داستان انتقال راسل وستبروک به هیوستون راکتس چه بود؟

راسل وستبروک تا چهارم جولای در رادار نقل و انتقالاتی هیچ تیمی نبود. هیوستون راکتس تصور می‌کرد آن‌ها فصل آینده با ترکیبی به میدان خواهند رفت که مانند راند دوم فصل قبل شانسی برابر تیم‌هایی مانند گلدن استیت واریرز نخواهد داشت.

نحوه پیوستن راسل وستبروک به هیوستون راکتس

دریل موری، مدیر ورزشی هیوستون راکتس چنین فکری می‌کرد، اما وقتی خبر پیوستن کوای لنارد و پال جرج به لس آنجلس کلیپرز منتشر شد، در تاریخ ۵ جولای همه چیز تغییر کرد. در هیوستون سخن از جذب راسل وستبروک به میان آمد و جاناتان فیگن، خبرنگار هیوستون کرونیکل خبر خوشحال کننده تأمین منابع مالی این انتقال را منتشر کرد.

مکالمات مدیران در این حد دنبال شد:

هی، ما باید چک کنیم و ببینیم تغییر اوکلاهما سیتی تاندر تا چه اندازه خواهد بود. فکر می‌کنم آن‌ها مایل باشند بازیکنان دیگری را معاوضه کنند. شما نمی‌دانید. در این برهه همه چیز کاملاً ناشناخته دنبال می‌شود.

بعد از رد و بدل شدن این صحبت‌ها میان کادرفنی راکتس و مالک آن، موری مذاکرات را با سم پرستی، مدیر ورزشی اوکلاهما سیتی تاندر آغاز کرد. مذاکرات در ابتدا کلی بود و رفته رفته جدی تر شد اما موری فکر نمی‌کرد که تیم سومی هم در کار باشد.

هیوستون راکتس راسل وستبروک

موری گفت:

به نظر نمی‌رسید که توافقی بین طرفین اتفاق بیفتد. من به آن‌ها گفتم تیلمان و پاتریک فرتیتا واگذار خواهیم کرد، مالکان هیوستون راکتس از بابت رخ دادن این اتفاق مقداری شک داشتند. فکر نمی‌کردم کارها روی روال پیش برود. برای همین بود که فرضیه تیم سوم می‌توانست مطرح باشد و فکر می‌کردم دیگر تیم‌ها می‌توانند مانور بیشتری از ما روی این قضیه بدهند.

ناگهان، تاندر تقاضای مبادله بازیکن را مطرح کرد و موری به این مبادله تن داد. موری گفت سخت‌ترین بخش صحبت با کریس پال بود تا به او بگوییم که می‌خواهد معاوضه شود. موری به کریس پال خبر داد که شاید این اتفاق بیفتد، اما باعث نشد تا آن لحظات سخت آسان‌تر شود.

موری گفت:

از آن تماس متنفرم و مطمئنم کریس پال نفرت بیشتری از من دارد. او یک بازیکن بزرگ برای ما بود. با او تا مرز قهرمانی نیز رفته بودیم.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *