ایسایا مایلز ، بازیکن سابق سنت خوزه به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست

فیلادلفیا سونی سیکسرز با حداکثر ۱۵ بازیکن قرارداد بسته است اما هنوز باید بازیکنانی به این تیم اضافه شوند. این تیم روز سه‌شنبه با ایسایا مایلز ، بازیکن سابق سنت خوزه قرارداد امضا کرد.

ایسایا مایلز به فیلادلفیا پیوست

این قرارداد یک ساله با پایین‌ترین مبلغ است که براساس آن سونی سیکسرز این حق را داراست که قرارداد را به قراردادی با پرداخت روزانه دستمزد تبدیل کند. سیکسرز قبلاً قرارداد با پرداخت روزانه دستمزد را برای ماریال شایوک و نورول پله فعال کرده است و سقف استفاده از این روش پر شده است. اگر سیکسرز نتواند این شیوه را در قرارداد اعمال کند، ایسایا مایلز می‌تواند ویو شود و با تیمی از جی لیگ با قراردادی با ارزش بالاتر از ۵۰۰۰۰ دلار بیشتر از سقف قراردادهای جی لیگ قرارداد ببندد. این مسئله موجب می‌شود مایلز و کریست کوماج درشت هیکل که در تاریخ ۱۹ جولای با قرارداد یک ساله و پایین‌ترین قیمت قرارداد بستند کاندیدای حضور در تیم دلاویر بلو کوست باشند. فیلادلفیا سونی سیکسرز اکنون ۱۹ بازیکن دارد که در حال آماده شدن برای حضور در تمرینات هستند. حداکثر تعداد بازیکن هر تیم ۲۰ نفر است پس یک نفر دیگر هم می‌تواند به این مجموعه وارد شود.

ایسایا مایلز

مایلز که به همراه سیکسرز در لیگ تابستانی فصل ۱۸-۲۰۱۷ و ۱۹-۲۰۱۸ حاضر بوده است، سه فصل قبل را خارج از کشور آمریکا بازی کرده است. بیشترین حضور او در خارج از مرز آمریکا با پیراهن یک تیم فرانسوی به نام لیموگس سی اس پی بوده است که در لیگ A حرفه ای این کشور بازی میکند. او در ۵۰ بازی میانگین ۹.۶ امتیاز، ۳.۷ ریباند و ۲۲.۹ دقیقه حضور در هر بازی را به نام خود ثبت کرد. بارزترین نکته‌ای که در رابطه با مایلز وجود دارد پرتاب‌های اوست که وی را به عنوان یک فوروارد فرصت طلب مطرح ساخته است. این بازیکن ۴۱.۴ درصد پرتاب‌های ۳ امتیازی خود را به درون سبد هدایت کرده است. وقتی او به هاک هیل وارد شد به عنوان یک پرتاب کننده ناک داون شناخته نمی‌شد اما در طول دوران دانشجویی خود ۳۸.۵ درصد از تلاش‌های پرتابش تبدیل به امتیاز شد.

 

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *