• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • نیکولا یوکیچ مقابل آتلانتا هاکس ۴۷ امتیاز بدست آورد تا دنور ناگتس دوم بماند

نیکولا یوکیچ مقابل آتلانتا هاکس ۴۷ امتیاز بدست آورد تا دنور ناگتس دوم بماند

نیکولا یوکیچ فقط می‌دانست باید امتیازات زیادی کسب کند.

درخشش نیکولا یوکیچ

او در پایان بازی گفت:

فقط از جریان بازی لذت می‌برم.

نیکولا یوکیچ با ۴۷ امتیاز، بیشترین امتیاز دوران بازیگری خود را بدست آورد، ویل بارتون نیز با ۲۸ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را رقم زد تا دنور ناگتس دوشنبه بتواند با نتیجه ۱۲۳ بر ۱۱۵ آتلانتا هاکس را از میان بردارد. دنور ناگتس پس از باخت شوکه‌کننده دو شب قبل به واشنگتن ویزاردز پای به این میدان می‌گذاشت. این تیم ۴ بازی از ۶ بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سرگذاشته است و در این دیدار آمار خود را به ۲۵ پیروزی و ۱۱ شکست ارتقا داد و دومین تیم برتر کنفرانس غرب است. آتلانتا هاکس نیز یازدهمین شکست خود در ۱۳ بازی قبلی را متحمل شد و با آمار ۸ پیروزی و ۲۹ شکست بدترین تیم فصل NBA است. تری یانگ با  کسب ۲۹ امتیاز و کوین هوئرتر با کسب ۲۲ امتیاز برای آتلانتا هاکس به کار خود در این بازی پایان دادند. نیکولا یوکیچ با کسب ۴۱ امتیاز بیشترین امتیاز دوران حرفه‌ای خود را بدست آورد و در ۳:۱۴ مانده به پایان بازی دنور ناگتس را ۱۱۴ بر ۱۰۹ پیش انداخت. جمال مورای با یک پرتاب دیگر یوکیچ را همراهی کرد  و ویل بارتون پرتاب خود را از دست داد تا در ۱:۵۷ مانده به پایان بازی ناگتس ۱۱۸ بر ۱۰۹ پیش بیفتد. این نتیجه به تمام امیدهای آتلانتا هاکس در این بازی پایان داد اما شرایط آن‌قدرها هم آسان برای دنور پیش نرفت.

بعد از اینکه دانک جان کولینز در ثانیه ۲۲ کوارتر چهارم برتری دنور را به نتیجه ۹۱ بر ۸۸ کاهش داد، میشائیل مالون، سرمربی دنور ناگتس درخواست تایم اوت کرد. مونته موریس امتیازآوری کرد و میشائیل پورتر جی آر نیز پرتاب خود را به درون سبد فرستاد تا نتیجه ۹۵ بر ۸۸ به سود ناگتس باشد. آتلانتا هاکس توانست اختلاف را به ۱ امتیاز برساند و پس از آن ویل بارتون با پاس خود موریس را صاحب توپ کرد تا او با یک پرتاب سه امتیازی در ۶:۵۴ مانده به پایان بازی نتیجه را ۱۰۶ بر ۱۰۰ سازد. تری یانگ در ۴:۲۴ مانده به پایان بازی یک پرتاب دو امتیازی برای آتلانتا هاکس انجام داد و میشائیل مالون باز هم درخواست تایم اوت کرد. این تایم اوت موجب شد آتلانتا هاکس در بقیه زمان بازی فقط بتواند ۳ فیلدگل بدست آورد. دومین پرتاب سه امتیازی متوالی کوین هوئرتر در ۶:۰۷ مانده به پایان بازی برتری ناگتس را کاهش داد و مالون درخواست تایم اوت کرد. یوکیچ بلافاصله یک پرتاب موفق انجام داد و بعد از آن یک توپ‌ربایی کرد تا دو پرتاب آزاد جمال مورای شکل بگیرد.

نیکولا یوکیچ

جان کولینز پس از پایان بازی اظهار داشت:

نیکولا یوکیچ مسلماً یک بازیکن ماهر است. فکر می‌کنم امشب پرتاب‌های زیادی به سمت سبد داشت . ما در چهار کوارتر شرایط را برای او تسهیل کردیم. ما بهترین عملکرد خود را در این بازی ارائه دادیم.

پرتاب سه امتیازی جرمی گرنت در ۹:۳۷ مانده به پایان کوارتر دوم نتیجه را ۳۶ بر ۳۴ کرد و ناگتس دیگر هیچ‌گاه در این بازی عقب نیفتاد. سه دقیقه بعد، گرنت از ریباند پرتاب از دست رفته آتلانتا هاکس استفاده کرد و تا دنور برای اولین بار اختلاف امتیاز دو رقمی با حریف خود ایجاد کند. لی‌آپ جمال مورای در ثانیه پایانی موجب شد تا دنور ناگتس در پایان نیمه اول با ۹ امتیاز از حریف پیش بیفتد.

نکات بازی:

دنور ناگتس: جمال مورای و ویل بارتون بعد از دست و پنجه نرم کردن با یک مصدومیت جزئی به این بازی رسیدند که موجب شد در کوارتر سوم از بازی بیرون بیایند. مورای که در این بازی ۱۶ امتیاز گرفت و در بازی قبلی مقابل واشنگتن نیز با ۳۹ امتیاز بیشترین امتیاز فصل خود را بدست آورده بود. در اوایل کوارتر سوم ویل بارتون با دی آندره هانتر برخوردی داشت که موجب مصدومیت او شد. مورای در کوارتر سوم یک پرتاب آزاد را از دست داد و نتوانست رکورد پنالتی‌های موفق در ۳۷ بازی متوالی خود را حفظ کند. بارتون در این روز بیست و نهمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت.

آتلانتا هاکس: وینس کانتر، بازیکن ۴۲ ساله هاکس که آخرین فصل بسکتبالی خود را می‌گذارند دانک گری هریس را در اواسط کوارتر چهارم بلاک کرد. جباری پارکر، سومین بازیکن امتیازآور آتلانتا هاکس به دلیل مصدومیت چهارمین بازی متوالی خود را از دست داد.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *