• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو فقط یک نیمه لازم داشت تا سن آنتونیو اسپرز را در هم بکوبد

یانیس آنتتوکومپو فقط یک نیمه لازم داشت تا سن آنتونیو اسپرز را در هم بکوبد

سن آنتونیو اسپرز برای یک نیمه توانست یانیس آنتتوکومپو را کنترل کند. اما او در کوارتر سوم کار خود را شروع کرد.

درخشش یانیس آنتتوکومپو برابر اسپرز

ستاره میلواکی باکس ۱۹ امتیاز از ۳۲ امتیاز خود را در این کوارتر بدست آورد و موجب شد که باکس شنبه شب با نتیجه ۱۲۷ بر ۱۱۸ مقابل سن آنتونیو اسپرز به برتری برسد. سن آنتونیو اسپرز به طور مکرر روی آتتوکومپو مرتکب خطا شد و این بازیکن هر ۱۲ پنالتی خود در نیمه دوم را تبدیل به امتیاز کرد که ۱۰ پنالتی در کوارتر سوم رقم خورد. جیمز هاردن که با آمار ۶۰ درصد پرتاب موفق از روی خطاها وارد این میدان شده بود با ۱۵ پرتاب موفق از ۱۸ پرتاب ناشی از خطا به کار خود در این بازی پایان داد تا از این حیث در فصل جاری خود رکورد بزند. مایک بودنهولزر، سرمربی میلواکی باکس در پایان بازی اظهار داشت:

یانیس همینگونه ساخته شده است. اینطور حس می‌شد که تیم حریف هر بار که یانس صاحب توپ می‌شد به قصد خطا به او نزدیک می‌شد و او را برای پرتاب پنالتی امتحان می‌کرد. اگر قصد آن‌ها این بود که یانیس را در منطقه پرتاب پنالتی امتحان کنند پس هزینه آن را هم دیدند.

آنتتوکومپو که در نیمه اول فقط ۹ امتیاز به دست آورده بود در پایان بازی اظهار داشت:

من به تکنیک خود اطمینان دارم. می‌دیدم هرگاه در موقعیت پرتاب قرار می‌گرفتم آن‌ها تلاش می‌کردند به من برسند، روی من خطا کنند و من را هل دهند و مواردی از این دست. من هم گفتم باشد، امشب همان شبی است که می‌خواهم. من تلاش کردم به سبد برسم یا برای خودم و هم‌بازی‌هایم موقعیت‌سازی کنم.

میلواکی باکس تیم صدرنشین کلی لیگ NBA اکنون به آمار ۳۲ پیروزی و ۵ شکست رسیده است و از زمان باخت روز کریسمس به فیلادلفیا سونی سیکسرز ۵ پیروزی متوالی بدست آورده است. اریک بلدسوئه ۲۱ امتیاز و ۶ پاس گل بدست آورد، کریس میدلتون ۲۰ امتیاز کسب کرد و بروک لوپز با ۷ بلاک با بیشترین بلاک کسب شده‌اش در فصل برابری کرد. رابین لوپز ۱۴ امتیاز و ۱ بلاک در ۱۹ دقیقه حضورش بدست آورد. گرگ پوپوویچ، سرمربی سن آنتونیو اسپرز در پایان بازی اظهار داشت:

فکر می‌کنم در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم اما یانیس آنتتوکومپو از دست ما در رفت. او بازیکن جهنمی تیمش است. برادران آنتتوکومپو با بلاک‌هایشان کار ما را یکسره کردند و خطاهای زیادی مرتکب شدیم.

یانیس آنتتوکومپو

سن آنتونیو اسپرز ۱۲ امتیاز در اوایل بازی کسب کرد و تیم برتر میدان بود اما در پایان نیمه اول با نتیجه ۷۱ بر ۶۶ عقب افتاد. لامارکوس آلدریج تمامی ۱۶ امتیاز خود را در نیمه اول کسب کرد اما در ۱۵ دقیقه حضورش در نیمه دوم هیچ یک از ۷ پرتاب فیلد او تبدیل به امتیاز نشد. دمار دروزن با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن سن آنتونیو اسپرز بود و رودی گای ۱۵ امتیاز به عنوان یار تعویضی به دست آورد. دمار دروزن در پایان بازی اظهار داشت:

کل طول سال پاشنه آشیل ما همین است. در نیمه دوم بازی را به حریف می‌دهیم. این کار ما را برای بازگشت به بازی سخت می‌کند. این فرصت را داریم که با همین بازیکنان دوشنبه شب به میدان برویم. از خطاهای خود درس بگیریم و تلاش کنیم تا بهتر باشیم.

اریک بلدسوئه ۴ پرتاب موفق از ۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت و کایل کورور، میدلتون و یانیس آنتتوکومپو هر کدام ۳ پرتاب سه امتیازی انجام دادند تا باکس ۱۷ پرتاب موفق از ۴۵ پرتاب سه امتیازی خود در این بازی داشته باشد (۳۷.۸ درصد). میلواکی باکس آمار بازی‌های خانگی خودش را به ۱۸ پیروزی و ۲ شکست ارتقا داد. همچنین این شصت و یکمین بازی متوالی میلواکی باکس است که این تیم ۱۰۰ امتیاز یا بیشتر در آن کسب می‌کند و از این حیث با هیوستون راکتس در فصل ۱۷-۲۰۱۶ برابری می‌کند.

نکات بازی:

سن آنتونیو اسپرز: دریک وایت در غیاب دجونته مورای در ترکیب ابتدایی قرار گرفت. مورای به دلایل شخصی در این بازی حاضر نشد. وایت در ۲۳ دقیقه حضورش ۹ امتیاز کسب کرد. این اولین بازی لونی واکر در بکستبال NBA بود که در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت. او جایگزین براین فوربز در ترکیب اصلی شد و با ۸ امتیاز به کار خود در این بازی پایان داد.

میلواکی باکس: دونته دیوینچنزو به دلیل استراحت در این بازی حضور نداشت. دیوینچنزو به عنوان یک بازیکن فصل اولی به دلیل مصدومیت تنها در ۲۷ بازی حضور داشت.

بازی بعدی:

سن آنتونیو اسپرز: دوشنبه شب از میلواکی باکس میزبانی خواهد کرد.

میلواکی باکس: دوشنبه شب به مصاف سن آنتونیو اسپرز خواهد رفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *