• صفحه خانگی
  • >
  • خبر
  • >
  • سومین شکست متوالی میلواکی باکس در غیاب آنتتوکومپو و با درخشش جمال مورای

سومین شکست متوالی میلواکی باکس در غیاب آنتتوکومپو و با درخشش جمال مورای

جمال مورای با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن دنور ناگتس بود اما تنها با پرتاب او نبود که این تیم توانست مقابل میلواکی باکس با نتیجه ۱۰۹ بر ۹۵ به برتری برسد بلکه نبود چند بازیکن اصلی باکس مهم‌ترین نقش را در این میان ایفا کرد.

شکست میلواکی باکس برابر دنور

جمال مورای یک اسلم دانک را در ۹.۸ ثانیه مانده به پایان کوارتر سوم انجام داد و دنور ناگتس توانست با نتیجه ۷۴ بر ۷۱ از حریف خود پیش بیفتد. دی جی ویلسون سعی کرد که مانع از اسلم دانک او شود ولی موفق نشد. جرمی گرنت، هم‌بازی جمال مورای در این باره گفت:

دیوانه‌کننده بود. فکر نمی‌کردم بتواند با وجود دفاع ویلسون اسلم دانک را اجرا کند. اما دید که چگونه موفق شد. همه ما این صحنه را دیدیم.

این صحنه مشکوک به خطا به نظر می‌رسید اما مایکل مالون تقاضای چلنج نکرد و در کنفرانس بعد از بازی اشتباهاً گفت که قبل از این صحنه یک بار از چلنج استفاده کرده است. میلواکی باکس در این بازی بدون ۶ بازیکن کلیدی خود از جمله یانیس آنتتوکومپو، MVP فصل قبل به میدان آمده بود. کوارتر سوم با لی‌اوپ میسون پلامل پایان یافت و دنور با نتیجه ۷۶ بر ۷۱ از حریف پیش افتاد. سپس، دنور ناگتس در کوارتر چهارم با تکیه بر نیکولا یوکیچ، که در نیمه اول فقط ۲ پرتاب موفق داشت، توانست ۳۳ بر ۲۴ پیش بیفتد و نهایتاً ریتم بازی خود را یافت و ۸ امتیاز از ۱۰ امتیازش را در این کوارتر کسب کرد. او یک پرتاب سه امتیازی موفق داشت و این در حالی بود که تا قبل از این پرتاب نتوانسته بود هیچ‌یک از ۱۳ پرتاب سه امتیازی خود را به درون سبد بفرستد.

پائول میلسپ ۲۰ امتیاز کسب کرد و جرمی گرنت ۱۹ امتیاز برای دنور ناگتس بدست آورد و موجب شد باکس متحمل سومین شکست متوالی خود شود و چهارمین باخت خود در ۵ پنج بازی قبلی را تجربه کند. کایل کورور ۲۳ امتیاز بدست آورد تا یکی از مدافعان پرامتیاز باکس باشد اما باکس تمامی عناصر خط آتش خود را برای چهارمین بازی متوالی خارج از خانه از دست داد. جرمی گرنت پس از پایان بازی درباره جمال مورای اظهار داشت:

او مسلماً انرژی ما را افزون ساخت و پرتاب‌های فوق‌العاده‌ای انجام داد.

میلواکی باکس

میلواکی باکس در ۲ بازی این فصل خود با دنور ناگتس مغلوب شده است. دنور ناگتس برای اولین بار در تاریخ ۳۱ ژانویه مقابل میلواکی باکس به برتری ۱۲۷ بر ۱۱۵ دست یافت. با توجه به این‌که نیکولا یوکیچ یک شب استراحت داشت، جرمی گرنت و پائول میلسپ ۱۵ امتیاز ابتدایی نیمه اول را بدست آوردند تا دنور ناگتس با ۱۶ امتیاز اختلاف پیش بیفتد و پس از آن میلواکی باکس اختلاف را کاهش داد و نتیجه ۶۲ بر ۵۴ شد. یانیس آنتتوکومپو در باخت جمعه شب به لس آنجلس لیکرز آسیب دید و بعدازظهر یکشنبه میلواکی باکس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که او پیچ‌خوردگی جزئی در ناحیه زانوی چپ خود دارد و حداقل ۲ بازی را از دست خواهد داد. باخت یکشنبه میلواکی باکس مقابل فینیکس سانز که با نتیجه ۱۴۱ بر ۱۳۰ رقم خورد موجب شد تا این تیم برای اولین بار باخت در دو شب متوالی را تجربه کند. حالا آن‌ها سه باخت متوالی را تجربه کرده‌اند. مایک بودههولزر، سرمربی میلواکی باکس درباره تصورش از لیگ‌های ورزشی ایتالیا که به خاطر ویروس کورونای جدید بدون تماشاگر برگزار می‌شوند اظهار داشت:

من در لیگ دسته ۳ بسکتبال بازی کردم، بنابراین به خوبی می‌توانم حال و هوای این دیدارها را درک کنم.

نکات بازی:

میلواکی باکس: هنگامیکه میلواکی باکس تلاش کرد تا اختلاف امتیاز را کاهش دهد و ۱۸ امتیاز بدست آورد و ۱۰ امتیاز به حریف داد، این تیم با استفاده از ۵ بار لو دادن توپ دنور ناگتس در کوارتر دوم توانست ۸ امتیاز آسان کسب کند و به بازی برگردد. باکس ۷ بازی از ۸ دیدار آینده خود را در شهر میلواکی انجام خواهد داد.

دنور ناگتس: نیکولا یوکیچ با تنها یک پرتاب موفق در نیمه اول به روند ناموفق خود از این حیث ادامه داد. دنور ناگتس ۷ دیدار از ۸ بازی بعدی خود را در خارج از خانه انجام خواهد داد و تنها بازی خانگی ‌آن‌ها در این میان دیدار با لس آنجلس کلیپرز است که این ماه با اختلاف ۲۹ امتیاز موفق به شکست آن‌ها شد.

بازی بعدی:

میلواکی باکس: پنجشنبه شب میزبان هیوستون راکتس خواهند بود.

دنور ناگتس: چهارنشهب شب در دالاس مهمان دالاس ماوریکس هستند.

قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *