• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • قرارداد کارملو آنتونی با بلیزرز اکنون کاملا تضمین شده است

قرارداد کارملو آنتونی با بلیزرز اکنون کاملا تضمین شده است

کارملو آنتونی ، یکی از ستارگان تاثیرگذار پورتلند تریل بلیزرز در فصل جاری مسابقات لیگ بسکتبال NBA بوده است. حال مسئولان این تیم منطقۀ کنفرانس غرب، تصمیم گرفته‌اند تا قرارداد ستاره خود را اصلاح نمایند.

قرارداد کارملو آنتونی با پورتلند

کارملو آنتونی با ۳۵ سال سن، یکی از قدیمی‌ترین بازیکنان حاضر در لیگ بسکتبال حرفه‌ای ایالات متحده به حساب می‌آید. این مهاجم قدرتیِ ۲۰۳ سانتی‌متری از سال ۲۰۰۳ و بازی در تیم دنور ناگتس، کار خود را در لیگ NBA آغاز نمود. آنتونی به مدت هشت فصل در ناگتس مشغول بازی بود تا اینکه در فصل ۱۲-۲۰۱۱ به تیم نیویورک نیکس پیوست. او در نیویورک هم طولانی مدت ماندگار بود و در سال ۲۰۱۷ و پس از هفت فصل حضور در این باشگاه راهی تیم سرشناس اوکلاهما سیتی تاندر شد. پس از یک فصل بازی در تاندر او به تیم هیوستون راکتس پیوست. مقصد حال حاضر این ستارۀ کهنه‌کار حضور در تیم پورتلند تریل بلیزرز است. کارملو آنتونی تاکنون ۱۰ بار در فهرست برترین بازیکنان فصل (آل استار) قرار داشته است. او در سال‌های ۲۰۰۷ و ۲۰۰۸ و پس از آن از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۷، مکرراً در بین بهترین‌های لیگ بوده است.

اما سایت ESPN به نقل از منابع خود در لیگ مطلع شده که باشگاه پورتلند تریل بلیزرز قصد دارد تا با اصلاحاتی که در متن قرارداد کارملو آنتونی به وجود می‌آورد، حضور ستارۀ تاثیرگذارش را تا انتهای فصل تضمین نماید. آنتونی ۳۵ ساله، ماه قبل یک قرارداد غیر تضمینی را به امضا رسانده بود و حال با درخشش این بازیکن، مسئولان پورتلند برای حفظ او به تکاپو افتاده‌اند. هفتۀ گذشته و پس از ثبت میانگین ۲۲.۳ امتیاز، ۷.۷ ریباند و ۲.۷ اسیست در هر بازی، کارملو آنتونی به عنوان بازیکن برتر هفتۀ کنفرانس غرب معرفی شد تا بدین‌ترتیب او در سه برد متوالیِ بلیزرز در هفتۀ قبل، نقشی اساسی را ایفا نماید. این برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ بود که آنتونی موفق شده به عنوان بازیکن هفته معرفی گردد. تری استوتس که از سال ۲۰۱۲ هدایت پورتلند را برعهده گرفته است، در مصاحبه‌ای رادیویی با ESPN می‌گوید که اضافه شدن آنتونی به این تیم، تجربه‌ای لذت‌بخش بوده است.

کارملو آنتونی

این سرمربی اسپانیایی دراین‌باره می‌گوید:

ملو برای ما فوق‌العاده کار کرده است. او تجربه و فضایی تازه برای ما به وجود آورده و از بودن در کنار او لذت می‌بریم.

استوتس خاطر نشان کرده که پس از عمل یک‌سال پیش کارملو آنتونی، حال او تحت تاثیر بازی‌های خوب این بازیکن قرار گرفته است. او در ادامۀ صحبت‌هایش می‌افزاید:

در دو بازی نخست فصل ما دچار محدودیت‌های خاصی بودیم و نمی‌دانستیم که او تا چند دقیقه می‌تواند در ترکیب تیم بازی کند. اما در حال حاضر ملو به مدت ۳۲ تا ۳۵ دقیقه در هر بازی به میدان می‌رود و شب قبل هم او ۳۷ دقیقه در جریان مسابقه بود. او به مدت یک سال و به علت مصدومیت و سپس عمل جراحی‌اش بیرون از مسابقات بود و اینکه او حالا می‌تواند در هر بازی ۳۵ دقیقه به میدان برود، قابل توجه است.

کارملو آنتونی در دیدار برابر ساکرامنتو کینگز که با برتری ۱۲۷ به ۱۱۶ پورتلند همراه بود، در ۳۶ دقیقه‌ای که در میدان حضور داشت، خوش درخشید. او توانست ۲۰ امتیاز را در این بازی به دست آورد تا بدین‌ترتیب او از ابتدای فصل تاکنون، آمار میانگین ۱۶.۹ امتیاز، ۵.۹ ریباند و ۱.۸ اسیست را از خود برجای بگذارد. پورتلند تریل بلیزرز که در حال حاضر با کسب ۹ برد و ۱۳ باخت در جایگاه نهم منطقۀ کنفرانس غرب ایستاده است، در دیدار بعدی خود در روز شنبه باید به مصاف صدرنشین این رقابت‌ها یعنی لس آنجلس لیکرز برود. دیداری خانگی که پورتلند امیدوار است با حمایت هوادارانش و همچنین درخشش آنتونی، مقابل زردپوشان لس آنجلسی به دهمین برد فصلش برسد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *