کریس پال فصل را با اوکلاهما سیتی آغاز می‌کند و خبری از فروش او نیست

کریس پال ، گارد کهنه کار ممکن است فصل ۲۰-۲۰۱۹ را با پیراهن اوکلاهما سیتی تاندر آغاز کند. براساس گزارش آدریان وجناروسکی از رسانه ESPN، مذاکرات تاندر برای انتقال کریس پال به تیمی دیگر متوقف شده است.

کریس پال به تیمی دیگر منتقل نخواهد شد

مذاکرات اوکلاهاما سیتی برای انتقال کریس پال، گاردی که موفق به۹ بار آل استار شده است برای انتخاب تیمی جدید متوقف شده است و انتظار می‌رود که او فصل را با تاندر آغاز کند. اوکلاهما سیتی با کریس پال و نماینده او مذاکره کرد تا وی را به فروش برساند، اما منابع خبری گزارش داده‌اند که این مذاکرات نتیجه‌ای دربر نداشته است. هر دو طرف به این باور رسیده‌اند که حضور کریس پال در تاندر مزایای بیشتری در بر خواهد داشت. در برهه کنونی به نظر می‌رسد پس از تاریخ ۱۵ دسامبر یا حتی پس از پایان فصل ۲۰-۲۰۱۹ شانس فروش کریس پال بیشتر باشد. در روزهای پایانی هفته گذشته، هیوستن راکتس پال را به همراه دو پیک راند اول آینده‌دار خود به تاندر منتقل کرد و راسل وستبروک را به خدمت گرفت. همچنین بدون جرج، که در یکی از شوکه‌کننده‌ترین تریدهای تابستانی به لس آنجلس کلیپرز پیوسته است، تاندر شالوده خود را با بازیکنانی مانند شای گیلگئوس الکساندر و چند پیک آینده‌دار از نو می‌سازد.

کریس پال

به همین خاطر، انتظار می‌رود که آن‌ها کریس را به جایی بفرستند که از درآمدش در راستای بازسازی تیم در آینده بهره ببرند. این انتقال می‌تواند بهترین خروجی برای هر دو طرف باشد که در آن تاندر دارایی بیشتری را کسب خواهد کرد و کریس پال برای تیمی در پلی آف بازی می‌کند. وی در این نقطه از دوران حرفه‌ای‌اش می‌خواهد طول دوران حضورش در فصول NBA را به بیشترین حد خود برساند. حتی در ۳۴ سالگی، چند تیم وجود دارد که مشتاق به حضور پال در تیمشان هستند. پال برای این فصل ۳۸ میلیون دلار دریافت خواهد کرد و قرارداد او تا سال ۲۰۲۲ با تاندر اعتبار دارد که تا آن زمان مبلغ به ۴۴ میلیون دلار خواهد رسید. چنین مبالغی برای هر بازیکنی که در پایان دوران حرفه‌ای و در معرض مصدومیت قرار دارد سرسام‌آور خواهد بود. به همین دلیل، تاندر می‌خواهد زمینه انتقال پائل را به تیمی که او در آن تیم موفق خواهد بود فراهم کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *