آیا جیلن براون در پست پاور فوروارد موفق ظاهر خواهد شد؟

اگر جیلن براون را در بوستون سلتیکسِ فصل ۲۰-۲۰۱۹ در پست پاور فوروارد دیدید بدانید که دلیلش این بوده که او این تابستان در این پست نسبت به دیگر بازیکنان ملی پوش آمریکا برتری داشته است.

پست جدید جیلن براون

جیلن براون یکی از چهار بازیکن سلتیکس است که در اردوی تمرینی جام جهانی تیم ملی آمریکا حاضر شده است و وقتی روز دوشنبه از او درباره نقشش در تیم آمریکا سوال شد، وی شرح داد که چرا بازی در پاور فوروارد (منطقه ۴) با سبک بازی او تناسب دارد. براون به خبرنگاران گفت:

فقط یک بازیکن تمام‌کننده باشید، هجومی باشید. البته، هجومی باشید و حمله کنید اما فیزیکی بازی کنید، بازیکنی باشید که ریباند بدست می‌آورد، بازیکنی باشید که برای توپ‌های مرده بر روی زمین می‌دود، بازیکنی باشید که فیزیکی باشد و بتواند بازیکنان را جا بگذارد. اما همچنان هجومی باشید. احساس می‌کنم که در منطقه ۴ می‌توانم بازی کنم، گارد منطقه ۴ با قدرت و تطبیق‌پذیری و برای یک بازیکن منطقه ۴ دشوار خواهد بود تا من را دفاع کند. بنابراین سرعتی بازی می‌کنم، سخت تلاش می‌کنم و فیزیکی و هوشیار در زمین حاضر می‌شوم و یک بازیکن تمام‌کننده خواهم بود. در پستی بازی کنید که با آن تناسب دارید.

جیلن براون

جیلن براون به عنوان یک اسمال فوروارد درفت شد و بعد از اینکه سلتیکس کایری اروینگ، گوردون هیوارد و جیسون تاتوم را قبل از فصل ۱۸-۲۰۱۷ به خدمت گرفت بیشتر در پست گارت پرتاب‌کننده به بازی گرفته شد. این وینگر ۲۱ ساله بیش از ۲ متر قد و ۱۰۰ کیلوگرم وزن دارد و یکی از ورزشی‌ترین افراد حاضر در لیگ NBA است. استیل او به لیگ NBA می‌خورد و در سه فصل حضور در این لیگ قدرتمندتر شده است. ترکیب سلتیک و مخصوصاً خط حمله این تیم پس از اتمام فصل ۱۹-۲۰۱۸ دستخوش تغییرات شد. براون این قابلیت را دارد که مدافعان کوتاه قد را به خود مشغول کند و مدافعان بلندقد نیز اسیر سرعت او خواهند شد. اگر برد استیونس تمایل داشته باشد که از او در پست پاور فوروارد استفاده کند این تطبیق‌پذیری او موجب می‌شود که در این پست موفق باشد. تاتوم و هیوارد نیز فصل بعد می‌توانند دقایقی در این پست به میدان بروند. فصل بعد برای جیلن براون اهمیت زیادی دارد. قرارداد او و سلتیکس به پایان خود می‌رسد و ددلاین توافق میان دو طرف ۲۱ اکتبر خواهد بود. موفقیت در پست پاور فوروارد به براون کمک می‌کند تا ارزشمندترین قرارداد خود را در پایان فصل بعد منعقد کند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *