• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • کایری اروینگ برای بازگشت به ترکیب بروکلین نتس آماده می‌شود

کایری اروینگ برای بازگشت به ترکیب بروکلین نتس آماده می‌شود

کایری اروینگ احتمالاً به انتهای مصدومیت نسبتاً طولانی‌مدت خود نزدیک شده است.

کایری اروینگ در آستانه بازگشت به میادین

پس از آنکه به خاطر یک مصدومیت شانه راست، اروینگ برای مدت دو ماه از میادین دور بود، حالا انتظار می‌رود که وضعیت جدید او در هفته جاری ارزیابی شود. اما امید می‌رود که اروینگ بر پس از این ارزیابی اجازه بازی کردن پیدا کند. اروینگ روز جمعه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:

در روزهای آتی مشخص خواهد شد که کار به کجا رسیده است. راستش را بخواهید وضعیت من فردا دوباره ارزیابی خواهد شد تا ببینیم من چه احساسی خواهم داشت. سپس تا روز یکشنبه یک جلسه تمرینی دیگر هم خواهم داشت.

کایری اروینگ هنوز تاریخی برای بازگشت خودش مشخص نکرده است اما خودش برای خودش مهلت یک هفته‌ای برای بازگشت داده است. کایری در ادامه صحبت‌های خود گفت:

امیدوارم من هفته بعد یا همین حوالی علاوه بر تمرین با وزنه هم کار کنم. شاید هم کمتر از آن طول بکشد. اما من به خودم مهلت یک هفته‌ای خواهم داد.

برای آنکه اروینگ بتواند بازی کند، اعضای کادر پزشکی تیم بروکلین نتس باید با موعد زمانی که اروینگ مطرح کرده موافقت کنند. اروینگ در صحبت‌های خود مشخص نکرده که آیا به نظر دکترهای نتس، این چهارچوب زمانی منطقی است یا نه. اروینگ صبح روز پنجشنبه توانست برای اولین مرتبه از زمان مصدومیت یک جلسه تمرینی کامل را پشت سر بگذارد. او حتی در بازی‌های تمرینی پنج در مقابل پنج شرکت کرد. سرمربی بروکلین نتس یعنی کنی اتکینسون گفت که اروینگ هم با تیم شروع‌کننده‌ها و هم با ترکیب دوم تمرین کرده است. اروینگ یک هفته و نیم پیش گفته بود که همراه با مربیان تیم تمرینات دو در مقابل دو را آغاز کرده و آرام آرام به فشار کار خود خواهد افزود. کایری گفت که هیچ محدودیتی نخواهد داشت و تنها به این فکر خواهد کرد که پیش از بازگشت به میدان برنامه محافظت از شانه خودش را اجرا کند.

کایری اروینگ

این بازیکن معتقد است که محافظت پیوسته از این شانه مصدوم خودش را باید در طول فصل و احتمالاً برای باقی دوران حرفه‌ای خود در اولویت قرار بدهد. کایری در تاریخ چهارم ژانویه، برای اولین‌بار از اواسط ماه نوامبر با خبرنگاران گفتگو کرد. او گفت که در تاریخ ۲۴ دسامبر یک تزریق کورتیزون به شانه خود داشته است و از اینکه این درمان توانسته نیاز به عمل جراحی را دور کند خوشحال شده است. البته این بازیکن در همان زمان گفته بود که مطمئن نیست تزریق کورتیزون جواب بدهد. روز چهارشنبه، اروینگ خوشبین بود که کورتیزون اثر خود را گذاشته است. او گفت:

پس از تزریق کورتیزون، من یک نیروی اساسی به منظور تمرین برای بازگشت به زمین پیدا کردم.

زمانی که اروینگ به میادین برگردد، اتکینسون و نتس باید برای حل کردن پازل ترکیب تیم یک فکری بکنند. اسپنسر دینویدی در غیاب اروینگ استارتر تیم بوده است. در ابتدا، تأثیرگذاری هجومی دینویدی بسیار عالی بود و نتس توانست بدون مشکل چندانی در غیاب پوینت گارد آل استاری خود به کارش ادامه بدهد. اتکینسون گفته است که با کایری اروینگ صحبت کرده و با استفاده از تجارب خودش در زمینه چیدن ترکیب، پیشنهاداتش را ارائه خواهد نمود. او گفت علاقه دارد که به طور همزمان با کایری و دینویدی صحبت داشته باشد. مربی نتس اینطور گفت:

در انتهای روز شغل من این است که بهترین وضعیت را برای تیم ایجاد کنم و به مفهوم این که چه چیزی برای تیم بهترین است دست یابم. و برخی از این ایده‌ها را اینجا، در سر خودم دارم. ما به عنوان یک مجوعه در این رابطه صحبت کرده‌ایم اما هنوز هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *