حضور یواکیم نواه در لس آنجلس کلیپرز منتفی شد

این خبر شاید مورد توجه هواداران شیکاگو بولز هم قرار بگیرد. هر امیدی را که برای رقابت دوباره لبران جیمز و یواکیم نواه در نبرد تیم‌های هم‌شهری داشتید برباد رفته ببینید.

منتفی شدن حضور یواکیم نواه در کلیپرز

درست ۲ روز بعد از اینکه شمس کارانیا، خبرنگار The Athletic گزارش داده بود که یواکیم نواه برای حضور در ترکیب نهایی لس آنجلس کلیپرز رقابت خواهد کرد، اندرو گریف، خبرنگار لس آنجلس تایمز  گزارش داد که شب گذشته یواکیم نواه از لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی تمرینی لس آنجلس کلیپرز خط خورده است. در زمان انتشار خبر با دعوت یواکیم نواه به حضور در تمرینات لس آنجلس کلیپرز، این انتظار می‌رفت که این حضور در نهایت ختم به عقد قرارداد شود. چرخش کلیپرز به سمت جذب بازیکنان بزرگ قدیمی و نواه، حتی در سن بالا به این خاطر بود که تجربه حضور در مرحله پلی‌آف برای این مدعی بسیار مهم بود. اما براساس گزارش گریف، لس آنجلس کلیپرز، می‌خواهد با ترکیب اصلی خود پای به اردوی تمرینی بگذارد.

یواکیم نواه

یواکیم سابقاً برای حضور در ترکیب نهایی لس آنجلس لیکرز نیز نامزد شده بود که این تیم به جای او، با دوایت هاوارد قرارداد امضا کرد. نواه، در چنین سطحی از دوران بازیگری‌اش، مهارت‌های منحصر به فردی را در اختیار دارد و برای یک تیم مدعی کاملاً بازیکن مناسبی به نظر می‌رسد. حالا او باید امیدوار باشد که تیمی روی همین مهارت‌های او حساب باز کند. حتی اگر نواه موفق نشود که قبل از آغاز فصل جدید لیگ NBA با تیمی قرارداد ببندد، می‌تواند در قالب قرارداد ۱۰ روزه یا قراردادی ارزان قیمت به تیم‌هایی که به توانایی‌های او برای جایگزینی با بازیکنان مصدوم خود نیاز دارند ملحق شود. حضور همزمان یواکیم نواه و لبران جیمز در یک شهر می‌توانست خاطرات اوایل دهه ۲۰۱۰ را برای مردم این شهر زنده کند اما این اتفاق رخ نداد تا یواکیم همچنان به دنبال تیم جدیدی برای خود باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *