• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • موتور کوای لنارد دیر روشن شد؛ کلیپرز در کوارتر چهارم واریرز را مبهوت کرد

موتور کوای لنارد دیر روشن شد؛ کلیپرز در کوارتر چهارم واریرز را مبهوت کرد

لس آنجلس کلیپرز بعد از ۴ روز استراحت بیشتر از آنکه به استراحت‌کرده‌ها بماند در ۳ کوارتر اول بازی جمعه شب در مقابل گلدن استیت واریرز خسته به نظر می‌رسید. کوای لنارد سپس در کوارتر چهارم درخشید.

درخشش کوای لنارد

آن‌ها درست در زمانی که باید گوی سبقت را از حریف ربودند. کوای لنارد ۱۰ امتیاز از ۳۶ امتیاز خود را در ۱۲ دقیقه انتهایی بازی بدست آورد تا لس آنجلس کلیپرز عقب‌ماندگی ۱۰ امتیازی ابتدای کوارتر چهارم را با پیروزی ۱۰۹ بر ۱۰۰ مقابل گلدن استیت واریرز عوض کند. لو ویلیامز که در این بازی ۲۱ امتیاز کسب کرد در پایان بازی اظهار داشت:

ما در دو روز گذشته انرژی زیادی به خرج دادیم و احساس می‌کنم از این مسئله که فقط بازی کنیم بیرون آمده و به دنبال انجام کارهای درست‌تری هستیم. ما بازی را آزادانه‌تر شروع می‌کنیم و در کوارتر چهارم باز می‌شویم.

گلدن استیت واریرز با برتری ۸۳ بر ۷۳ پای به ۱۲ دقیقه پایانی بازی گذاشت و پس از آن لس آنجلس کلیپرز ۱۴ امتیاز گرفت و فقط ۲ امتیاز به حریف داد تا ۸۷ بر ۸۵ پیش بیفتد. مونترزل هرل با ۷ امتیاز از ۱۱ امتیازش در این برهه زمانی کلیدی‌ترین بازیکن تیمش بود. پرتاب ۲ امتیازی اریک پاسکالدو تیم را در امتیاز ۸۷ برابر کرد و پس از آن لو ویلیامز در ۶:۵۶ مانده به پایان بازی کلیپرز را پیش انداخت. میرز لئونارد در ۱:۱۶ یک دانک موفق را انجام داد تا کلیپرز با ۶ امتیاز پیش بیفتد و برای اولین بار از سال ۲۰۱۱ بتواند در ۲ بازی متوالی مقابل گلدن استیت واریرز پیروز باشد. لئورنارد ۹ ریباند، ۵ پاس گل و ۳ توپ‌ربایی نیز داشت. بعد از رون هارپر در سال ۱۹۹۴، او اولین بازیکن لس آنجلس کلیپرز است که حداقل ۳۶ امتیاز، ۹ ریباند، ۵ پاس گل و ۳ توپ‌ربایی را در یک بازی به نمایش گذاشت. لئونارد در پایان بازی اظهار داشت:

در کوارتر چهارم، ما از توپ مراقبت کردیم. پرتاب‌هایمان در اوایل این کوارتر تبدیل به امتیاز شد و با خط هجومی آن‌ها مبارزه خوبی داشتیم. در کوارتر چهارم، توانستیم در زمینه پرتاب‌ها با حریف رقابت کنیم.

کوای لنارد

لس آنجلس کلیپرز در ۳ کوارتر ابتدایی تنها ۲۵ درصد پرتاب سه امتیازی داشت و ۱۷ بار توپ را لو داد، اما در کوارتر چهارم آن‌ها ۳ پرتاب موفق از ۷ پرتاب سه امتیازی خود داشتند و فقط ۲ بار توپ را لو دادند. استیو کر، سرمربی گلدن استیت واریرز پس از پایان بازی اظهار داشت:

آن‌ها کاملاً ما را در هم شکستند. کوای لنارد و لو ویلیامز به همراه هرل در فرم خوب خود ظاهر شدند و ما فقط پرتاب‌هایمان به درون سبد نرفت. ما فقط در کوارتر چهارم قافیه را به آن‌ها باختیم.

داک ریورز نسبت به شروع ضعیف لس آنجلس کلیپرز در این بازی نگران نبود اما فهمید که این مسئله در درازمدت برای تیمش ایجاد مشکل می‌کند. ریورز در پایان بازی گفت:

امروز درباره این مشکل نمی‌توانیم کار زیادی انجام دهیم. اگر در ماه آوریل یا می مثل امروز بازی کنیم، رقبا به ما آسیب خواهند زد.

گلن رابینسون و اوماری اسپلمن ۱۷ امتیاز برای گلدن استیت واریرز کسب کردند. واریرز ۷ بازی آخر خود را باخت. الک برکس در این دیدار ۱۶ امتیاز بدست آورد. گلدن استیت واریرز در نیمه اول با برتری ۵۳ بر ۴۸ به رختکن رفت. وقتی اوماری اسپلمن ۲ پرتاب سه امتیازی موفق را انجام داد و گلدن استیت ۹ امتیاز گرفت و فقط به حریف ۲ امتیاز داد بازی در امتیاز ۳۷ مساوی شده بود. در اوایل کوارتر سوم بازی در امتیاز ۵۸ مساوی شد. واریرز در پایان این کوارتر برتری خود را به ۱۰ امتیاز افزایش داد. اوماری اسپلمن نیمی از پرتاب‌های سه امتیازی خود در این بازی را به درون سبد فرستاد. او فصل قبل به عنوان بازیکن فصل اولی ۱۱ بازی برای آتلانتا هاکس انجام داد اما از فرصت پیش‌آمده در این بازی هیجان‌زده بود و گفت:

این فرصتی است که منتظرش بودم. اعتماد به نفس من در حال برگشتن است.

اسپلمن در این فصل میانگین ۷.۷ امتیاز را در اختیار دارد اما این پنجمین بازی بود که توانست امتیازاتش را دو رقمی کند.

نکات بازی:

گلدن استیت واریرز: گلدن استیت ۸ پرتاب موفق از ۳۹ پرتاب سه امتیازی خود داشت و سومین بار در این فصل است که آمار زیر ۲۱ درصد را در پرتاب‌های سه امتیازی به جای می‌گذاشت. اریک پاسکال ۱۲ امتیاز و دامیان لی ۱۰ امتیاز بدست آوردند.

لس آنجلس کلیپرز: پال جرج به دلیل مصدومیتی که در تمرین چهارشنبه به سراغش آمده بود در این بازی حضور نداشت. پاتریک بورلی در چهارمین دبل دبل فصل خود ۱۲ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد. ایویکا زوباک در کوارتر اول نهصدمین ریباند دوران حرفه‌ای خود را بدست آورد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *