• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • سنت‌شکنی یوتا جاز مقابل ایندیانا پیسرز؛ باز هم رودی گوبرت خوش درخشید

سنت‌شکنی یوتا جاز مقابل ایندیانا پیسرز؛ باز هم رودی گوبرت خوش درخشید

وقتی یوتا جاز راه ورود توپ به درون سبد حریف را می‌یابد، تیم‌های کمی هستند که می‌توانند در دو سمت زمین مقابل یوتا قد علم کنند.

پیروزی یوتا جاز برابر ایندیانا

مطمئناً در پیروزی ۱۱۸ بر ۸۸ یوتا جاز مقابل ایندیانا پیسرز نیز اوضاع به همین سان بود. در ۴۸ دقیقه بازی، یوتا با یک انرژی تمام‌نشدنی به سبد حمله‌ور شد. در کل طول بازی آن‌ها عقب نیفتادند و هیچ‌گاه به طور جدی نیز تهدید نشدند. یوتا ۵۴ درصد پرتاب موفق از فیلد داشت و در زمینه ریباند با ۵۳ ریباند در مقابل ۳۰ ریباند ایندیانا پیسرز برتری داشت. همچنین یوتا جاز اجازه نداد ایندیانا پیسرز بیش از ۷ پنالتی پرتاب کند و پیسرز فقط ۳ پنالتی از این تعداد پنالتی را تبدیل به امتیاز کرد. رودی گوبرت پس از پایان بازی اظهار داشت:

این درست همان چیزی است که می‌خواستیم. به آن‌ها هیچ پنالتی ندهیم. هیچ موقعیتی به آن‌ها در کنار سبد ندهیم و هیچ ریباندی نیز در اختیارشان نگذاریم. فکر می‌کنم کار فوق‌العاده‌ای در این ۳ زمینه انجام دادیم.

داناوان میشل ۲۵ امتیاز بدست آورد و رودی گوبرت ۲۰ امتیاز و ۱۴ ریباند به ارمغان آورد تا بهترین بازیکن یوتا جاز باشد. بوگدان بوگدانوویچ ۱۶ امتیاز کسب کرد و مایک کونلی به عنوان یار تعویضی در این بازی ۱۴ امتیازی شد. مایلز ترنر و آرون هالیدی هر کدام ۱۲ امتیاز بدست آوردند تا امتیازآورترین بازیکنان ایندیانا پیسرز باشند. ترنر با ۶ توپ‌ربایی بیشترین توپ‌ربایی دوران حرفه‌ای خود را بدست آورد اما پیسرز علیرغم وادار کردن حریف به ۲۱ بار توپ لو دادن و کسب ۱۵ توپ‌ربایی (بیشترین توپ‌ربایی فصل این تیم) این بازی را واگذار کرد. مایلز ترنر در پایان بازی اظهار داشت:

ما نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم. شما تیمی را وادار می‌کنید ۲۰ بار توپ لو بدهد، باید راهی بیابید تا به گونه‌ای این موقعیت‌ها را به امتیاز تبدیل کنید و ما از همین‌جا ضربه خوردیم.

یوتا جاز در کل کوارتر اول به سمت سبد حمله‌ور شد. ۲۰ امتیاز از ۲۹ امتیاز آن‌ها در این کوارتر از کنار سبد بدست آمد. نیت ام سی میلان در پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها در هر دو سمت زمین جنگنده ظاهر شدند. وقتی آن‌ها توپی را پرتاب می‌کردند و از دست می‌رفت، از ریباند سود می‌بردند. یوتا جاز

این امر به یوتا جاز امکان داد تا بازی را از همان آغاز کنترل کند. جو اینگلز یک پرتاب سه امتیازی انجام داد و پس از آن رودی گوبرت چند پرتاب متوالی داشت تا یوتا ۱۲ امتیاز کسب کرده و فقط ۴ امتیاز به حریف بدهد و در اواسط کوارتر اول با نتیجه ۱۸ بر ۱۰ پیش بیفتد. ایندیانا پیسرز در اوایل کوارتر دوم با هوک شات دومانتاس سابونیس اختلاف را به نتیجه ۳۱ بر ۲۷ کاهش داد اما یوتا جاز اجازه نداد ایندیانا پیسرز قبل از نیمه اول از این نزدیک‌تر شود. مایک کونلی توپ را به رودی گوبرت رساند تا او با دانک خود این زمینه را فراهم کند که یوتا ۱۸ امتیاز بدست بدست آورده و فقط ۵ امتیاز به حریف بدهد و در اواسط کوارتر دوم با نتیجه ۴۹ بر ۳۲ از حریف پیش بیفتد. کوئین اسنایدر، سرمربی یوتا جاز در پایان بازی اظهار داشت:

وقتی شما از نظر دفاعی باثبات ظاهر می‌شوید، به خودتان این شانس را می‌دهید که چیزهای خوبی اتفاق بیفتد.

یوتا جاز در کل طول کوارتر سوم اختلاف امتیاز را دورقمی حفظ کرد و مایک کونلی با پرتاب دو امتیازی خود نتیجه را ۷۸ بر ۵۵ کرد. یوتا جاز زمانی که کنترل بازی را در دست گرفت دیگر این کنترل بازی را از دست نداد که این امر در فصل جاری بسکتبال NBA بی‌نظیر بود. داناوان میشل در پایان بازی اظهار داشت:

ما فقط از این بازی لذت بردیم. در ابتدای سال، وقتی شما بازیکنان جدیدی در تیم خود دارید به این فکر کردیم که چگونه از تمامی این بازیکنان در درون زمین استفاده کنیم. ما می‌دانیم که از هر بازیکن به چه صورتی باید استفاده کرد. می‌دانیم که هر یک از بازیکنان در کجای زمین کارایی بیشتری دارند.

نکات بازی:

ایندیانا پیسرز: جاستین هالیدی با ۵ بلاک بیشترین بلاک دوران حرفه‌ای خود را بدست آورد. تی جی مک کانل با ۱۰ پاس گل برترین بازیکن ایندیانا پیسرز از این حیث بود.

یوتا جاز: بوگدان بوگدانوویچ در ۶:۵۴ مانده به پایان کوارتر بازی اولین پرتاب آزاد بازی را انجام داد و آن را تبدیل به امتیاز کرد. جو اینگلز با ۷ پاس گل بیشترین پاس گل تیمش را ثبت کرد. یوتا جاز از ۱۴ بار توپ لو دادن ایندیانا پیسرز توانست ۲۵ امتیاز بدست آورد. جاز در زمینه استفاده از موقعیت‌های ثانویه ۲۲ امتیاز کسب کرد و سهم پیسرز فقط ۴ امتیاز بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *