کوای لنارد به سن آنتونیو اسپرز پیشنهاد داده بود تا پال جرج را جذب کند

همه چیز دست به دست هم داد تا کوای لنارد و سن آنتونیو اسپرز از یکدیگر جدا شوند. این سوپراستار و بهترین تیم لیگ جدایی پر سر و صدایی داشتند و آخرین بازی لنارد برای اسپرز به ژانویه ۲۰۱۸ بازمی‌گردد. وی از تیم خواسته بود پال جرج را جذب کند.

کوای لنارد از اسپرز خواسته بود تا پال جرج را جذب کند

کوای لنارد پس از آن جدایی، یک عنوان قهرمانی دیگر را با تونتو رپترز به دست آورد و اکنون به لس آنجلس کلیپرز ملحق شده است. سن آنتونیو اسپرز نیز تلاش می‌کند تا هر سال در بین تیم‌های حاضر در پلی آف باقی بماند. حالا کوای لنارد در لس آنجلس کلیپرز با پال جرج ، ستاره سابق اوکلاهماسیتی تاندر همبازی شده است. جذب این دو بازیکن شاهکار این فصل کلیپرز بود و طی هماهنگی با لنارد، پال جرج درخواست خروج از اوکلاهما سیتی تاندر را داد. براساس گفته‌های کوای لنارد ، وی و پال جرج تلاش کردند تا در مقطعی با یکدیگر همبازی باشند. کوای در گفتگو با راچل نیکولز عنوان داشت در تلاش بود تا سن آنتونیو اسپرز را برای جذب جرج متقاعد کند. این قضیه به زمانی برمی‌گردد که پال هنوز برای ایندیانا پیسرز بازی می‌کرد.

کوای لنارد پال جرج

آیا این امکان وجود داشت که لنارد و جرج در سن آنتونیو اسپرز با یکدیگر همبازی شوند؟ از آنجایی که گرگ پوپوویچ و آر سی بوفورد به این شکل از نقل و انتقالات اعتقادی نداشتند مشخص نبود که این اتفاق می‌توانست رخ دهد یا خیر. حالا دیگر مدت‌ها از این قضیه گذشته است. ثانیه شمار ساعت لس آنجلس کلیپرز برای کوای لنارد و پال جرج به صدا درآمده تا آن‌ها تا زمان پایان قراردادشان دستاوردی برای این تیم داشته باشند و پس از آن در هر تیمی می‌توانند دوباره هم‌بازی باشند. لازم به ذکر است کوای لنارد در راند ۱ مراسم درفت سال ۲۰۱۱، به ایندیا پیسرز پیوست و در همان سال راهی سن آنتونیو اسپرز شد و تا سال ۲۰۱۸ نیز در این تیم باقی ماند. در سال ۲۰۱۴ به همراه سن آنتونیو قهرمان NBA شد و ارزشمندترین بازیکن فینال این سال لقب گرفت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *