• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • یانیس آنتتوکومپو پس از پیروزی برابر لیکرز: قرار نبود در چنین جایگاهی باشم

یانیس آنتتوکومپو پس از پیروزی برابر لیکرز: قرار نبود در چنین جایگاهی باشم

یانیس آنتتوکومپو پس از آنکه در دیدار پنجشنبه شب برابر لس آنجلس لیکرز با انجام پنج پرتاب سه امتیازیِ موفق که در دوران حرفه‌ای‌اش یک رکورد محسوب می‌شود به میلواکی باکس کمک کرد تا به پیروزی ۱۱۱-۱۰۴ برسد، به‌هیچ وجه به‌خاطر این دستاورد به خودش مغرور نشده است.

مصاحبه یانیس آنتتوکومپو پس از پیروزی برابر لیکرز

میلواکی حالا با این پیروزی با ۲۵ برد و ۴ باخت بهترین رکورد لیگ NBA را در اختیار دارد. MVP فصل قبل NBA، پس این پیروزی بلافاصله لباس‌های خود را عوض کرد و به یکی از اتاق‌های استادیوم فایسرو فروم رفت تا با برادران بسکتبالیست خود یعنی تاناسیس، کوستاس و الکس و همچنین مادرش و دوست دختر حامله‌اش دیدار کند. او در واقع تقریباً فراموش کرده بود که باید در کنفرانس خبری حاضر شود. یانیس آنتتوکومپو در این دیدار ۳۴ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۷ اسیست ثبت کرده بود. هیولای یونانی در راهروی استادیوم میلواکی به خبرنگاران گفت:

فکر می‌کنم مهمترین چیز این است که سعی کنید سر به زیر بمانید. اما زمانی که شما جایزه ارزشمندترین بازیکن را می‌برید و در ۷۰ بازی به پیروزی می‌رسید، سر به زیر ماندن سخت است. سپس شما با خود می‌گویید خب دیگر چه چیزی باقی مانده است؟ اما در انتهای روز، من متوجه شدم، خانواده‌ام متوجه شدند که قرار نبود من در این جایگاه حضور داشته باشم. من پیک شماره یک درفت نبودم. آنتونی دیویس و لبران جیمز پیک شماره یک بودند. قرار نبود که من اینجا باشم. قرار نیست که من در مقابل این دو هیولا پا به پا حرکت کنم. پس من از اینکه اینجا هستم بسیار خوشحالم و خوشحالم که در این مسیر پیشرفت قرار دارم و من می‌خواهم که همیشه بهتر بشوم و برای تیمم بهتر کار کنم. این چیزی است که باعث لذت من می‌شود.

یانیس آنتتوکومپو پس از آنکه پنجشنبه شب از پشت خط سه امتیازی، ۵ پرتاب از ۸ پرتاب موفق داشت، حالا در هشت بازی این ماه خود، ۱۳ پرتاب موفق از مجموع ۲۳ اقدام سه امتیازی داشت. این در حالی است که یانیس همین تعداد شوت سه امتیازی موفق را از ۵۹ اقدام پشت خط سه امتیازی در ۹۲ بازی اخیرش داشت.

یانیس آنتتوکومپو

آنتتوکومپو در ماه دسامبر ۴۵ درصد از شوت‌های سه امتیازی خود را وارد سبد کرده است. او در ماه‌های اکتبر و نوامبر ۲۹ درصد از سه امتیازی‌های خودش را وارد سبد حریفان کرده بود. هر پنج شوت سه امتیازی یانیس از فاصله بیش از ۲۷ فوتی زده شدند که این بیشترین تعداد شوت سه امتیازی از این فاصله در ۲۰ فصل اخیر توسط یک بازیکن تیم میلواکی باکس است. یانیس پس از آنکه در فاصله ۹ دقیقه و ۷ ثانیه به پایان کوارتر چهارم آخرین پرتاب سه امتیازی خود را انجام داد، شادی مختصری کرد. آنتتوکومپو در ادامه حرف‌های خود گفت:

من به شوت زدن از راه دور ادامه خواهم داد. چه دو شوت سه امتیازی چه سه‌تا یا پنج‌تا بزنم برای من فرقی نخواهد داشت. من فقط می‌خواهم بهتر از این باشم. من می‌خواهم بهتر باشم و به کار کردن روی بازی خودم ادامه بدهم. بعضی شب‌ها وجود خواهند داشت که با صفر شوت سه امتیازی به خانه می‌روم و برخی دیگر هم وجود خواهند داشت که پنج شوت می‌زنم اما من به شوت زدن خود ادامه خواهم داد زیرا این چیزی است که تیمم از من می‌خواهد.

مربی میلواکی باکس یعنی مایک بودنهالزر نیز درباره نمایش یانیس گفت:

بازیکنی مثل او خیلی کمیاب و خیلی خاص است. فکر می‌کنم بسیاری از بازیکنان به تلاش کردن و به بهتر شدن ادامه می‌دهند. این بخشی از لیگ ما است و بخشی از حرفه‌ای بودن است. اما تمرینات آماده‌سازی که یانیس در تابستان انجام می‌دهد و مراقبتی که از بدنش می‌کند باعث شده تا اینطور قوی باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *