• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نیکولا یوکیچ ، ستاره درخشان دنور ناگتس در بازی با یوتا جاز

نیکولا یوکیچ ، ستاره درخشان دنور ناگتس در بازی با یوتا جاز

نیکولا یوکیچ یکی دیگر از جنبه‌های بازی خود را بالا برد؛ صدایش! او همیشه رهبری تیمش را برعهده دارد و حالا بیشتر از هر زمان دیگری در زمین صحبت می‌کند و هم‌بازی‌هایش به صحبت‌های او گوش می‌دهند.

درخشش نیکولا یوکیچ برابر میلواکی باکس

نیکولا یوکیچ ۲۸ امتیاز کسب کرد که شامل ۶ امتیاز در ۲ دقیقه پایانی بود و ۱۰ پاس گل نیز برای یوتا جاز بدست آورد تا این تیم پنجشنبه شب بتواند با نتیجه ۱۰۶ بر ۱۰۰ مقابل یوتا جاز به برتری برسد. میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس در پایان بازی اظهار داشت:

او همیشه تنور بازی را برای ما داغ نگه می‌دارد. اگر او را نداشته باشیم یا اگر هر اتفاق دیگری برای او بیفتد روی عملکرد کل تیم اثر می‌گذارد. من عاشق این تأثیر مثبت هستم، او بازیکنان را تشویق می‌کند. این کار تأثیر خاصی روی بازی دارد مخصوصاً وقتی بهترین بازیکن شما چنین کاری را انجام می‌دهد.

دنور ناگتس به تقویت نیاز داشت. یوکیچ این تقویت را انجام داد و از ۱۲ امتیاز پایانی دنور ناگتس ۱۱ امتیازش را او کسب کرد. دنور ناگتس که در ۴:۱۳ مانده به پایان کوارتر سوم با نتیجه ۷۰ بر ۶۱ عقب افتاده بود ۱۵ امتیاز متوالی کسب کرد. آن‌ها همین منوال را در کوارتر چهارم ادامه دادند. ۱۷ امتیاز اختلاف دنور ناگتس با حریف به ۳ امتیاز تقلیل یافت تا این‌که نیکولا یوکیچ در نقش ناجی ظاهر شد. این بازیکن درشت هیکل دو پنالتی موفق به سمت سبد فرستاد و دو پرتاب موفق دیگر نیز انجام داد تا دنور نفسی به راحتی بکشد. مالون در پایان بازی گفت:

این برد، برای من بهترین پیروزی سال بود.

جردن کلارکسون ۲۴ امتیاز از ۳۷ امتیاز خود را در کوارتر چهارم برای یوتا جاز کسب کرد. در این شب داناوان میشل که امتیازآورترین بازیکن یوتا بود فقط ۴ امتیاز بدست آورد و ۱ پرتاب موفق از ۱۲ پرتاب خود داشت. او تا ۴:۰۵ مانده به پایان بازی نتوانست پرتاب موفقی داشته باشد. داناوان میشل برای اولین بار جهت بازی در تیم آل‌استار انتخاب شده بود. او از مدافع حریف توری کریگ تمجید فراوانی کرد. داناوان میشل درباره او گفت:

او شرایط را برای من دشوار کرد. همیشه همینگونه است. نمی‌توانم اینجا بنشینم و بگویم آه، خسته شدم. او کار خود را انجام داد.

به طور ساده کریگ اجازه نداد تا میشل روی غلتک بیفتد. کریگ در پایان بازی اظهار داشت:

او بازیکن بزرگی است. اگر روی ریتم خود باشد سخت است تا او را متوقف کنید.

نیکولا یوکیچ

این اولین مصاف از چهار مصافی بود که دنور ناگتس با رقبای بخش شمال غربی خواهد داشت. نیکولا یوکیچ بار تیم دنور را به دوش کشید، دنوری که جمال مورای (مصدومیت از ناحیه مچ پا)، پال میلسپ (مصدومیت زانوی چپ)، گری هریس (دلایل شخصی) و میسون پلامل (مصدومیت پای راست) را در اختیار نداشت. مایکل پورتر جی آر به عنوان یار تعویضی با ۱۲ امتیاز و ۱۲ ریباند به کار خود در این بازی پایان داد. رودی گوبرت، سنتر یوتا جاز بعد از اولین حضور در تیم آل‌استار ۲۱ امتیاز و ۱۱ ریباند بدست آورد. یوتا جاز سومین شکست متوالی خود را متحمل شد. کوئین اسنایدر، سرمربی یوتا جاز پس از پایان بازی گفت:

به دلایل زیادی باختیم. برای ما سخت است که حمله کنیم. فکر می‌کنم باید راه‌حل‌های بیشتری برای بازی درنظر بگیریم. ما تیمی هستیم که بازیکنان آن برای همدیگر بازی می‌کنند و قادر نیستیم برای یکدیگر موقعیت ایجاد کنیم.

نکات بازی:

یوتا جاز: مایک کونلی به دلیل مصدومیت زانوی پای راست نتوانست در این بازی حاضر باشد. جو اینگلز و داناوان میشل هر کدام ۸ پاس گل از خود به جای گذاشتند.

دنور ناگتس: کریگ بعد از تلاش برای دانک و برخورد با جرج نیانگ گفت حالش خوب است. او ۱۳ امتیاز و ۱۰ ریباند در این بازی بدست آورد.

جو اینگلز وقتی از زمین بیرون می‌آمد بانداژ روی مچ خود را باز می‌کرد و ناگهان صدایی از جانب تماشاگران توجه او را جلب کرد. اما این هواداران سریعاً متفرق شدند. داناوان میشل از طریق نامه‌ی مادرش که در توئیتر یوتا جاز خوانده بود دریافت که در تیم آل‌استار حضور دارد. خط اول آن چنین نوشته شده بود:

اگر این نامه را می‌خوانی پس اکنون یک آل‌استار هستی.

میشل خندید و بر روی صندلی لم داد تا این کلمات را هضم کند. پس از آن مادرش را صدا زد. وی در این باره گفت:

حتی انتظار نداشتم که روزی در NBA بازی کنم حالا چنین نعمتی نصیب من شده است.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *