرت داشتند. گوبرت در پایان بازی اظهار داشت:

شگفت‌انگیز بود. انرژی بازی شبیه به دیدارهای پلی‌آف بود. اما هدف اصلی من پیروزی است.

دالاس ماوریکس با بازیسازی و پرتاب لوکا دانچیچ ۳۲ بر ۱۹ جلو افتاد. پس از آن یوتا جاز ۱۲ امتیاز متوالی کسب کرد و با پرتاب سه امتیازی گئورگس نیانگ برتری موقت ۳۷ بر ۳۶ بدست آورد. کریستاپس پورزینگیس ۱۵ امتیاز بدست آورد و تیم هارداوی جی آر و دلون رایت هر کدام ۱۱ امتیاز برای دالاس ماوریکس کسب کردند. دانچیچ در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم امروز عملکرد خوبی داشتیم، مخصوصاً این‌جا که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. بسیاری از پرتاب‌های ما به ثمر ننشست.

یوتا جاز رودی گوبرت

دالاس ماوریکس برای بدست آوردن ویلی کالی اشتین، پیک درفت راند دومی گلدن استیت واریرز، انتقال او را کامل کرد. دالاس ماوریکس به دلیل پارگی تاندون آشیل پای راست دوایت پاول به یک سنتر نیاز داشت. ریک چارلیزل قبل از بازی گفت:

خب، او به بازی ما عمق می‌دهد. این چیزی است که ما بعد از مصدومیت پاول به آن احتیاج داشتیم. ما میدان را برای او باز می‌گذاریم و شروع کار را برایش تسهیل می‌کنیم.

از آنجاییکه این بازی زود شروع شد هواداران بسکتبال NBA در اروپا این شانس را داشتند که بدون بیدار ماندن در کل طول نیمه‌شب عملکرد بازیکنان مورد علاقه خود را به نظاره بنشینند.

نکات بازی:

دالاس ماوریکس: دالاس در کوارتر چهارم ۳ پرتاب موفق از ۱۳ پرتاب سه امتیازی خود داشت. رایان بروخف به دلیل مصدومیت از ناحیه پا یک دیدار دیگر را از دست داد اما ریک چارلیزل گفت او دوشنبه برای بازی مقابل اوکلاهاما سیتی تاندر آماده خواهد بود. دالاس ۷ پرتاب آزاد موفق از ۱۳ پرتاب آزاد خود داشت که سهم لوکا دانچیچ ۱ پرتاب موفق از ۵ پرتاب بود. ماوریکس در زمینه ریباند با حساب ۵۴ بر ۴۴ از حریف ضعیف‌تر عمل کرد.

یوتا جاز: امانوئل مودیای به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا این بازی را از دست داد. رودی گوبرت در کوارتر چهارم با برخورد آرنج روبرو شد و یکی از لنزهای تماس خود را از دست داد. اشتون کاچر و تعدادی از سلبریتی‌ها برای فیلمبرداری یکی از فیلم‌ها در تاریخ ۲ فوریه به یوتا آمدند.

بازی بعدی:

دالاس ماوریکس: دوشنبه شب مهمان اوکلاهاما سیتی تاندر خواهد بود.

یوتا جاز: دوشنبه شب از هیوستون راکتس میزبانی خواهد کرد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *