• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • درخشش چندباره یانیس آنتتوکومپو ؛ میلواکی شکست مقابل فینیکس را جبران کرد

درخشش چندباره یانیس آنتتوکومپو ؛ میلواکی شکست مقابل فینیکس را جبران کرد

یانیس آنتتوکومپو

میلواکی باکس از زمان شروع فصل قبل ۲۸ بازی را باخته است. در این میان فقط یک بار این تیم دو شکست متوالی را تجربه کرده است. یانیس آنتتوکومپو ۳۰ امتیاز و ۱۹ ریباند بدست آورد و میلواکی باکس یکشنبه و ۲ روز بعد از باخت به دنور ناگتس توانست با نتیجه ۱۲۹ بر ۱۰۸ مقابل فینیکس سانز به برتری برسد.

پیروزی میلواکی برابر فینیکس با درخشش یانیس آنتتوکومپو

مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

یک پاسخ خوب. روی بهترین فرم خود نبودیم اما پاسخ خوبی بود.

یانیس آنتتوکومپو برای بیست و ششمین بار در این فصل به ۳۰ امتیاز در یک بازی رسید و کریس میدلتون، بازیکن آل‌استار میلواکی نیز ۲۵ امتیاز، ۸ ریباند و ۶ پاس گل به نام خود ثبت کرد. بروک لوپز در این بازی ۱۷ امتیازی شد و میلواکی باکس ۴۹.۵ درصد پرتاب موفق داشت و ۱۵ پرتاب موفق از ۳۸ پرتاب سه امتیازی خود داشت. دوین بوکر ۳۲ امتیاز کسب کرد و اندوخته‌های فینیکس سانز در کوارتر سوم را افزایش داد و با هوک شات دی آندره آیتون در ۳:۵۱ مانده به پایان این کوارتر اختلاف را به ۹ امتیاز کاهش داد. میلواکی با ۳ پرتاب سه امتیازی متوالی که شامل دو پرتاب متوالی از دونته دیوینچنزو بود پاسخ سانز را داد تا به ماراتن‌گونه شدن این بازی پایان دهد. مونتی ویلیامز، سرمربی فینیکس سانز پس از پایان بازی اظهار داشت:

این بازی بود که آن‌ها پرتاب‌های سه امتیازی خود را به درون سبد فرستادند. من به شیوه بازی این بازیکنان افتخار می‌کنم.

دی آندره آیتون ۲۰ امتیاز و ۱۴ ریباند کسب کرد و فینیکس سانز ۳۹ درصد پرتاب موفق در این بازی داشت. این تیم تنها ۶ پرتاب موفق از ۲۳ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

یانیس آنتتوکومپو

نکات بازی:

فینیکس سانز: ریکی رابیو (مصدومیت مچ‌ پای راست)، تای جروم (مصدومیت ماهیچه ساق پای چپ) و داریو ساریچ (مچ پا) در این بازی حاضر نبودند و به همین خاطر مونتی ویلیامز فقط ۱۱ بازیکن در این دیدار داشت. الیه اوکوبو برای سومین بار در این فصل در ترکیب اصلی قرار گرفت و در پست ریکی رابیو بازی کرد و طارق اوونز، جیلن لک و جیرد هارپر از نورثرن آرنا در جی لیگ فراخوانده شدند. فرانک کامینسکی و آرون بینز نیز در این بازی غایب بودند. بینز به دلیل مصدومیت بازی نکرد.

میلواکی باکس: دونته دیوینچنزو بعد از غیبت در بازی جمعه شب میلواکی باکس مقابل دنور ناگس به دلیل مصدومیت در این بازی ۱۵ امتیاز کسب کرد. باکس هنوز جرج هیل را در اختیار ندارد، هیل به دلیل مصدومیت همسترینگ پای راست بازی روز جمعه را از دست داد. میلواکی برای هفتاد و سومین بازی متوالی حداقل ۱۰۰ امتیاز در یک بازی بدست آورد. بروک لوپز از بی‌مهره و قدکوتاه بودن فینیکس سانز استفاده کرد و با بلاک کردن ۹ پرتاب بیشترین بلاک دوران بازیگری خود را بدست آورد و یکی از رکوردهای میلواکی باکس را جابجا کرد. لوپز در پایان بازی اظهار داشت:

این تلاش تیمی بود. فینیکس در اوایل بازی چند پرتاب آسان را انجام داد. ما از لحاظ دفاعی کمی قافیه را باخته بودیم اما این نقیصه را جبران کردیم.

طارق اوونز ۲۴ ساعت بعد از کسب ۶ امتیاز برای نورثرن آریزونا خود را در مقابل یانیس آنتتوکومپو دید که عنوان‌دار MVP بود. وی در پایان بازی درباره تقابل با یانیس گفت:

من فقط تلاش کردم که او را متوقف کنم. او یکی از بازیکنانی است که دوست دارم فیلم بازی او را تماشا کنم و یانیس آنتتوکومپو اولین شخصی است که رویای گارد در مقابل او را داشتم و این رویا به حقیقت تبدیل شد.

اوونز ۲ امتیاز کسب کرد و ۱ پرتاب موفق از ۴ پرتاب خود داشت و ۲ ریباند هجومی در ۷ دقیقه حضورش به دست آورد. دوین بوکر به اوونز و جیلن لک، بازیکن ۱۹ ساله این تیم که با دانک‌های زیبای خود در جی لیگ نامی برای خود دست و پا کرده است گفت که آرام باشند و به هم‌بازیان خود که اولین بار طعم حضور در NBA را می‌چشیدند اعتماد به نفس داد. بوکر به آن‌ها گفت:

فقط سخت بازی کنید. شک به بازی خود راه ندهید و خود را نشان دهید. ما اینجا از شما مواظبت خواهیم کرد و فقط آماده بازی باشید.

وی دراین باره اظهار داشت:

فراخوانده شدن از جی لیگ و بازی در میلواکی کار دشواری است اما آن‌ها با قلب خود بازی کردند.

بازی بعدی:

فینیکس سانز: سه بازی خارج از خانه آن‌ها دوشنبه شب با بازی مقابل بروکلین نتس ادامه خواهد داشت. نتس کایری اروینگ ستاره خود را به دلیل مصدومیت به همراه نخواهد داشت.

میلواکی باکس: بعد از یک روز استراحت، سه‌شنبه شب در نیواولینز مقابل زاین ویلیامسون و پلیکانز به میدان خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *