• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • شاهکار پورتلند بلیزرز ؛ نحسی ۱۳ گردن جیمز هاردن را گرفت

شاهکار پورتلند بلیزرز ؛ نحسی ۱۳ گردن جیمز هاردن را گرفت

پس از آن‌که پورتلند بلیزرز از شروع ضعیف این فصل خود فاصله گرفت، آن‌ها قصد دارند که هر روز در خط حمله بهتر و بهتر باشند.

پیروزی پورتلند بلیزرز برابر هیوستون

آن‌ها چهارشنبه شب این مهم را در مقابل هیوستون راکتس انجام دادند و جیمز هاردن را به گونه‌ای کنترل کردند که کمترین امتیاز فصل خود را بدست آورد و پورتلند در این دیدار ۱۱۷ بر ۱۰۷ به پیروزی رسید. دامیان لیارد در پایان بازی اظهار داشت:

فصل فراز و نشیب‌های زیادی دارد و ما امسال فراز و نشیب‌های بیشتری را تجربه کردیم. به دستورات عمل کردیم و همانطور که مدنظرمان بود پیروز شدیم. تلاش می‌کنیم تا در ادامه راه همینگونه باشیم.

دامیان لیارد ۲۵ امتیاز و سی جی مک کالوم ۲۴ امتیاز کسب کردند. پورتلند بلیزرز در بیشتر اوقات این بازی با اختلاف امتیاز دو رقمی از حریف پیش بود اما هیوستون راکتس در کوارتر چهارم اختلاف را کاهش داد. پرتاب سه امتیازی بن مک لامور در ۵ دقیقه مانده به پایان بازی اختلاف را به ۵ امتیاز کاهش داد. اما سی جی مک کالوم و کارملو آنتونی پرتاب‌های سه امتیازی متوالی انجام دادند تا پورتلند در چهار دقیقه مانده به پایان بازی با نتیجه ۱۱۱ بر ۱۰۰ پیش بیفتد و هیوستون راکتس نیز دیگر نتوانست تهدیدی برای آن‌ها باشد. وقتی که حسن وایستاید چهار امتیاز متوالی کسب کرد نتیجه ۱۱۵ بر ۱۰۲ شد و هواداران خانگی شروع به ترک سالن کردند.

راسل وستبروک با ۳۱ امتیاز یک تریپل دبل، ۱۲ پاس گل و ۱۱ ریباند داشت و همه این‌ها در شبی رقم خورد که جیمز هاردن فقط ۱۳ امتیاز توانست بدست آورد. این کمترین امتیازی بود که جیمز هاردن از ۱۸ ژانویه سال ۲۰۱۸ کسب کرد. او در آن بازی مقابل مینسوتا تیمبرولوز ۱۲ امتیاز بدست آورده بود. دامیان لیارد به عملکردی که تیم او مقابل جیمز هاردن داشت افتخار کرد. جیمز هاردن با میانگین ۳۷.۸ امتیاز در هر بازی به این میدان پا گذاشته بود. ما به او توجه زیادی مبذول داشتیم و همین یارگیری موجب شد که او توپ را به دیگر بازیکنان بسپارد و این بهترین برنامه برای ما بود. هیوستون شکست‌های متوالی خود را در شرایطی تجربه کرد که آخرین بار در فاصله روزهای ۲۰ تا ۲۴ نوامبر سه شکشت متوالی را تجربه کرده بود. جیمز هاردن پس از پایان بازی اظهار داشت:

هر بازیکنی در طول یک فصل لحظات دشواری را تجربه می‌کند. برای ما، الان رقم خورد. ما باید به خود بیاییم و ببینیم مشکل از کجاست، به میدان برویم و برای جنگیدن تلاش کنیم.

پورتلند بلیزرز جیمز هاردن

هیوستون راکتس بعد از باخت ۱۲۱ بر ۱۱۰ خارج از خانه سه‌شنبه شب مقابل ممفیس گریزلیز، شب ضعیفی را از نظر پرتاب تجربه کرد و فقط ۳۹.۶ درصد پرتاب موفق داشت. جیمز هاردن ۳ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب خود داشت و کلینت کاپلا ۷ پرتاب موفق از ۱۴ پرتاب خود به جای گذاشت. هیوستون راکتس ۵ امتیاز اول کوارتر چهارم را تجربه کرد اما پورتلند بلیزرز با پرتاب سه امتیازی گری ترنت و آنتونی تالیور با نتیجه ۹۶ بر ۸۲ پیش افتاد. سی جی مک کالوم ۶ امتیاز برالی پورتلند کسب کرد و این تیم فقط سه امتیاز به حریف داد تا با نتیجه ۱۰۲ بر ۸۸ در این بازی پیش بیفتد. پس از آن راسل وستبروک و دامیان لیارد با اخطار فنی مواجه شدند.

هیوستون راکتس راه‌های نفوذ را یافت، ۹ امتیاز کسب کرد و فقط ۱ امتیاز به حریف داد تا با پرتاب‌های سه امتیازی پی جی تاکر و بن مک لامور در اواسط این کوارتر اختلاف را به ۶ امتیاز برساند. دانوئل هاؤس جی آر یک لی اوپ در اواسط کوارتر سوم انجام داد اما پورتلند ۷ امتیاز بعدی را بدست آورد تا اختلاف به ۹ امتیاز برسد. اریک گوردون دو پرتاب سه امتیازی انجام داد. هیوستون در کوارتر سوم ۶ امتیاز متوالی کسب کرد اما دامیان لیارد یک لی‌اوپ انجام داد و تریل بلیزرز با برتری ۱۳ امتیازی به استقبال کوارتر چهارم رفت.

نکات بازی:

پورتلند تریل بلیزرز: حسن وایتساید ۱۸ امتیاز و ۱۷ ریباند بدست آورد. هر پنج بازیکن ترکیب اصلی پورتلند بلیزرز حداقل ۱۰ امتیاز بدست آوردند. پورتلند ۱۱ پرتاب موفق از ۳۶ پرتاب سه امتیازی خود داشت.

هیوستون راکتس: راسل وستبروک در ۱۵ بازی متوالی حداقل ۲۰ امتیاز بدست آورده است. گوردون ۲۰ امتیاز و ۶ پرتاب سه امتیازی داشت و در سه بازی متوالی حداقل ۴ پرتاب سه امتیازی از خود به جای گذاشت. جیمز هاردن ۸ ریباند و ۷ پاس گل داشت.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *