• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • سی‌ و‌ پنجمین دبل دبل یانیس آنتتوکومپو ، برد میلواکی مقابل بوستون را رقم زد

سی‌ و‌ پنجمین دبل دبل یانیس آنتتوکومپو ، برد میلواکی مقابل بوستون را رقم زد

یانیس آنتتوکومپو

مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس بعد از پیروزی پنجشنبه شب تیم خود را بیشتر می‌پسندد. یانیس آنتتوکومپو ۳۲ امتیاز و ۱۷ ریباند کسب کرد، کریس میدلتون ۲۳ امتیاز و میلواکی باکس با نتیجه ۱۲۸ بر ۱۲۳ بوستون سلتیکس را مغلوب کرد.

پیروزی میلواکی برابر بوستون با درخشش یانیس آنتتوکومپو

یانیس آنتتوکومپو پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما ۲ بار با اختلاف ۲۰ امتیاز پیش افتادیم و آن‌ها به بازی برگشتند. ما بهترین بسکتبال خود را ارائه ندادیم و مانند فرم معمول خود بازی نکردیم. من بعد از بازی تا حدودی ناراحت بودم. در رختکن با یکدیگر صحبت کردیم. ما بالای ۲۰ امتیاز با حریف فاصله داشتیم و پیروز شدیم اما مجبوریم در ۴۸ دقیقه بازی کنیم. سرمربی عصبانی است و این خوب است. او اصلاً نگران این بازی یا مرحله بعدی نیست. نگران این است که چگونه می‌توانیم بهتر باشیم و در ۴۸ دقیقه خوب بازی کنیم. این هدف ما است.

علیرغم این مسائل، میلواکی باکس نوار پیروزی‌های متوالی خود را به عدد ۵ رساند و بوستون نیز دومین شکست متوالی خود را متحمل شد. کمبا واکر، گارد بوستون سلتیکس پس از پایان بازی اظهار داشت:

فصل طولانی است. هنوز بازی‌های زیادی باید انجام دهیم. وقتی شما این‌گونه می‌بازید باید از آن درس بگیرید و فکر می‌کنم ما نیز چنین کاری انجام خواهیم داد.

کمبا واکر با ۴۰ امتیاز بیشترین امتیاز بازی را کسب کرد تا امتیازآورترین بازیکن بوستون سلتیکسی باشد که بدون جیلن براؤن به این بازی آمده بود. این مهاجم روز چهارشنبه و در روز باخت به دترویت پیستونز دچار مصدومیت شده بود. برد استیونس می‌گوید کادر پزشکی این تیم معاینات بیشتری روی انگشت جیلن براؤن انجام خواهند داد. مارکوس اسمارت که در پست براؤن در ترکیب اصلی قرار گرفت ۲۴ امتیاز کسب کرد. مارکوس اسمارت پس از پایان بازی اظهار داشت:

ما شب گذشته بازی داشتیم و می‌دانستیم که دیداری دشوار خواهیم داشت. اما نمی‌خواهیم این باخت را توجیه کنیم. ما به جنگیدن ادامه می‌دهیم و تا وقتی به هدف خود نرسیم از جنگیدن دست برنخواهیم داشت. ما در پایان برای خود شانسی قائل هستیم.

یانیس آنتتوکومپو که ۷ پاس گل نیز داشت سی و پنجمین دبل دبل فصل خود را رقم زد. بعد از اینکه بوستون سلتیکس ۲۷ امتیاز از حریف عقب افتاد، آن‌ها ۳۶ امتیاز گرفتند و ۲۲ امتیاز به میلواکی باکس دادند تا حساب کار در ۳۸ ثانیه مانده به پایان بازی ۱۲۷ بر ۱۲۳ باشد. اما مارکوس اسمارت یک پرتاب سه امتیازی را از دست داد و کریس میدلتون یکی از ۲ پرتاب آزاد خود را به درون سبد فرستاد تا پیروزی از آن میلواکی باکس باشد.

یانیس آنتتوکومپو

کمبا واکر درباره سطح انرژی تیمش اظهار داشت:

کافی نبود، حداقل از آغاز این‌گونه تصور کردم. همینطور که بازی رو به جلو پیش می‌رفت بهتر می‌شدیم. اما در چنین بازی‌هایی این اتفاقات نیز می‌افتد. ما باید آماده باشیم.

آنتتوکومپو اولین پرتاب خود را به درون سبد فرستاد و میلواکی باکس دیگر هیچ‌گاه عقب نیفتاد. میلواکی ۷ پرتاب موفق از ۱۰ پرتاب ابتدایی خود داشت که چهار تلاش سه امتیازی را شامل می‌شد و در پایان نیمه اول با نتیجه ۳۶ بر ۲۰ از حریف پیش افتاد. بروک لوپز ۳ پرتاب سه امتیازی در کوارتر اول داشت و ۱۱ امتیاز در این کوارتر کسب کرد. لوپز با کسب ۱۶ بازی به کار خود در این بازی پایان داد. میلواکی با ۷۶ امتیاز در نیمه اول رکورد جدیدی در این فصل از خود به جای گذاشت. باکس در پایان نیمه اول با نتیجه ۷۶ بر ۵۸ از حریف پیش بود. عطش بوستون سلتیکس در نیمه دوم خوابید و برتری میلواکی را در ۵:۱۶ مانده به پایان کوارتر سوم به ۸۷ بر ۸۱ کاهش داد. اما باکس ۱۹ امتیاز کسب کرد و فقط ۶ امتیاز به حریف داد تا به کار خود در این کوارتر پایان داده باشد. مارک بودنهولزر در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم پایان کوارتر سوم واقعاً خوب بود. پایان دادن به این کوارتر با ۱۹ امتیاز اختلاف مهم بود زیرا به همه این امتیازات در کوارتر چهارم نیاز داشتیم.

میلواکی در این بازی تقریباً ۵۲ درصد پرتاب سه امتیازی موفق داشت (۱۶ پرتاب موفق از ۳۱ پرتاب سه امتیازی). دونته دیوینچنزو به عنوان یار تعویضی با کسب ۱۹ امتیاز بیشترین امتیاز دوران بازی خود را بدست آورد.

نکات بازی:

بوستون سلتیکس: بوستون برای اولین بار از ۷ نوامبر ۲۰۱۷ در این بازی با ۱۵ امتیاز اختلاف در کوارتر اول عقب افتاد.

میلواکی باکس: دیوینچنزو ۴ پرتاب موفق از ۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

باز بعدی:

بوستون سلتیکس: شنبه از فینیکس سانز پذیرایی خواهد کرد.

میلواکی باکس: شنبه مهمان بروکلین نتس خواهد بود.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *