لیکرز در شب احساسی افتخارآفرینی کوبی برایانت را به دست می آورد

کوبی برایانت

جیمز نام 9 قربانی را از تصادف هلی کوپتر یکشنبه که کوبی برایانت ، محافظ افسانه ای سابق لیکرز را کشته ، تلاوت کرد. سپس یادداشتهای آماده شده خود را به زمین انداخت و قول داد كه “مستقیماً از قلب بروند”.

جیمز گفت: “من می دانم كه در بعضی مقاطع یادبود كوبه خواهیم داشت.”

جیمز گفت: “اما من امشب به این جشن نگاه می کنم.”

سخنان قدرتمند او یک مراسم پرتحرک و هیجان انگیز را به نمایش گذاشت که همچنین یک نمایش هیجان انگیز از “Grace Amazing” توسط هنرمند موسیقی Usher را به نمایش گذاشت.

کوبی برایانت

مناجات های “M-V-P، M-V-P” برای کوبه برایانت پیش از اجرای آشر بود و پس از پایان آواز خواندن از سر گرفت – و در ادامه شعارهای “Gi-gi، Gi-gi” با اشاره به نام مستعار جیانا برایانت.

لارنس تانتر ، گوینده آدرس بلند مدت آدرس عمومی لیکرز ، سپس هر پنج عضو از ترکیب اصلی را با همان تبریک معرفی کرد: “نه. 24 ، 6-6 ، سال 20 ، از دبیرستان Lower Merion ، Kooobee برایانانت. ”

جرسی های کوبه (شماره 24) و دخترش جیانا (شماره 2) در همان صندلی هایی که پدر و دختر تقریباً یک ماه پیش در آخرین حضورشان در مرکز استپلز اشغال کردند ، قرار گرفتند.

در تاریخ 29 دسامبر ، کوبه و جیانا برای تماشای چهره جیمز و دالاس ، لوکا دونچیچ در کنار هم قرار گرفتند. برایانز بعد از بازی با دونسیچ عکس گرفت.

جیمز با بیان اینكه وی از روشی كه وی در اثر ناراحتی پذیرفته شده است ، اظهار داشت: “این واقعاً یك خانواده است.”

جیمز گفت ، کوبی برایانت ، “برادر برای من است”.

ادای احترام قبیله لیکرز به کوبه به زیبایی اجرا شد.

اما بعد از آن بازی بازی شد – و کنار آمدن با Damian Lillard از Portland ، در چنین شبی احساسی ، ثابت کرد که با N.B.A ، دومین رکورد برتر ، برای تیم دشوار است.

لیلارد 23 امتیاز از 48 امتیاز خود را در سه ماهه سوم به دست آورد تا پیست های پرتلند تریل بلیزرز (22-27) به پیروزی 127-119 مقابل لیکرز منجر شود. حسن وایتساید 30 امتیاز مهم ، 12 ریباند و 5 ضربه مسدود برای پورتلند به همراه داشت ، از جمله یک ضربه محکم و ناگهانی بازی که 5/53 ثانیه مانده است.

علی رغم 37 امتیاز و 15 بازگشت از 22 امتیاز ، آنتونی دیویس و جیمز ، 8 ریباند و 10 پاس گل ، L.A هرگز از دوره 3s دوربرد لیلارد در دوره سوم بازی نکرد.

لیلارد پس از بازی به لیزا سالتزر ESPN گفت: “سخت است که از این بازی هیجان زده شوید.”

لیکرز با نتیجه 36 بر 11 به پیروزی رسید و شاهد صدرنشینی آنها در کنفرانس غربی بود که فقط سه بازی جلوتر از دنور ناگتس بود.

هنگام غروب خورشید در روز جمعه صورتی خیره کننده پشت مرکز استپلز ، هزاران هوادار از طریق L.A. Live ریختند ، گل ، پیراهن و كارت را رها كردند و پیام نوشتند و بر روی ده ها یا دیوارهای كوچك بر روی زمین قرار دادند.

بسیاری از افراد به سادگی کارتهای یادبود خود را در نشانگرهای دائمی در پیاده رو خارج از عرصه می نوشتند. به سختی می توان یک مربع را بدون پیام یافت. یکی از آنها می گوید: “من پسرم را پس از شما نامگذاری کردم”. یکی دیگر از خواندن “تو آمو کوبه” است.

رضا صفا ، 59 ساله ، برای نقاشی یک پرتره از کوبی برایانت و جیانا که قصد داشت به ونسا برایانت ، همسر کوبی برایانت ، اهدا کند ، یک صندلی آسانسور برپا کرده بود. جمعیت کوچکی که در اطراف بوم جمع شده و به تماشای او می روند ، لمس های نهایی را اضافه می کنند.

صفا با قلم مو خود را به صفحه كاغذی گفت: “او مدت طولانی با این تیم گیر كرده بود ، مانند برادر جوانی بود كه برای شما می جنگد.” “توصیف آن دشوار است.”

او به توده های اطراف خود اشاره کرد. “من می دانم که آیا این اتفاق برای شخص دیگری افتاده است ، آیا همین احساس را می کرد؟”

یک باند پنج تکه به سمت خیابان فیگوئروا راهپیمایی کرد و صدای شاخ و شاخ گاو را منفجر کرد. بعد از اتمام یک آهنگ ، جمعیتی که با آنها حرکت می کردند شروع به شعار دادن “کوبه! کوبه! ”

در امتداد فیگروا ، مردم در کابینا گل رز زرد را به دست می دادند و پیراهن های یادبود کوبه را می فروختند. تابلوهای تبلیغاتی غول پیکر ویدئویی در سراسر عرصه ، که معمولاً آگهی های تبلیغاتی را برای نایک نمایش می دهند ، گفتند: “مامبا برای همیشه” در کنار تصویری از برایانانت.

ورونیکا مارتینز-فیگورس ، 84 ساله ، اهل لانایی هاوایی ، در اولین N.B.A. بازی به عنوان هدیه تولد.

نه عضو خانواده وی که در آن شرکت می کرد بلیط های خود را در ماه نوامبر رزرو کرده بودند. اکنون یک اسکالپتر گفت ارزانترین قیمت وی ​​800 دلار بوده است. خانواده پیامی را برای حضور در صفحه ویدیو در طول بازی خریداری کرده بودند ، اما تیم همه این نمایش ها را لغو کردند.

بیل لی داماد وی گفت: “این یک موقعیت ویژه است ، اما همچنین تلخ است.” “اما شگفت آور است که همه ما اینجا هستیم.”

مارتینز فیگوئر با پوشیدن ژاکت بنفش لیکرز و لیکرز بانی ، برایانت را به عنوان بازیکن مورد علاقه خود نامید و 20 سال خاطره را با دو کلمه خلاصه کرد: “شماره هشت”. – لوییز کین

لبرون جیمز خال کوبی جدید Mamba را نشان می دهد.

در ساعاتی قبل از بازی جمعه شب ، لوبرون جیمز ، مهاجم لیکرز تصویری را در اینستاگرام خود و برایانت که روی نیمکت نشسته بود منتشر کرد و آنچه به نظر می رسد یک خال کوبی ادای احترام به برایانت با یک مار سیاه مشعل و شماره های 8 و 24 است. “مامبا 4 زندگی” را بخوانید.

مرکز استیپلز به یک یادبود اثر گذار برای کوبی برایانت تبدیل شد.

جمعیت بیشتری بعد از ظهر جمعه در خارج از مرکز استپلز جمع شدند تا عزادار برایانانت شوند و گلها و پیراهن ها و حیوانات پر شده را رها کردند. این مکان به یک یادبود بداهه و محلی برای غم و اندوه جمعی تبدیل شده بود ، زیرا هواداران پیام هایی صمیمانه را بر روی عکس ها و پوسترها می نوشتند و قدردانی خود را برای لحظاتی که برایانت ایجاد کرده بود و تسلیت آنها به خانواده های کسانی که درگذشت نیز قرار دادند.

در داخل عرصه مسابقات ، پیش از بازی جمعه شب بین لیکرز و تریل بلیزرز ، کپی از پیراهن برایان کریستالی کشیده شد – نزدیک به 20،000 از آنها.

علاوه بر این ، N.B.A. برنامه هایی برای احترام برایانانت و سایر قربانیان تصادف یکشنبه در بازی All-Star ماه آینده اعلام کرد. بازیکنان تیم کاپیتان Giannis Antetokounmpo با بازی Milwaukee Bucks ، شماره 24 را بر تن می کنند که برایانت برای نیمه دوم کار خود را پوشید ، در حالی که بازیکنان تیم کاپیتان جیمز شماره 2 را خواهند پوشید. جیانا برایانت لباس پوشید. هر دو تیم دارای تکه هایی هستند که دارای 9 ستاره است و نمایانگر 9 قربانی این تصادف است. – اسکات کاسیولا

آنچه درمورد سقوط هلیکوپتر می دانیم این است.

مه: اگرچه این پرواز در آسمان واضح در اورنج کانتی انجام شد ، اما در نهایت با مه غلیظ مواجه شد که تقریباً رانندگان این آزادراه را کور کرد. دید آنقدر ضعیف بود که اداره پلیس لس آنجلس ناوگان هلیکوپترهای خود را به زمین انداخت.

به دلیل محدودیت های صدور گواهینامه شرکت ، به خلبان ملزم شد فقط در شرایط دید کافی برای پرواز بصری پرواز کند.

سقوط: طبق اعلام هیئت ملی ایمنی حمل و نقل ، این هلیکوپتر با سرعت حدود 23 مایل در ساعت سقوط کرد و در یک “تصادف از تأثیر انرژی بالا” به تپه سقوط کرد. براساس اطلاعات راداری همچنین در حدود 152 مایل در ساعت قبل از سقوط در حال مسافرت بود.

این هواپیما پس از صعود به 2300 پا به 1،085 پا در یک تپه سقوط کرد. شاید پاکسازی بالای تپه را 20 تا 30 فوت از دست داده باشد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *